Ik denk het wel. De rest van de wereld vindt het allemaal wel best. Sorry.quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef cluelezz het volgende:
ben ik de enige die schijtziek wordt van wat moslims elke week weer schijnen uit te vreten? .
De rest van de wereld zit ook niet dagelijks op een forum bij te houden wat moslims uitvretenquote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De rest van de wereld vindt het allemaal wel best. Sorry.
Dat snap ik, maar dat sarcasme klopt dus niet. De rest van de wereld vind het idd ECHT wel best. De meeste mensen kan het niets schelen dat moslims continue elkaar opblazen.quote:
Nee. dit soort nihilistische daden hebben helemaal niets met de islam te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dit heeft alles met de Islam te maken anders leefden deze studenten nog gewoon.
Elke keer als ik Allah Akhbar hoor vermoed ik toch dat de Islam de reden/oorzaak is. (Uiteraard weet ik ook wel dat niet de bedoeling is vanuit het oogpunt van de religie maar daar kopen die studenten weinig voor)quote:Op maandag 30 september 2013 12:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. dit soort nihilistische daden hebben helemaal niets met de islam te maken.
Probleem 1: het landschap van grote delen van Afrika (en dus ook Nigeria) is niet geschikt voor efficiënte oorlogsvoering tegen rebellen of adequate politiebescherming voor de burgers. Da's erg kut, maar is niet anders.quote:Op maandag 30 september 2013 01:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar gezien ze een Nigeriaanse groep zijn neem ik aan mix van afpersing, online scams, drugshandel en religieuze/ideologische donaties. En als het geld er is dan komen de wapens vanzelf naar je toe.
Ik weet verder niet hoe goed ze bewapend zijn, zo heel veel wapens heb je niet nodig om een bende schoolkinderen af te slachten.
Verder denk ik niet dat een militaire optie zal helpen, dat wakkert vaak alleen de haat verder aan. Gerichte commandoacties tegen deze daders en hun leiders zou wel helpen, maar dat is helaas niet hoe de militaire optie in Afrika in de praktijk werkt. Het Nigeriaanse leger zal als ze op grote schaal gaat ingrijpen daar onvermijdelijk ook op grote schaal mensenrechten schenden en de bevolking daar nog veel militanter maken.
Ik zie verder geen oplossing. Het is aan de Afrikanen om wat meer pragmatisch, lange termijn en in het belang van je hele land en continent te denken, maar ik zie dat helaas te weinig in de praktijk gebeuren.
Dus als ik tijdens het vermoorden "Allah Akhbar" aan het roepen ben heeft mijn massamoord met de islam te maken?quote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef kawotski het volgende:
[..]
Elke keer als ik Allah Akhbar hoor vermoed ik toch dat de Islam de reden/oorzaak is. (Uiteraard weet ik ook wel dat niet de bedoeling is vanuit het oogpunt van de religie maar daar kopen die studenten weinig voor)
Die gast die in Noorwegen al die kinderen doodschoot gaf zelf aan dat hij beinvloed was door Geert Wilders.quote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef kawotski het volgende:
[..]
Elke keer als ik Allah Akhbar hoor vermoed ik toch dat de Islam de reden/oorzaak is. (Uiteraard weet ik ook wel dat niet de bedoeling is vanuit het oogpunt van de religie maar daar kopen die studenten weinig voor)
Gevalletje van eens in de 100 jaar versus zowat wekelijks.quote:Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die gast die in Noorwegen al die kinderen doodschoot gaf zelf aan dat hij beinvloed was door Geert Wilders.
En nu?
Ben jij tegen de vrijheid van meningsuiting?quote:Op maandag 30 september 2013 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... weer zon extreem linkse die leest wat ie wil lezen of zelf invult.
Nogmaals, kssst.
Mening. Waarschijnlijk zullen zij weer andere zaken afdoen als niet-islam.quote:Op maandag 30 september 2013 12:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. dit soort nihilistische daden hebben helemaal niets met de islam te maken.
De islam is geen subjectief gegeven.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Mening. Waarschijnlijk zullen zij weer andere zaken afdoen als niet-islam.
Oneens. De islam is zo subjectief als het komt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De islam is geen subjectief gegeven.
Het heeft niets met eens of oneens te maken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Oneens. De islam is zo subjectief als het komt.
Laat maar zien dan.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets met eens of oneens te maken.
In de Koran staat duidelijk dat moord niet toegestaan is.
Maar die boko clowns zien het niet als moord. Ze zijn in oorlog en hebben het zo omgeluld dat studenten ook legitieme doelen zijn geworden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In de Koran staat duidelijk dat moord niet toegestaan is.
Inderdaad. Moorden moet gewoon van de islam. Vredige moslims zijn geen echte moslims.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat staat het niet.quote:In de Koran staat duidelijk dat moord niet toegestaan is.
Waar staat dat?quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moorden moet gewoon van de islam. Vredige moslims zijn geen echte moslims.
[..]
Nee, dat staat het niet.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Vredige moslims zijn geen echte moslims.
Daar zijn het dan ook clowns voor.quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar die boko clowns zien het niet als moord. Ze zijn in oorlog en hebben het zo omgeluld dat studenten ook legitieme doelen zijn geworden.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moorden moet gewoon van de islam. Vredige moslims zijn geen echte moslims.
[..]
Nee, dat staat het niet.
Het zit vol met Al-Qaeda materiaal op fok inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer ben jij een takfiri?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |