Die hangar op het vliegveldquote:Op zondag 29 september 2013 16:32 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Oke, deze koop je met franklin of travor? Wat kun je het beste kopen met michael?
Volgens mij goudquote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan je nog ergens in investeren voor de big score?
Franklin, je wil die neger toch een wietshop bezorgen? Als je wil kan je het kopen met ieder personage, maar Franklin is de aangewezen persoon.quote:Op zondag 29 september 2013 16:32 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Oke, deze koop je met franklin of travor? Wat kun je het beste kopen met michael?
Kan alleen met Franklin.quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Franklin, je wil die neger toch een wietshop bezorgen? Als je wil kan je het kopen met ieder personage, maar Franklin is de aangewezen persoon.
Ik dacht van nietquote:
Die is leuk!quote:Op zondag 29 september 2013 16:44 schreef All-out het volgende:
haha, ik heb net de car scrapyard gekocht:
"the weekly income will depend on how many cars are destroyed in Los Santos"![]()
![]()
Pak een tank en gaan met die banaan.quote:Op zondag 29 september 2013 16:44 schreef All-out het volgende:
haha, ik heb net de car scrapyard gekocht:
"the weekly income will depend on how many cars are destroyed in Los Santos"![]()
![]()
dan kan die 5000 van het ziekenhuis op het eind wel uit denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak een tank en gaan met die banaan.
Kost verdomme goud geld dat ziekenhuisquote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef All-out het volgende:
[..]
dan kan die 5000 van het ziekenhuis op het eind wel uit denk ik
Protip: Zorg dat je weinig geld op zak hebt en alles in aandelen steekt, zo kost het ziekenhuis geen 5k.quote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef All-out het volgende:
[..]
dan kan die 5000 van het ziekenhuis op het eind wel uit denk ik
...quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
start menu en dan naar online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Lester missie al gedaan? Ik heb zo'n 2k bij Franklin, 3k bij Trevor en 2m bij Michael. Zit op 28%quote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zit op 39% en heb zo ongeveer 200k in totaal, is dit normaal? Wanneer kan ik de vele goudjes binnen harken? En hangars en shit kopen.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef Keukendrol het volgende:
Ik zit op 39% en heb zo ongeveer 200k in totaal, is dit normaal? Wanneer kan ik de vele goudjes binnen harken? En hangars en shit kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Woods het volgende:
De ironie. Ben ik aan een wanted 4 ontsnapt door op een berg te rennen weg van de politie agenten die er ook naar toe liepen, stoppen ze met zoeken zie ik opeens een ander rood stipje op de kaart.Bergtijger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo schattig
![]()
wie dat doet hoort opgelicht te wordenquote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik een fiets wil kopen (met Michael) krijg ik wel dat het geld eraf wordt geschreven, maar krijg geen mail dat ik hem heb ontvangen. Heb in game al een paar dagen gewacht. Ook een bug?
verkeerde character misschien?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik had voor 5000 stocks gekocht op die lce-exchange site. Maar nu ik ze in mijn portfolio wil bekijken staat er dat ik niks heb? :s
Mwah heb ik ook wel redelijk last van met Xbox 360. Hebben mensen hier met de big score ook in goud geïnvesteerd? Lees hier wisselende verhalen over dat het winst kan opleveren?quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef NextTVH het volgende:
Als ik ga snipen vanaf gebouwen ( ook lage gebouwen), zie ik opeens niemand meer op straat. Ligt dit aan mij?
Die staat dus in je garage. En niet de gene aan je huis maar in de stad.quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik een fiets wil kopen (met Michael) krijg ik wel dat het geld eraf wordt geschreven, maar krijg geen mail dat ik hem heb ontvangen. Heb in game al een paar dagen gewacht. Ook een bug?
In goud investeren inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Mwah heb ik ook wel redelijk last van met Xbox 360. Hebben mensen hier met de big score ook in goud geïnvesteerd? Lees hier wisselende verhalen over dat het winst kan opleveren?
Had ze alle 3 gecheckt, niks.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verkeerde character misschien?
Thanks, heb hemquote:Op zondag 29 september 2013 18:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die staat dus in je garage. En niet de gene aan je huis maar in de stad.
Ja, maar wat kosten die in aanschaf?quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef All-out het volgende:
Tegui-La-La brengt trouwens 16,500 per week op, meer dan smoke on the water
edit: en de cinema Doppler die Michael kan kopen brengt 132,000 per week op
Tequi-la-la is ¤2 miljoen en Dinema Doppler is ¤10 miljoenquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, maar wat kosten die in aanschaf?
Ten Cent Theatre kost 20 miljoen, levert 264.000 op.quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef All-out het volgende:
Tegui-La-La brengt trouwens 16,500 per week op, meer dan smoke on the water
edit: en de cinema Doppler die Michael kan kopen brengt 132,000 per week op
quote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand al een manier gevonden om veel geld te verdienen?
Je hebt ook nog de truc om niets te betalen als je een property koopt. Je moet wel het aankoopbedrag hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar ja
Zo verdien je een miljoen in een paar minuten
Huh, kan je dat wisselen skippenquote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar ja
Zo verdien je een miljoen in een paar minuten
Kan nietquote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Huh, kan je dat wisselen skippen? hoe?
Waarom heb je zoveel geld nodig dan? Over 2 dagen heb je GTA Online, moet je toch weer opnieuw beginnen met je geld.quote:Op zondag 29 september 2013 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou dan duurt het nog best lang om flink wat geld er mee te maken. En het is niet leuk.
Niet, hij zegt ook dat ie het eruit heeft geknipt voor de video.quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Huh, kan je dat wisselen skippen? hoe?
Hoeveel is 1 week iin 'real time' ?quote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Divje het volgende:
Heb met Michael 826.600 aan wekelijkse inkomsten door properties, en de rest van 't geld zit in stocks die steady zijn. (AuguryInsurance, zo'n 67miljoen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |