quote:Of we kunnen dezelfde truc uithalen als Jim Carrey in "The Cable Guy" deed
Op 08 oktober 2000 01:01 schreef Tweek het volgende:
Djeez je kan altijd nog een troitoire prostitue opzoeken.
Doe toch gewoon eens een keer relaxed; het komt vanzelf wel een keer en als je het alleen maar doet om het doen, beleef je er vast niet veel lol aan.
Wat dan nog dat je knaap bent op je 21e.
in 90% van je posts hier op Fok! valt het woord knaap en/of maagd, tot vervelens toe.
het lijkt wel alsof het het hoogste doel in 't leven is.
verder hebt ik 't idee dat het je meer om je 'image' gaat dan wat anders.
Het gaat heus niet om je image, het gaat zelfs niet om de sex, het gaat om de Persoon waarmee, anders kan je net zo goed met je rechterhand bezig blijven. (hint: vrouwen zijn ook normale mensen)
Relax man, en maak je d'r gewoon niet druk om.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 08-10-2000 03:45]
quote:
Op 08 oktober 2000 03:45 schreef Aaargh! het volgende:
Man wat ben jij gefrustreerd zeg.Wat dan nog dat je knaap bent op je 21e.
in 90% van je posts hier op Fok! valt het woord knaap en/of maagd, tot vervelens toe.
in 90% van jouw posts valt het woord LINUX
het lijkt wel alsof het het hoogste doel in 't leven is.
verder hebt ik 't idee dat het je meer om je 'image' gaat dan wat anders.
Het gaat heus niet om je image, het gaat zelfs niet om de sex, het gaat om de Persoon waarmee, anders kan je net zo goed met je rechterhand bezig blijven.
En dan zou dit topic naar onzin kunnen
(hint: vrouwen zijn ook normale mensen)
Alleen zonder piemelRelax man, en maak je d'r gewoon niet druk om.
quote:Lekker belangrijk
Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Mmm 21, ach je bent niet de enige, ik ken wel meer lui die alweer 22 zijn so.....
Don't rush it...if you find the right girl, she will.....
Wees gewoon relaxed, dan komt alles vanzelf
sex is not the main issue..
quote:vragen naar de bekende weg huh?
Op 08 oktober 2000 00:47 schreef Djeez het volgende:
Bijna een jaar geleden startte ik hiermee de eerste topic van het Sexualiteitsforum, maar dan met de titel 'Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Maar nu ben ik vandaag een jaar ouder geworden, en er is nog steeds niks veranderd. Ik ben nu 21...blah blah
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 11-10-2000 00:44]
quote:Nouja omdat niemand daar verder aandacht aan geschonken lijkt te hebben:
Op 08 oktober 2000 00:47 schreef Djeez het volgende:
Bijna een jaar geleden startte ik hiermee de eerste topic van het Sexualiteitsforum, maar dan met de titel 'Al 20 en nog maagd cq knaap'.
Maar nu ben ik vandaag een jaar ouder geworden, en er is nog steeds niks veranderd. Ik ben nu 21, en mijn doel was om voor mijn eenentwintigste levensjaar ontknaapt te zijn. Gewoon, omdat je dan echt volwassen bent. Maar alle hoop ten spijt, ik ben nog steeds een knaapje.
Ik leg de lat nu iets hoger, en streef ernaar om iig voor mijn dertigste es geneukt te hebben. Is wel lullig, zeker met het oog op morgen. Ze gaan vast aan me vragen of ik al es geneukt heb en of ik echt geen homo ben!
Nouja we zien wel. Zijn er nog meer laatbloeiers hiero ?
trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag dan maar
quote:Tsjonge, wat een zeldzaam botte reactie
Op 08 oktober 2000 09:14 schreef Flexer het volgende:
Zou je niet beter eens een keertje naar de tandarts gaan ipv. elke jaar dit probleem hier te droppen.
Djeez, wanhoop niet jongen. Je ziet hier op het forum al dat je niet de enige 'laatbloeier' bent.
Gefeliciteerd nog, he Djeez...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 09-10-2000 15:05]
God, man, doe niet zo wanhopig!! En dan zo'n signatuur en ondertitel....
Ik geef je alvast 1 tip; MAAK ER NIET ZO'N PUNT VAN!!! (ja heel grappig woordgrapje....not)
Ik spreek voor mezelf, maar denk dat een hoop vrouwen het met me eens zijn....iemand die wanhopig op zoek is is a b s o l u u t onaantrekkelijk!!
Verder heb ik nog een leuk cliche voor je;
Als je niet op zoek bent, komt het vanzelf op je pad....
p.s. ben benieuwd naar je topic volgend jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |