1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
Potato, potatoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag neit van Valverdequote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg, Costa, je mag ook wel eens iets doen.
Doetiequote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg, Costa, je mag ook wel eens iets doen.
Twee zware rondes achter elkaar op topniveau rijden en het dan weken later op het WK nog eens dunnetjes overdoenquote:
Hij kan niet anders.quote:
Valverde zat erachter, dan moet je nooit vooraan zitten in de sprint.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2013 om 17:26:29Ik weet niet of het een fout is van Valverde. Costa is (nog) een ploegmaat hè... reageer retweet
Costa is al weg naar Lampre.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2013 om 17:26:29Ik weet niet of het een fout is van Valverde. Costa is (nog) een ploegmaat hè... reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich een "vreselijke" wereldkampioen, maar het uitlachten der dubieuze Spanjaarden maakt veel goed.
Iemand screenie van die kop: van fuck you!quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef Pedroso het volgende:
Wel leuk dat Rodriguez in paniek nog een bod deed bij Costa die er niet op in ging.
onzin natuurlijk. Costa gaat gewoon weg. Als Valverde op het wel springt kan hij zelf nog winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Dit dacht ik ook zeker omdat hij zijn fiets naar 'voren duwt'quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Hij dacht dat de lijn er eerder was leek het wel.
Overige Nederlanders ruim te kort?quote:
Alleen Weening nog in koers, al 30e ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overige Nederlanders ruim te kort?
Ik heb laatste paar uur niks van de koers kunnen zien dus kan het niet beoordelen.
Lombardije?quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel genot hoeveel tweede en derde plaatsen Rodriguez heeft. Zal nooit iets écht belangrijks winnen.
Rodriguez toch? Hij moet gewoon Valverde laten sprinten voor de overwinning.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef TheArt het volgende:
Zou de Spaanse bondscoach nu Valverde gigantisch hard op zijn bek slaan?
Volgens guardinio welquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb laatste paar uur niks van de koers kunnen zien dus kan het niet beoordelen.
Lombardije.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel genot hoeveel tweede en derde plaatsen Rodriguez heeft. Zal nooit iets écht belangrijks winnen.
Ja, maar die grote ronde gaat er niet meer komen. WK ook niet.quote:
11 etappes in grote rondes, Spaans kampioen, Lombardije, Waalse Pijlquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oftewel: Mollema is de eerste van de zuivere.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Costa, 2. Rodríguez, 3. Valverde, 4. Nibali, 5. Clarke, 6. Iglinskiy, 7. Gilbert, 8. Mollema
Harken is zijn ding.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef DeeBee het volgende:
Bizar hoe Mollema op 60 kilometer van de finish al zit te harken en toch nog 8e wordt.
Nee,quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. Costa, 2. Rodríguez, 3. Valverde, 4. Nibali, 5. Clarke, 6. Iglinskiy, 7. Gilbert, 8. Mollema
Dat heb ik altijd met Mollema, je kunt totaal niet aan hem zien hoe die erbij zit.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef DeeBee het volgende:
Bizar hoe Mollema op 60 kilometer van de finish al zit te harken en toch nog 8e wordt.
mwah, heeft wel de kwaliteiten om een topper te worden. Hij wint meer dan alle Nederlanders.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondanks dat die Rui Costa al wat leuke dingen gewonnen heeft vind ik het wel een naam in de categorie Astarloa.
Clarke verwacht je ook niet in de top 5/6.quote:
Kelderman heeft goed gereden, was in de aanval. Gesink misschien met pech eraf, maar was sowieso niet zo goed. Weening op niveau. Rest vooral echt tegenvallend.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dacht het al, hij zat niet voorin het groepje nl.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oftewel: Mollema is de eerste van de zuivere.
Volgend jaar in Spanje doet ie niet meer mee?quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar die grote ronde gaat er niet meer komen. WK ook niet.
Nee, maar wel een eigen ploeg starten waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Montov het volgende:
Alonso gaat toch niet meer Euskaltel overnemen??
Dat hij hier opduikt is niet zo heel gek hè, zijn werk zit in de buurtquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Pepersaus het volgende:
Alonso duikt overal op als het over wielrennen gaat
Ja via Fuentes in het wielrennen beland.quote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Pepersaus het volgende:
Alonso duikt overal op als het over wielrennen gaat
Maar ook niet helemaal, met ook Sagan, Clarke en Cancellara in de top 10.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja via Fuentes in het wielrennen beland.
volgend jaar mogen ze nog een keer, een beetje klimtijdrijder kan daar ook nog wereldkampioen op de tijdrit worden zelfs met die klim aan het eindequote:
Maar daarna toch wel vlakke WK's? Al wilden ze in Qatar dacht ik er nog wel een klimmetje in het parcours bouwen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar mogen ze nog een keer, een beetje klimtijdrijder kan daar ook nog wereldkampioen op de tijdrit worden zelfs met die klim aan het einde
Wie zei dat?quote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef Principia het volgende:
"What does this world title means to you?"
Dat is waar ookquote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Een wereldkampioen van Lampre.
Ik snap niet dat Quim nog op kop komtquote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Die Rui Costa is tactisch toch wel een meester ook.
Al rijdt hij dit seizoen ook wel erg lekker volgens de nieuwe 'menselijke maat'. Die bergetappe die hij won in de Tour...![]()
in Qatar ligt het eraan of ze nog genoeg Nepalezen levend kunnen houden voor de bouw van die bergquote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar daarna toch wel vlakke WK's? Al wilden ze in Qatar dacht ik er nog wel een klimmetje in het parcours bouwen.
De laatste was Ballan. Daarvoor Astarloa.quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Een wereldkampioen van Lampre.
En of ze te tekeningen van Thijs Zonneveld mogen hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Qatar ligt het eraan of ze nog genoeg Nepalezen levend kunnen houden voor de bouw van die berg
Gewoon dode Nepalezen stapelen en er dan over heen rijdenquote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Qatar ligt het eraan of ze nog genoeg Nepalezen levend kunnen houden voor de bouw van die berg
Allemaal zuivere koffiequote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
De laatste was Ballan. Daarvoor Astarloa.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon dode Nepalezen stapelen en er dan over heen rijden
2015 Richmond volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was 2015 Qatar of was dat 2016?
En indien het 2016 is, waar is het dan in 2015?
2016 dacht ik. 2015 is in Richmond.quote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Richmond, USA in 2015quote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Richmond in 2015.quote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ponferrada. Zwaarste parcours sinds Duitama 95'.quote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Als Richmond in 2015 is, en Qatar in 2016, waar is het dan volgend jaar?
Als ik terugdenk aan Rodriguez die direct bedragen begint te schreeuwen zodra hij Costa ziet schiet ik al weer in een stuip.quote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Hohohoho, wat een lachwekkend slot was dat![]()
Ponferrada.quote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Spanje, Ponferradaquote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Limburgquote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Was wel sprake van, maar de laatste tijd niets meer van gehoord.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stonden er geen vraagtekens bij Ponferrada? Wegens geen geld of zoiets?
ja zijn er geweest maar volgens wat ik begreep is dat allemaal goed gekomen en heeft de UCI het WK in Ponferrada gewoon bevestigd ergens dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is al opgelost dacht ik.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij vervloekte hij Valverde op dat moment.quote:Op zondag 29 september 2013 17:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan Rodriguez die direct bedragen begint te schreeuwen zodra hij Costa ziet schiet ik al weer in een stuip.
Ojaquote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
Wat zou Barredo van deze wereldtitel denken?
Er steken een paar spaken in z'n tv op dit moment.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
uiteraard bij Sporzaquote:Op zondag 29 september 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Sporza zeker?
NOS is er mee gekapt, en de livestream == Ned1
Die moet hem een wiel sturen als felicitatie.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
Hij gunt het hem wiel.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
61 renners uitgereden, valt nog niks tegenquote:
quote:
Wilco is 60e geworden. Zeker de sprint van Titi gewonnen.quote:
Sterker nog, daar gaat gewoon een klimmer winnen, 9,5 kilometer met een gemiddelde van tegen de 6 procent waarvan het eerste gedeelte ook nog eens vals plat is:quote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar mogen ze nog een keer, een beetje klimtijdrijder kan daar ook nog wereldkampioen op de tijdrit worden zelfs met die klim aan het einde
Die plaatjesquote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Sterker nog, daar gaat gewoon een klimmer winnen, 9,5 kilometer met een gemiddelde van tegen de 6 procent waarvan het eerste gedeelte ook nog eens vals plat is:
[ afbeelding ]
Het wegparcours is niet zo schokkend zwaar, lange klim is nog geen vier procent gemiddeld bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Iedereen zal ook wel weer wachten tot de laatste ronde.
Belgen hadden veel eerder moeten gaan aanvallenquote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje overdreven uitlatingen op Sporza. "Het was voor de ronderenners, de klassieke renners waren kansloos."
Op 10 kilometer van de finish deden ze nog volop mee en als er een paar het idee had gehad om te anticiperen, dan doen ze ook aan de finish mee.
"e:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Sterker nog, daar gaat gewoon een klimmer winnen, 9,5 kilometer met een gemiddelde van tegen de 6 procent waarvan het eerste gedeelte ook nog eens vals plat is:
[ afbeelding ]
Het wegparcours is niet zo schokkend zwaar, lange klim is nog geen vier procent gemiddeld bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Iedereen zal ook wel weer wachten tot de laatste ronde.
Sowieso verbazingwekkend dat alle outsiders ook weer tot de laatste ronde hebben gewacht.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Belgen hadden veel eerder moeten gaan aanvallen
Daar geven ze in de Giro of de Vuelta zelfs geen punten voor de bergprijs voor.quote:
Voeckler kan je op zich wel tot outsiders benoemen, maar dat aanvalletje kwam ook niet zo ver.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso verbazingwekkend dat alle outsiders ook weer tot de laatste ronde hebben gewacht.
We moeten op een nieuwe generatie wachten die wel voor zichzelf kunnen denken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso verbazingwekkend dat alle outsiders ook weer tot de laatste ronde hebben gewacht.
Het nieuwe wielrennen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Net alsof je wat te verliezen hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dat terwijl het normaal gezien toch net de renners zijn die durven aanvallen, terwijl het nu net de volgers waren die aangingen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
en deze voor de andere berg:quote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar geven ze in de Giro of de Vuelta zelfs geen punten voor de bergprijs voor.
Dat is het molshoopje voor de eerste echte klim.quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze voor de andere berg:
[ afbeelding ]
aangepast inmiddelsquote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is het molshoopje voor de eerste echte klim.
edit: oh al aangepast.
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik zie nog niet direct dat het parcours van volgend jaar zoveel zwaarder is dan dit jaar.
Puur qua hoogtemeters per rondje zijn ze vergelijkbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik zie nog niet direct dat het parcours van volgend jaar zoveel zwaarder is dan dit jaar.
Heb je daar dan ook een argumentatie bij? Want dat is nu de tweede keer dat je dit zegt en bewijs heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
regenboogtrui voor Rui Costa bij Lampre volgend jaar
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
regenboogtrui voor Rui Costa bij Lampre volgend jaar
Costa is wel een stuk beter, schat hem normaal net iets onder wereldtop in, vandaag eerste keer dat hij ze in een rechtstreeks duel klopt. En hij is nog (relatief) jong.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondanks dat die Rui Costa al wat leuke dingen gewonnen heeft vind ik het wel een naam in de categorie Astarloa.
Uran is goed en sympathiek, maar heeft niet het tactisch inzicht van Costa.quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer voor Uran, die leek me zeker even goed als Costa.
Al weet je natuurlijk nooit wat die gaat doen in slotkilometers.
vertelquote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het wel. Zwaarste parcours sinds Duitama 95.
Dan Martinquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Uran is goed en sympathiek, maar heeft niet het tactisch inzicht van Costa.
Maar ja, dat heeft bijna niemand.
Moet je de Waalse Pijl van dit jaar even terugkijken.quote:
Wat deed ie daar?quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je de Waalse Pijl van dit jaar even terugkijken.
Kijk maar gewoon. Vooral de laatste paar 100 meter even in de achtergrond kijken. Komt er ineens een blauwe brommer voorbij gevlogen die met gemak had gewonnen als ie wat beter gepositioneerd was.quote:
Maar goed, Martin is over het algemeen wel goed in het lezen van de koers toch?quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon. Vooral de laatste paar 100 meter even in de achtergrond kijken. Komt er ineens een blauwe brommer voorbij gevlogen die met gemak had gewonnen als ie wat beter gepositioneerd was.
Ja toch wel laat ja.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar Costa![]()
Onzichtbare koers toch wel van Sagan en Cancellara...pas nu ik de uitslag bekijk zie ik dat ze nog wel voorin zaten
tja ze moesten zich ook koest houden om een kans te maken met de beste mee over al die heuvels te komen. Dat ze met de aller sterkste niet meekomen vind ik niet verrassend.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar Costa![]()
Onzichtbare koers toch wel van Sagan en Cancellara...pas nu ik de uitslag bekijk zie ik dat ze nog wel voorin zaten
Onze kopman lag bij Nibali op de grond en was eerder in koers ook al een keer ten val gekomen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef groenen het volgende:
Wat heeft onze kopman Gesink eigenlijk verklaard? Werd gelost door van Summeren en Serge Pauwels.
Onjuist. Onze kopman werd 11e.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onze kopman lag bij Nibali op de grond en was eerder in koers ook al een keer ten val gekomen.
Last van zijn maag.quote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef groenen het volgende:
Wat heeft onze kopman Gesink eigenlijk verklaard? Werd gelost door van Summeren en Serge Pauwels.
Hij had in 2009 wereldkampioen moeten worden. Zie 'm volgend jaar nog meedoen voor de titel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn.Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn.Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Cobbles in Amerika moet je maar vergelijken met de steentjes op de Muur. En dan ook nog eens heel strak gelegd natuurlijk. Dat zijn echt geen onvervalste Pavé's. Daar dender je dus zo overheen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.
We mogen niet klagen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
En we hebben het landenklassement gewonnen
En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Rodriguez verliest opnieuw door een late remonte. Overkwam hem ook al in LBL dit jaar toen Dan Martin hem achterhaalde.
Natuurlijk heeft Purito Lombardije en de Waalse Pijl wél gewonnen, maar vooral toch ook veel pijnlijke nipte nederlagen. Giro vorig jaar tegen Hesjedal. De Vuelta vorig jaar verloren door één zwakke dag. Deze zal helemaal pijn doen.
Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.quote:Op maandag 30 september 2013 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.
Je bedoelt het medailleklassement?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
En we hebben het landenklassement gewonnen
Jupquote:Op maandag 30 september 2013 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt het medailleklassement?
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.quote:Op maandag 30 september 2013 10:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.
Maar LBL en het WK, tsjah, het is vooral jammer dat de zeldzame keren dat hij een keer een poging doet aan te vallen voor de laatste kilometer het mis gaat.
Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef Leatherface het volgende:
Portugal heeft met Joaquim Agostinho, Acacio da Silva en iets korter geleden Sergio Paulinho wielrenners van naam gehad, maar dit is toch wel de eerste écht monumentale zege voor dat land volgens mij.
Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.quote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?
toch paar keer top 5 in grote rondes.quote:Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.
Machado en Nelson Oliveira zijn ook aardige talenten.
Ja, dat had ie wel.quote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
toch paar keer top 5 in grote rondes.
Goed nu had ie wat hulpmiddelen, maar wie niet toendertijd.
Dan had Valverde natuurlijk wel kunnen rijden, nu hield ie bewust de benen relatief stil.quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer voor Uran, die leek me zeker even goed als Costa.
Al weet je natuurlijk nooit wat die gaat doen in slotkilometers.
Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.quote:Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet trouwens niet of Purito zichzelf gisteren écht iets kon verwijten.
Ja. Martin was gewoon sterk. Als hij later was gegaan had Martin misschien ook wel kunnen volgen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Leatherface het volgende:
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?quote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.
Valverde had altijd op dat wiel van Costa moeten zitten.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?
Valverde kan zichzelf verwijten dat hij toen ze de bocht door gingen zelf niet naar Rui Costa probeerde te springen en naar Nibali keek die de hele zooi al een paar keer dicht had gereden. Het lag niet echt in de lijn der verwachting dat Nibali dat nu nog een keer zou lukken.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |