Ja, ik had ook cup C gewild, maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef d12 het volgende:
[..]
oke uit deze reactie maak ik uit dat ze klein zijn.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weeg bijna 100 kilo heb een BMI van 30 en snoep af en toe. Soms eet ik wel 1 kilo chocolademaar dan voel ik me schuldig want dan wordt ik nog dikker
als ze jou vrijlaten in Afrika kunnen ze een heel dorp voedenquote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weeg bijna 100 kilo heb een BMI van 30 en snoep af en toe. Soms eet ik wel 1 kilo chocolademaar dan voel ik me schuldig want dan wordt ik nog dikker
burnquote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef d12 het volgende:
[..]
als ze jou vrijlaten in Afrika kunnen ze een heel dorp voeden
van a naar c is mogelijk voor maar 10,000euro,squote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik had ook cup C gewild, maar je kan niet alles hebben.
[..]
B naar C, hoeveel kost dat dan?quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef d12 het volgende:
[..]
van a naar c is mogelijk voor maar 10,000euro,s
Als ik een scheet laat in Afrika dan is een heel werelddeel ''weg''quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef d12 het volgende:
[..]
als ze jou vrijlaten in Afrika kunnen ze een heel dorp voeden
formaat boeide niet ofso, me buurvrouw heb het in belgie laten doen. ze kwam het me trots vertellen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
B naar C, hoeveel kost dat dan?
En hoe weet je dat? :$ :$
Ook als ze een stofwisselingsziekte hebben, wijsneus?quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Dikke mensen = altijd terechte klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahahahaha goeie man, voordat jij een scheet laat hang jij al boven het vuur.quote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik een scheet laat in Afrika dan is een heel werelddeel ''weg''
En jij zou beter een cursus Nederlands volgenquote:Op zondag 29 september 2013 19:57 schreef d12 het volgende:
[..]
formaat boeide niet ofso, me buurvrouw heb het in belgie laten doen. ze kwam het me trots vertellen.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Ook als ze een stofwisselingsziekte hebben, wijsneus?Dat wordt helaas (vaak)gebruikt als een excuus, dus ja, ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere uhm ja, fokker van me.
Dat wordt neuken, ze wil jequote:Op zondag 29 september 2013 19:57 schreef d12 het volgende:
[..]
formaat boeide niet ofso, me buurvrouw heb het in belgie laten doen. ze kwam het me trots vertellen.
ik kan tenminste nog een cursus volgen, dat jouw dikke vinger geen pen meer kunnen vasthouden.quote:Op zondag 29 september 2013 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij zou beter een cursus Nederlands volgen
Zeg jijquote:Op zondag 29 september 2013 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En jij zou beter een cursus Nederlands volgen
Klopt, Maar te erg is te erg...quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg jij
Was jij niet zo anti-taalnazi?
Hij komt uit België toch?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg jij
maak je niet druk, dat zijn de hormonen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg jij
Wordt ik met dt, en dan zeiken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het jouwe ookquote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt, Maar te erg is te erg...
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hij komt uit België toch?
Jou quote ik ook maar, want yoloquote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef d12 het volgende:
[..]
maak je niet druk, dat zijn de hormonen.
Guusssssssquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het jouwe ook
[..]
Ja
[..]
Jou quote ik ook maar, want yolo
P.S.: gelieve mij niet meer te quoten als ik andere topics lees.
Inb4: quoten
Ok, Sorryquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het jouwe ook
[..]
Ja
[..]
Hoe bedoel je '' Het jouwe ook'' ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het jouwe ook
[..]
Ja
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |