Ok man, hoe denk je dan dat die mensen dik blijven..quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Romanus het volgende:
Terechte klacht, laatst zat er een dik iemand in de trein en die at binnen een kwartier 2 kleine zakken chips en een twix op.
Of dikke mensen die dan light producten gaan eten en dan denken van het is toch light en dan zich vervolgens vol proppen xdquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Romanus het volgende:
Terechte klacht, laatst zat er een dik iemand in de trein en die at binnen een kwartier 2 kleine zakken chips en een twix op.
Net friet gegeten, maar wel cola Zero, want andersquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Of dikke mensen die dan light producten gaan eten en dan denken van het is toch light en dan zich vervolgens vol proppen xd
Fattie.quote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net friet gegeten, maar wel cola Zero, want anders
hahahaha fattyquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net friet gegeten, maar wel cola Zero, want anders
Fatty?quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef beterschap het volgende:
Who cares?
Laat ze lekker hun reep eten, zie jij er in vergelijking weer beter uit.
Jij bent zeker ook zo'n type dat met de buurman nijdig staat te roddelen over dat het moestuintje van je overbuurman niet bij de esthetiek van de straat past?
Haha jij bent dikquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef beterschap het volgende:
Who cares?
Jij bent zeker ook zo'n type dat met de buurman nijdig staat te roddelen over dat het moestuintje van je overbuurman niet bij de esthetiek van de straat past?
je ziet et verkeerd, dalijk is er voor ons geen eten meer, omdat die dikke gasten als cj alles op hebben gegeten.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef beterschap het volgende:
Who cares?
Jij bent zeker ook zo'n type dat met de buurman nijdig staat te roddelen over de overbuurman zijn lelijke auto?
Slechtste comeback ooit, 1/10.quote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef beterschap het volgende:
[..]
Toch goed genoeg dat je me geen 0 kon geven.
Hoe graag je ook wilde.
Nee, die van jou is erger, 0/10quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Slechtste comeback ooit, 1/10.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Slechtste comeback ooit, 1/10.
Mijn e-penis is de langste, stop nou maar gewoon.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef beterschap het volgende:
[..]
Nee, die van jou is erger, 0/10
Mijn piemel legt jullie allebij in een knoopquote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Mijn e-penis is de langste, stop nou maar gewoon.
Heet je daarom TwentyFourr?quote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Geweldige comeback, 9.3/10quote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Geen 11/10 piem0l hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Woord niet gevonden, bedoelt u misschien 'allebei'?quote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn piemel legt jullie allebij in een knoop
Ik zeg liever ''allebij''quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Woord niet gevonden, bedoelt u misschien 'allebei'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |