Dat is zonder commercieel belang niet belangrijk.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want dan rij je tenminste in beeld?
Of een elitegroepje dat samen aankomt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok dat er niemand echt wegraakt bergop of bergaf en dat er nog eentje weg gaat rijden in de laatste 2 vlakke kilometers.
ok bedanktquote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik denk dat Nederland gewoon rustig afwacht. De rest laat rijden en in de laatste 4 kilometer met de hele ploeg keihard gaat fietsen. Mijn voorspelling, plaats 1 t/m 6: Nederland.
Heeft opgegeven.quote:
Mart zit net achter het peloton en maakt verschrikkelijke remonte!quote:
Hij is er al af, toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman voor het eerst in zo'n lange koers (+220 km) en zit er nog keurig bij. Zal zometeen er uiteraard wel afvliegen maar is veelbelovend.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Gees is toch niet afgestapt he?
Voorlopig geschorst wegens doping.quote:
Dat eerste. Al drie weken. Spectacle fantastique.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ban waarschijnlijk.
Of in het Eredivisie-topic.
Roept u maar.
Nee hoor, zit nog in het peleton.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |