1PM game, dan moet je geen vuurwerk verwachten van de Seahawks.quote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Greenpeas het volgende:
Texans doen het, jammer genoeg, goed tegen de Seahawks.
Die spotjes over Jeep zijn ook altijd zo verschrikkelijk nationalistisch.quote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef rgras het volgende:
Een spotje over het Amerikaanse leger..
"Defending the greatest country in the world.."
Mother Russiaquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef rgras het volgende:
Een spotje over het Amerikaanse leger..
"Defending the greatest country in the world.."
Soort van Ajax dus?quote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
1PM game, dan moet je geen vuurwerk verwachten van de Seahawks.
Volgens mij zat zijn nek hoofd/nek klem tussen 2 spelers terwijl zijn lichaam een kant werd opgeduwd door het momentum van andere spelers.quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef emokid het volgende:
Wat is er met Bennett? Zag er vrij serieus uit.
Hij struikelt tegen de heup van iemand aan die juist de tegenovergestelde richting op gaat, waardoor zijn hoofd naar achteren wordt gedrukt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef emokid het volgende:
Wat is er met Bennett? Zag er vrij serieus uit.
Bij de Lions weet je het nooit, die kunnen met 28 punten voorsprong aan het 4e kwart beginnen en uiteindelijk verliezen ze dan nogquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef popolon het volgende:
De Lions gaan dit verkloten ben ik bang.
Ja het zal niet de eerste keer zijn. 2e punt op rij al.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij de Lions weet je het nooit, die kunnen met 28 punten voorsprong aan het 4e kwart beginnen en uiteindelijk verliezen ze dan nog
Niet als de QB van de tegenstander Jay Cutler heetquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij de Lions weet je het nooit, die kunnen met 28 punten voorsprong aan het 4e kwart beginnen en uiteindelijk verliezen ze dan nog
Lol.quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef popolon het volgende:
De Lions gaan dit verkloten ben ik bang.
Wat je zegt. Fumble Cutler en TD Suhquote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef Katth het volgende:
Chicago en Detroit gaan van interception naar interception
Doet het prima hier.quote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef vivelafete het volgende:
Ik krijg gamepass niet aan de praat![]()
Eerste 2 weken heb ik niet kunnen kijken, maar ben inmiddels een beetje bij. Moet er bij het begin van het seizoen altijd weer een beetje inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |