Het nieuwe wielrennen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso verbazingwekkend dat alle outsiders ook weer tot de laatste ronde hebben gewacht.
Ik snap dat ook nooit. Net alsof je wat te verliezen hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso verbazingwekkend dat alle outsiders ook weer tot de laatste ronde hebben gewacht.
En dat terwijl het normaal gezien toch net de renners zijn die durven aanvallen, terwijl het nu net de volgers waren die aangingen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
en deze voor de andere berg:quote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar geven ze in de Giro of de Vuelta zelfs geen punten voor de bergprijs voor.
Dat is het molshoopje voor de eerste echte klim.quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze voor de andere berg:
[ afbeelding ]
aangepast inmiddelsquote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is het molshoopje voor de eerste echte klim.
edit: oh al aangepast.
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik zie nog niet direct dat het parcours van volgend jaar zoveel zwaarder is dan dit jaar.
Puur qua hoogtemeters per rondje zijn ze vergelijkbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik zie nog niet direct dat het parcours van volgend jaar zoveel zwaarder is dan dit jaar.
Heb je daar dan ook een argumentatie bij? Want dat is nu de tweede keer dat je dit zegt en bewijs heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
regenboogtrui voor Rui Costa bij Lampre volgend jaar
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
regenboogtrui voor Rui Costa bij Lampre volgend jaar
Costa is wel een stuk beter, schat hem normaal net iets onder wereldtop in, vandaag eerste keer dat hij ze in een rechtstreeks duel klopt. En hij is nog (relatief) jong.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondanks dat die Rui Costa al wat leuke dingen gewonnen heeft vind ik het wel een naam in de categorie Astarloa.
Uran is goed en sympathiek, maar heeft niet het tactisch inzicht van Costa.quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer voor Uran, die leek me zeker even goed als Costa.
Al weet je natuurlijk nooit wat die gaat doen in slotkilometers.
vertelquote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.
Dan Martinquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Uran is goed en sympathiek, maar heeft niet het tactisch inzicht van Costa.
Maar ja, dat heeft bijna niemand.
Moet je de Waalse Pijl van dit jaar even terugkijken.quote:
Wat deed ie daar?quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je de Waalse Pijl van dit jaar even terugkijken.
Kijk maar gewoon. Vooral de laatste paar 100 meter even in de achtergrond kijken. Komt er ineens een blauwe brommer voorbij gevlogen die met gemak had gewonnen als ie wat beter gepositioneerd was.quote:
Maar goed, Martin is over het algemeen wel goed in het lezen van de koers toch?quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon. Vooral de laatste paar 100 meter even in de achtergrond kijken. Komt er ineens een blauwe brommer voorbij gevlogen die met gemak had gewonnen als ie wat beter gepositioneerd was.
Ja toch wel laat ja.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar Costa![]()
Onzichtbare koers toch wel van Sagan en Cancellara...pas nu ik de uitslag bekijk zie ik dat ze nog wel voorin zaten
tja ze moesten zich ook koest houden om een kans te maken met de beste mee over al die heuvels te komen. Dat ze met de aller sterkste niet meekomen vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar Costa![]()
Onzichtbare koers toch wel van Sagan en Cancellara...pas nu ik de uitslag bekijk zie ik dat ze nog wel voorin zaten
Onze kopman lag bij Nibali op de grond en was eerder in koers ook al een keer ten val gekomen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef groenen het volgende:
Wat heeft onze kopman Gesink eigenlijk verklaard? Werd gelost door van Summeren en Serge Pauwels.
Onjuist. Onze kopman werd 11e.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onze kopman lag bij Nibali op de grond en was eerder in koers ook al een keer ten val gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |