Dit zal wel zijn om de lijnen te maskeren. Hoop ik...quote:Op zondag 15 december 2013 11:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Porsche heeft het typenummer van de wagen en de laatste 2 namen vandaag nog bekend gemaakt. De wagen heet 919 Hybrid, en de coureurs zijn Brendon Hartley en Marc Lieb.
Ik hoop wel dat ze de livery nog gaan veranderen
[ afbeelding ]
Yep, BMW is daar een paar jaar geleden mee begonnen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit zal wel zijn om de lijnen te maskeren. Hoop ik...
Tja en dan presenteer je dus iets waar kraak nog smaak aan zit.quote:Op zondag 15 december 2013 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Yep, BMW is daar een paar jaar geleden mee begonnen.
Nu krijgen ze publiciteit en straks bij de uiteindelijke presentatie van de livery krijgen ze nogmaals publiciteit.quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja en dan presenteer je dus iets waar kraak nog smaak aan zit.
Ik vind het 2x dan net niks, maargoed... ze zullen het wel doorgerekend hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu krijgen ze publiciteit en straks bij de uiteindelijke presentatie van de livery krijgen ze nogmaals publiciteit.
Dat dacht ik ook bij de eerste tests, maar ze presenteren ondertussen alle coureurs in race-overall. Dan had ik wel gedacht dat hun race-livery ook wel gepresenteerd zou worden , en als dit het dan uiteindelijk toch is Dan nog liever de Art-car van afgelopen jaarquote:Op zondag 15 december 2013 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit zal wel zijn om de lijnen te maskeren. Hoop ik...
Daar is de LMP 1 klasse toch ook niet voor lijkt me, in de GT klassen rijden 911´s rondquote:Op zondag 15 december 2013 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat de typische Porsche-vorm niet tot uiting komt in deze auto. Niet dat dat bij Audi anders is, maar om de een of andere reden had ik eigenlijk bij Porsche gehoopt op veel verwijzingen naar de 911.
Nou ja, vorm volgt functie.
Is ook zo, maar ik denk even terug aan de Porsche GT1 en de Mercedes CLR bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Marks het volgende:
[..]
Daar is de LMP 1 klasse toch ook niet voor lijkt me, in de GT klassen rijden 911´s rond
Dat waren geen echte prototypes maar gewoon homologation specials. Uit reactie op het half kapotmaken van de prototype categorie.quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik denk even terug aan de Porsche GT1 en de Mercedes CLR bijvoorbeeld.
twitter:wtf1couk twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:06:38 RT @lendurancelive: Exclusive: @AllanMcNish announces reason for retirement. “I’m going on an adventure!” http://t.co/qcfiMYggKU reageer retweet
Supertof!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef Sinister-D- het volgende:
How, das ook onverwachts Jammer dat een karakter met zoveel kennis en passie stopt.
Hopelijk zet ie wel nog werk voort voor Eurosport ofzo tijdens Le Mans, of de online uitzendingen van het WEC.
Rondje Le Mans commentaar van hem van afgelopen jaar tijdens 24 minutes op ES
http://tv.eurosport.cz/we(...)deos_vid282473.shtml
Inderdaad, eigenlijk blijft het een soort van onvergeeflijke fout in 2011 bij de Le Mans crash.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prachtige carriere.
[..]
Laatste paar jaar was het beste er wel vanaf.
http://on.fb.me/18RrYAkquote:Audi Sport
Just a few hours left before #thelaunch of our #newR18. You will get pictures here on Facebook later and live updates on Twitter // Nur noch wenige Stunden bis zur Weltpremiere des neuen #Audi #R18 #etron #quattro. Fotos gibt es später hier auf Facebook, auf Twitter gibt es Live-Updates aus Ingolstadt
Bring it on!!quote:Ferrari LMP1 Le Mans 24 Hours bid a matter of time
By Jonathan Noble and Gary Watkins Friday, December 20th 2013, 12:09 GMT
AF Ferrari, Le Mans 2013
Ferrari will return to the Le Mans 24 Hours in pursuit of outright victory "sooner or later", according to company president Luca di Montezemolo.
Di Montezemolo has admitted that Ferrari is already developing technology that could find a home in a car built to next year's LMP1 rulebook and powered by a version of its new 1.6-litre V6 turbo engine.
AUTOSPORT revealed Ferrari's interest in a new Le Mans programme last month.
"We are working on some technology innovation that we are testing at the moment, so this is the first time in which, theoretically, there could be the possibility of thinking about Le Mans," he said.
"There have been a few weeks where I have begun to think of the possibility, if the rules go in the right direction that I expect, maybe to do sooner or later Le Mans with a Ferrari car to win."
The latest comments from di Montezemolo suggests that Ferrari's evaluations of the 2014 LMP1 rulebook are further down the line that his own previous remarks or those of Antonella Coletta, who runs the marque's non-Formula 1 programmes.
F1 BUDGET CAP BOOSTS LMP1 CHANCE
Di Montezemolo explained that the F1 budget cap, which is due to be introduced for 2015, could give Ferrari the capacity to undertake an LMP1 programme in the World Endurance Championship, which includes Le Mans.
Ferrari at 1973 Le Mans 24 Hours
"I cannot say to 100 people, go away and find a job, so this could be also a possibility to have some of my people to work in this direction," he said.
The first factory Ferrari prototype programme since 1973 (pictured) would not be possible before 2016, di Montezemolo said.
New regulations for F1 and LMP1 that come into force next year both allow for an increase in the amount of energy that can be retrieved by the cars' hybrid systems.
The new P1 coupes from Audi and Porsche retrieve energy from exhaust gases using the similar technology to the Motor Generator Unit - Heat systems to be used in F1 next year.
F1 zal altijd de pinnacle of motorsports blijven. 30 jaar geleden zeiden ze precies hetzelfde over de F1 en het is nog steeds de pinnacle. En zal imho altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bring it on!!
Op deze manier gaat het WEC/LMP1 de pinnacle of motorsports worden En kan F1 afgeschreven worden
quote:I shall seriously reconsider whether Grand Prix racing is still what it purports to be: the pinnacle of sport and technological achievement. Unfortunately, this appears to be no longer the case and, if one does not clean it up, Formula 1 shall end up in a quagmire of plagiarism, chicanery and petty rule interpretation forced by lobbies manipulated by people for whom the sport has no meaning.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
F1 zal altijd de pinnacle of motorsports blijven. 30 jaar geleden zeiden ze precies hetzelfde over de F1 en het is nog steeds de pinnacle. En zal imho altijd zo blijven.
Een quote van Colin Chapman uit die tijd:
[..]
Achja, als de WEC gewoon de race in Fuji aflast vanwege wat regenwater...... Aanfluiting tegenover de fans die daar zaten, dat is niet te verkopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:01 schreef M.Melandri het volgende:
F1 is zichzelf aan het opblazen, DTM en WEC maken een grote inhaalslag. Zeker nu de F1 in veel landen achter de decoder zit kan het best van de troon gestoten worden.
F1 zou in zo'n geval precies hetzelfde hebben gedaan. Ze hebben in ieder geval de pitstraat open gegooid en iedereen die dat zou willen daar binnen gelaten. Dat is iets wat ze in de F1 nooit zouden doen, in ieder geval niet zonder daar 200e extra voor te willen hebben...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:50 schreef Marks het volgende:
[..]
Achja, als de WEC gewoon de race in Fuji aflast vanwege wat regenwater...... Aanfluiting tegenover de fans die daar zaten, dat is niet te verkopen.
En een DTM is een touringcar, wat altijd anders zal blijven dan een open wiel/formule auto.
Ik vond het een ongelooflijke vertoning, in het begin was het te nat om van start te gaan. Ok. Maar op het moment dat de race werd afgelast, was de baan voor f1 termen al klaar voor intermediates.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef zBus het volgende:
[..]
F1 zou in zo'n geval precies hetzelfde hebben gedaan. Ze hebben in ieder geval de pitstraat open gegooid en iedereen die dat zou willen daar binnen gelaten. Dat is iets wat ze in de F1 nooit zouden doen, in ieder geval niet zonder daar 200e extra voor te willen hebben...
Rijdt intussen op P8quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Pastorelli vanaf pole met een Corvette uit 2006..... Doet ie goed 14.gif
5,5 liter V8quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie bak hoor . Wat voor motor zit erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |