Succes my bro. Kick some ass for me.quote:Op zondag 29 september 2013 14:25 schreef Tietmans het volgende:
Vandaag leren, vanavond weer terug naar de kazerne
De vorige 2 weken was zo rustig, geen kamer controle etc. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Dit word de laatste echte week.
Ik heb zo'n gevoel dat er wat avond programmatjes gaan komen.
Wie?quote:Op zondag 29 september 2013 15:31 schreef EllaN het volgende:
Wat vind ik die Larissa een vreselijk persoontje. Lees nu heel dat verhaal pas.
Wat een modelmilitairquote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef EllaN het volgende:
Die chick die bij de commando's wil en nu maximaal de publiciteit even opzoekt ervoor.
Dank je welquote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou Dikkie Dik.
SOGquote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef Pumatje het volgende:
Moet studeren, maar wargame european escalation heeft me ook nodig.
Wargame: AirLand Battlequote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef Pumatje het volgende:
Moet studeren, maar wargame european escalation heeft me ook nodig.
hohohohoquote:Op donderdag 26 september 2013 02:23 schreef hoogvlieger het volgende:
BB over 10 jaar:
[ afbeelding ]
Waar heb je je ui gelaten?quote:
Ahaquote:Op zondag 29 september 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gedeponeerd ergens...ben lekkker uiloos.
Waarom zetten mensen dat te koopquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
BB: deze is voor jou: http://link.marktplaats.nl/724039854
Marktplaats staat er vol meequote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen dat te koop..
Die dingen grabbel je gratis mee bij voorlichtingen enzo;
Ik voeg hem gelijk toe aan de collectiequote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou 200 euro bieden, het is een collectorsitemquote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik voeg hem gelijk toe aan de collectie
quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou 200 euro bieden, het is een collectorsitem
Geniaal..Ik zit overigens nog steeds met die KL trenchcoat uit 1981.quote:
Hey nice man...veel plezier.quote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goed hoor, over 2 weken naar Oirschot
Als dat zo was was ik onderhand al rijk geweest met MPquote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat je hem nu moet kopen he !!!!!11111
Alles wegbezuinigd lijkt me wat over the topquote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geniaal..Ik zit overigens nog steeds met die KL trenchcoat uit 1981.
[..]
Hey nice man...veel plezier.
Ben je ergens niet bang dat je straks je VeVa opleiding af hebt gemaakt klaar om bij de grote mensen te infiltreren en opeens alles is wegbezuinigd?
Ik speel graag Achjaquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wargame: AirLand Battle
Escalation is zonder aircraft, en dat is toch wel vet om erbij te hebben. Bovendien kan ik dan AchJa'tje spelen met mijn PRTL's
Geachte heer Bosch,quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geachte heer Bosch,
Allereerst snap ik niet waarom u zo'n prachtexemplaar van een sticker op Marktplaats zet. Persoonlijk zou ik hem inlijsten om hem later aan mijn kleinkinderen door te kunnen geven.
Maar goed, om even ter zake te komen, ik vroeg mij af of de sticker in goede staat is. Dus geen krasjes, ezelsoortjes etc. Het belangrijkste vind ik toch wel dat de achterkant er nog op zit. Ik vind het heerlijk om met mijn vingers over het plakkerige oppervlak te gaan, maar dan moet deze natuurlijk wel ''vers'' zijn. De geur moet ook goed zijn, het moet een beetje naar een nieuw boek ruiken, zoals 50 tinten grijs. Die ruikt namelijk heerlijk.
Tot slot zou ik willen vragen of het mogelijk is om in natura te betalen.
Met vriendelijke groet,
Fanta-stick
Beste Fanta-Stick,quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geachte heer Bosch,
Allereerst snap ik niet waarom u zo'n prachtexemplaar van een sticker op Marktplaats zet. Persoonlijk zou ik hem inlijsten om hem later aan mijn kleinkinderen door te kunnen geven.
Maar goed, om even ter zake te komen, ik vroeg mij af of de sticker in goede staat is. Dus geen krasjes, ezelsoortjes etc. Het belangrijkste vind ik toch wel dat de achterkant er nog op zit. Ik vind het heerlijk om met mijn vingers over het plakkerige oppervlak te gaan, maar dan moet deze natuurlijk wel ''vers'' zijn. De geur moet ook goed zijn, het moet een beetje naar een nieuw boek ruiken, zoals 50 tinten grijs. Die ruikt namelijk heerlijk.
Tot slot zou ik willen vragen of het mogelijk is om in natura te betalen.
Met vriendelijke groet,
Fanta-stick
Beste Bosch,quote:Op zondag 29 september 2013 19:33 schreef Damaged het volgende:
[..]
Beste Fanta-Stick,
Je mag de sticker op komen halen, bedankt voor je bericht. Hoewel het niet gebruikelijk is ga ik in op je aanbod om in nature betaald te worden. Neem jij de speeltjes mee?
Met vriendelijke groet,
Bubba Bosch
[ afbeelding ]
Weet niet of ik het aankan als je bij de klu gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |