abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 8 oktober 2000 @ 00:47:51 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_383904
Bijna een jaar geleden startte ik hiermee de eerste topic van het Sexualiteitsforum, maar dan met de titel 'Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Maar nu ben ik vandaag een jaar ouder geworden, en er is nog steeds niks veranderd. Ik ben nu 21, en mijn doel was om voor mijn eenentwintigste levensjaar ontknaapt te zijn. Gewoon, omdat je dan echt volwassen bent. Maar alle hoop ten spijt, ik ben nog steeds een knaapje.
Ik leg de lat nu iets hoger, en streef ernaar om iig voor mijn dertigste es geneukt te hebben. Is wel lullig, zeker met het oog op morgen. Ze gaan vast aan me vragen of ik al es geneukt heb en of ik echt geen homo ben!
Nouja we zien wel. Zijn er nog meer laatbloeiers hiero ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_383913
Ja joh, ik was zeker een laatbloeier. Ik was namelijk 24. Ja, je geduld wordt op de proef gesteld he?! Het zal wel gebeuren als je het niet verwacht ofzo.
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:01:42 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_383923
Djeez je kan altijd nog een troitoire prostitue opzoeken.

Zo te horen hoef ik me niet te haasten.

zondag 8 oktober 2000 @ 02:45:12 #4
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_383972
quote:
Op 08 oktober 2000 01:01 schreef Tweek het volgende:
Djeez je kan altijd nog een troitoire prostitue opzoeken.
Of we kunnen dezelfde truc uithalen als Jim Carrey in "The Cable Guy" deed
Down[br]Under
pi_383988
En als je op je dertigste nog knaap bent, wat dan? Heb je dan gefaald ofzo?

Doe toch gewoon eens een keer relaxed; het komt vanzelf wel een keer en als je het alleen maar doet om het doen, beleef je er vast niet veel lol aan.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zondag 8 oktober 2000 @ 03:45:05 #6
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_383996
Man wat ben jij gefrustreerd zeg.

Wat dan nog dat je knaap bent op je 21e.
in 90% van je posts hier op Fok! valt het woord knaap en/of maagd, tot vervelens toe.

het lijkt wel alsof het het hoogste doel in 't leven is.
verder hebt ik 't idee dat het je meer om je 'image' gaat dan wat anders.
Het gaat heus niet om je image, het gaat zelfs niet om de sex, het gaat om de Persoon waarmee, anders kan je net zo goed met je rechterhand bezig blijven. (hint: vrouwen zijn ook normale mensen)

Relax man, en maak je d'r gewoon niet druk om.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 08-10-2000 03:45]

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2000 @ 06:15:42 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_384024
quote:
Op 08 oktober 2000 03:45 schreef Aaargh! het volgende:
Man wat ben jij gefrustreerd zeg.

Wat dan nog dat je knaap bent op je 21e.
in 90% van je posts hier op Fok! valt het woord knaap en/of maagd, tot vervelens toe.
in 90% van jouw posts valt het woord LINUX
het lijkt wel alsof het het hoogste doel in 't leven is.
verder hebt ik 't idee dat het je meer om je 'image' gaat dan wat anders.
Het gaat heus niet om je image, het gaat zelfs niet om de sex, het gaat om de Persoon waarmee, anders kan je net zo goed met je rechterhand bezig blijven.
En dan zou dit topic naar onzin kunnen
(hint: vrouwen zijn ook normale mensen)
Alleen zonder piemel

Relax man, en maak je d'r gewoon niet druk om.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_384076
Zou je niet beter eens een keertje naar de tandarts gaan ipv. elke jaar dit probleem hier te droppen.
  zondag 8 oktober 2000 @ 10:58:39 #9
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_384099
quote:
Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Lekker belangrijk . Wees nou eens een echte nerd en ga op zoek naar ander tijdverdrijf in het leven. Verleg je doelstellingen en probeer succes te behalen in iets waar je wél goed in bent 8).
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:44:02 #10
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_384119
Goh Femme, jij hier... hoi,
jij hebt echt tijd teveel he (As if we didn't knew)....

Mmm 21, ach je bent niet de enige, ik ken wel meer lui die alweer 22 zijn so.....

Don't rush it...if you find the right girl, she will.....

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_384153
Djeez lig er es niet van wakker!
Zodra je er op deze manier mee bezig bent, kom je niet op een makkelijke manier aan een meid!

Wees gewoon relaxed, dan komt alles vanzelf

I like to party all night long! :)
  zondag 8 oktober 2000 @ 14:48:20 #12
3415 Webby
1 omhoog!
pi_384311
Hmmz ... ik zie het eigenlijk niet als een probleem ...
ik ben nu 21 en heb ook pas voor het erst sex gehad, maar wel met een meisje waar ik dan ook echt fully in love op ben ...
ik heb eigenlijk nooit echt nagedacht erover al die 21 jaar ...
af en toe beetje desperate van wil wel girl, maar dan met ideen warmte gevoelens nzow ... alleen al haar kunnen vasthouden ...
maar zonder te 'zoeken' heb ik nu de girl van me leven ... en ik ben happy ...

sex is not the main issue..

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_384323
Ehrmz tsja dan vraag je je toch af, als je je als doel stelt voor je 30e ontmaagd te worden, en er zo mee bezig bent, waar draait hetdan allemaal om? i mean: sex is leuk maar als er geen liefde bij komt kijken scheelt hetmaar weinig metdie rechterhand waar hierboven al over is gesproken...... en als je de ware tegenkomt dan gebeurt het allemaal vanzelf, blijf er nietzo mee bezig man dat scheelt de helft!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards!
  zondag 8 oktober 2000 @ 19:44:02 #14
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_384674
quote:
Op 08 oktober 2000 00:47 schreef Djeez het volgende:
Bijna een jaar geleden startte ik hiermee de eerste topic van het Sexualiteitsforum, maar dan met de titel 'Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Maar nu ben ik vandaag een jaar ouder geworden, en er is nog steeds niks veranderd. Ik ben nu 21...blah blah
vragen naar de bekende weg huh?
pi_384678
15 en geen maagd meer ben ik dan vroegbloeier?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zondag 8 oktober 2000 @ 21:13:12 #16
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_384791
.

[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 11-10-2000 00:44]

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  zondag 8 oktober 2000 @ 21:27:37 #17
4368 MadJack
freak of nature
pi_384826
quote:
Op 08 oktober 2000 00:47 schreef Djeez het volgende:
Maar nu ben ik vandaag een jaar ouder geworden, en er is nog steeds niks veranderd. Ik ben nu 21, en mijn doel was om voor mijn eenentwintigste levensjaar ontknaapt te zijn. Gewoon, omdat je dan echt volwassen bent. Maar alle hoop ten spijt, ik ben nog steeds een knaapje.
Ik leg de lat nu iets hoger, en streef ernaar om iig voor mijn dertigste es geneukt te hebben. Is wel lullig, zeker met het oog op morgen. Ze gaan vast aan me vragen of ik al es geneukt heb en of ik echt geen homo ben!
Nouja we zien wel. Zijn er nog meer laatbloeiers hiero ?
Nouja omdat niemand daar verder aandacht aan geschonken lijkt te hebben:
DJEEZ, KEREL, VAN HARTE!
Maar verder sluit ik me van harte aan bij de overige reacties hier. Poehee: een datum vaststellen waarop je ontmaagd "wenst" te zijn. Zo gefrustreerd ken ik ze irl gelukkig niet. Je doet hier inderdaad ook weinig anders dan vertellen dat je nog knaap bent. Of je doorhebt dat nagenoeg alle forumdeelnemers je uitlachen en afzeiken, weet ik niet. Als er namelijk een keer iemand nog wel een constructieve reactie heeft, ga je daar ook nooit op in. Dit versterkt mijn idee dat je maar een irritant gefrustreerd kereltje bent, dat inderdaad niet beter verdient dan op zijn 21e nog steeds maagd te zijn en op zijn (21+n)e ook nog steeds. Eerst maar eens een andere houding.
Kan ik je vraag ook nog wel even beantwoorden: ja, ik ben ook laatbloeier. En dat vind ik ook niet altijd geweldig. Maar in tegenstelling tot bij jou zullen er bij mij nog wel mensen zijn die dat hier voor het eerst lezen.
Veel plezier op je knapensite, als je je frustenpraatjes nou in het vervolg daar houdt, hebben wij er ook geen last meer van.
(Van de andere kant: er is geen beter vermaak dan leedvermaak, dus je mag ook blijven)
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
pi_385034
Auw... dat zal wel pijn gedaan hebben
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 9 oktober 2000 @ 12:14:05 #19
6210 Sequence
koffieslurper
pi_385594
wat maakt het nou uit? als jij je er goed bij voelt?! je hoeft niet gauw ontmaagd te worden omdat de buitenwereld dat wil! alles komt vanzelf

trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag dan maar

maandag 9 oktober 2000 @ 13:57:57 #20
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_385705
Zegguh, zou jij je niet eens bezig houden met verliefd worden ipv sex sex sex, vieze filmpjes, uitleg over hoe je masturbeert en al die andere versiertekstjes???
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 9 oktober 2000 @ 14:58:32 #21
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_385839
quote:
Op 08 oktober 2000 09:14 schreef Flexer het volgende:
Zou je niet beter eens een keertje naar de tandarts gaan ipv. elke jaar dit probleem hier te droppen.
Tsjonge, wat een zeldzaam botte reactie

Djeez, wanhoop niet jongen. Je ziet hier op het forum al dat je niet de enige 'laatbloeier' bent.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:00:02 #22
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_385842
(originele post weer gewist, laat maar zitten...)

Gefeliciteerd nog, he Djeez...

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-10-2000 15:05]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:09:15 #23
6448 Rain
I say, never trust anyone
pi_385867
Als je maagd bent, heb je 2 keuzes: Ik blijf maagd of ik ga er wat aan doen...
Als je geen maagd meer bent, heb je geen keus. Je bent gwoon geen maagd meer, dat kan je niet terug draaien.
Seks zonder liefde is lang niet zo fijn, want klaarkomen kan je ook wel zonder hulp (neem ik aan?)
Maak je niet druk! Iets wat je niet kent, hoef je ook niet te missen!
Men are from Venus, Women are from Mars, but WHERE THE HELL did you come from?!
pi_386102
hey djeez gefeliciteerd nog he.

en dat 't er maar snel van 'komen' mag. ik gun 't je van harte.

maandag 9 oktober 2000 @ 17:15:13 #25
5108 equilan
DE elfengodin
pi_386136
Djeez, gefeliciteerd met je verjaardag...

God, man, doe niet zo wanhopig!! En dan zo'n signatuur en ondertitel....

Ik geef je alvast 1 tip; MAAK ER NIET ZO'N PUNT VAN!!! (ja heel grappig woordgrapje....not)
Ik spreek voor mezelf, maar denk dat een hoop vrouwen het met me eens zijn....iemand die wanhopig op zoek is is a b s o l u u t onaantrekkelijk!!

Verder heb ik nog een leuk cliche voor je;
Als je niet op zoek bent, komt het vanzelf op je pad....

p.s. ben benieuwd naar je topic volgend jaar

Elfensex is superspannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')