ah, kijk aan... denk dat ook in deze game de 'busted' teller op 0 blijft staanquote:Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is alleen als je gearresteerd wordt.
Gebruik R1/L1quote:Op maandag 30 september 2013 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
Steeds als ik een knife flight doe, daal ik veel te veel. Iemand tips?
Hoe beledig je een agent?quote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik werd gearresteerd nadat ik een agent beledigde, had niet eens de kans meer om weg te lopen.
Pijltje naar rechts als je in de buurt bent van een persoon/agent. De 1e opmerking is vaak nog wel 'normaal' maar daarna moet je oppassen.quote:
En zorg dat je tijdens die knife flights eerst saved als je in de lucht zit. Anders moet je elke keer weer opnieuw een vliegtuig vinden als je crasht.quote:Op maandag 30 september 2013 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
Steeds als ik een knife flight doe, daal ik veel te veel. Iemand tips?
Top! Thanks voor de tips.quote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zorg dat je tijdens die knife flights eerst saved als je in de lucht zit. Anders moet je elke keer weer opnieuw een vliegtuig vinden als je crasht.
op de motor stappen, op X drukken (xbox) om vuist als wapen te selecteren, en dan L1 ingedrukt houdenquote:Op maandag 30 september 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pijltje naar rechts als je in de buurt bent van een persoon/agent. De 1e opmerking is vaak nog wel 'normaal' maar daarna moet je oppassen.
Toen ik net was begonnen met GTA V had ik de politie achter me aan als Franklin en ging ik snel mijn huis in om aan ze te ontsnappen. Staat die copper ineens in mijn huis en arresteert mequote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef kawa4 het volgende:
wat mij ook opvalt is dat ik nog geen 1 keer echt ben opgepakt door de pliesie,
ik ben alleen nog maar dood geschoten.
is er hier iemand al wel eensch opgepakt door de LSPD??
Lol, nice, straks even proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pijltje naar rechts als je in de buurt bent van een persoon/agent. De 1e opmerking is vaak nog wel 'normaal' maar daarna moet je oppassen.
Whehe ga ik vanavond proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
op de motor stappen, op X drukken (xbox) om vuist als wapen te selecteren, en dan L1 ingedrukt houden(kan ook in een auto maar op een motor zie je het beter)
Ik doe vaak gewoon een suicide als ik te ver weg ben van de bewoonde wereld en geen zin heb om te lopen - zwemmen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit was briljant. Ik ging eerst met Franklin naar de bergen toe. Daar flikkerde ik van het pad af en kwam 'vast' te zitten aan de voet van de berg. Toen wisselde ik naar Trevor en ging met hem naar dezelfde berg. Het leuke was dat Franklin maar niet wegging en daar bleef staan.
[ afbeelding ]
Je ziet hem hier op de rotsen staan.
Lekker zonde van je 5 G's. Gewoon switchen naar een ander en dan is hij na een tijdje gewoon thuis.quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik doe vaak gewoon een suicide als ik te ver weg ben van de bewoonde wereld en geen zin heb om te lopen - zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |