is goed.quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het jouwe ook
[..]
Ja
[..]
Jou quote ik ook maar, want yolo
P.S.: gelieve mij niet meer te quoten als ik andere topics lees.
Inb4: quoten
Jouw Nederlands --> het jouwe.quote:Op zondag 29 september 2013 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je '' Het jouwe ook'' ?
Zal ik mezelf ook maar quoten dan?quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het jouwe ook
[..]
Ja
[..]
Jou quote ik ook maar, want yolo
P.S.: gelieve mij niet meer te quoten als ik andere topics lees.
Inb4: quoten
toen ik dit deed met meth ging ik er bijna aan onder doorquote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef nightsleeper het volgende:
Net als met andere verslavingen geldt met suiker ook: cold turkey werkt het best. Als je een week lang geen suiker meer hebt gehad is die drang ineens weg.
Maar ja, als je dat al niet volhoudt.
Mijn Nederlands valt nog meequote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw Nederlands --> het jouwe.
Jezelf quotenquote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal ik mezelf ook maar quoten dan?
Ja ma me leeraar zei da da nie zoveel uitmaakte omda ik toch putjeschepper werdtquote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn Nederlands valt nog mee
Beter dan ''Me Nederlands''
Tegen jezelf pratenquote:
Tegen jezelf praten via kloonsquote:Op zondag 29 september 2013 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegen jezelf praten____!!!!!
Nu nog uitloggen en we zijn blijquote:
Ok Ok, ik stopquote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen jezelf praten via kloons___________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je wordt een keer niet weggepest en meteen een grote mondquote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu nog uitloggen en we zijn blij
quote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je wordt een keer niet weggepest en meteen een grote mond
quote:
Ik kijk de kat uit de boom verlopigquote:
Kad*quote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk de kat uit de boom verlopig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |