SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Feyenoord Rotterdam
Haal dan even die RW eruit... gewoon Ox RW, Diaby CM en dan moet je even Koscielny CB doen. Beetje kwaliteit erbij.quote:Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
True
maar
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
= [ afbeelding ]
Heb ik geen coins voorquote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haal dan even die RW eruit... gewoon Ox RW, Diaby CM en dan moet je even Koscielny CB doen. Beetje kwaliteit erbij.
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?quote:
zie skypequote:
wa tzijn jouw teams nu eigenlijk?quote:Op zondag 29 september 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?
Je kan ook Sakho kopen als die goedkoper is.
Ja kos is volgens mij al 10k en Ox zal ook wel duur zijnquote:Op zondag 29 september 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?
Je kan ook Sakho kopen als die goedkoper is.
Ox is non-shiny kan me niet voorstellen dat hij meer dan 2.5k isquote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kos is volgens mij al 10k en Ox zal ook wel duur zijn
GAM / [FIFA 14: FUT] #85 Vrede nu nog even ditquote:Op zondag 29 september 2013 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie skype
[..]
wa tzijn jouw teams nu eigenlijk?
nicequote:Op zondag 29 september 2013 11:06 schreef Thorb het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #85 Vrede nu nog even dit
quote:
Eerste gebouwde team, toen waren spelers nog goedkoop (drogba 10k etc). Speelt helaas wel het minst. Yilmaz is echt goed.quote:
lolquote:Op zondag 29 september 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
was al even bekend joh
[ afbeelding ]
k jammer, dat amper kopgoals tegen krijgen sprak me ook wel aan moet ik zeggenquote:Op zondag 29 september 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste gebouwde team, toen waren spelers nog goedkoop (drogba 10k etc). Speelt helaas wel het minst. Yilmaz is echt goed.
Alleen tegen Crookk eentje van Hernanesquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k jammer, dat amper kopgoals tegen krijgen sprak me ook wel aan moet ik zeggen
Verbeek een mongool? Een van die weinige mensen in de voetbalwereld die nog een echte man is met normen en waardenquote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap dat Verbeek een mongool is maar waarom ontslaat AZ die gozer
Hij zal vast zijn normen en waarden hebben, maar die gast loop in mijn ogen altijd te zeiken. Kan daar totaal niet tegen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verbeek een mongool? Een van die weinige mensen in de voetbalwereld die nog een echte man is met normen en waarden
word er zo schijtziek vanquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
Wel fijn dat de webapp steeds crasht als je een zoekopdracht invoert waarbij geen resultaten worden gevonden.
Heeft hij wel eens gezegd dat zijn spelers iets goeds hebben gedaan ?quote:Op zondag 29 september 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij zal vast zijn normen en waarden hebben, maar die gast loop in mijn ogen altijd te zeiken. Kan daar totaal niet tegen.
Ramires op CM ipv CDM, Fernandinho en Oscar eruit voor andere spelers en voor de originaliteit ook maar ene andere CB, RB etc.quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jefferson op doel en andere lw en rw
Ja gisteren nog. Het is niet dat hij nooit positief is maar die man zeikt te veel in mijn ogen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens gezegd dat zijn spelers iets goeds hebben gedaan ?
Dan lees je iets anders dan ik.quote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef el-blanchito het volgende:
Las ik nou dat DS2 in een club was gisteren?
quote:
Beter lezen Thorbiequote:Op zondag 29 september 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
We gingen gisteren nadat we naar de club waren geweest ergens eten, toen was het al 1 uur en toen probeerde ik op internet te komen. Dat lukte heel even waardoor ik erachter kwam dat Ajax 6-0 had gewonnen
de club... daarna eten en om 1 uur terug zijnquote:
Misschien haalde hij een broodje kebab als etenquote:Op zondag 29 september 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
de club... daarna eten en om 1 uur terug zijn
Ik gok de voetbalclub. En normaal gesproken ga je niet IN een voetbalclub. Wie gaat er nou naar een club om daarna te eten en dan om 1 uur thuis te zijn.
Ander team maken dusquote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramires op CM ipv CDM, Fernandinho en Oscar eruit voor andere spelers en voor de originaliteit ook maar ene andere CB, RB etc.
Ik wil vooral weten of, en hoe, hij er een plasje heeft gedaan.quote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef el-blanchito het volgende:
Las ik nou dat DS2 in een club was gisteren?
Mweh was wat overdreven maar ik vind het iets te Braziliaans. Je moet zelf maar kijken welke spelers je fijn vindt spelen maar Chadli lijkt me bijvoorbeeld niet zo goed. Fernandinho lijkt me bijvoorbeeld ook te zwak voor een CM en Ramires iets te klein voor een CDM (naar mijn smaak).quote:
En of hij met een meisje gepraat heeft natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of, en hoe, hij er een plasje heeft gedaan.
dan koop je z'n ifquote:Op zondag 29 september 2013 11:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus. De goedkoopste Alaba is duurder dan de IF Alaba.
Het komt wel goedquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je lag slecht in de spelersgroep, de staf en bij het personeel. Nu kan je weer rustig futten.
bizar ja..quote:
En terecht, laat dat een les zijn voor alle trainers in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 september 2013 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
WtfWinnen van PSV, rot dan maar op
Hadden ze vorige week moeten doen, of na het gelijke spel tegen Sparta. Nu zal Alex Pastoor wel de trainer gaan worden. Sympathieke gast, gaan wel een stuk minder problemen krijgen met de KNVB.quote:
11k ? of coins en een packquote:Op zondag 29 september 2013 11:52 schreef Kiid het volgende:
Nu in divisie 3. Kreeg 9.000 voor de titel in divisie 4. Ben benieuwd wat je dan vangt als je divisie 1 wint. Zo weer ff een speelsessie inzetten
hee hoe gaat het dan ouwe baas?quote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hadden ze vorige week moeten doen, of na het gelijke spel tegen Sparta. Nu zal Alex Pastoor wel de trainer gaan worden. Sympathieke gast, gaan wel een stuk minder problemen krijgen met de KNVB.
Alex Pastoorquote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hadden ze vorige week moeten doen, of na het gelijke spel tegen Sparta. Nu zal Alex Pastoor wel de trainer gaan worden. Sympathieke gast, gaan wel een stuk minder problemen krijgen met de KNVB.
Ja, gaat goed hier hoor! Beter dan ooit eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee hoe gaat het dan ouwe baas?
quote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog tijd maken om te spelenquote:
dat is fijn om te horenquote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gaat goed hier hoor! Beter dan ooit eigenlijkBij jou ook alles goed?
Ehm, drukquote:Op zondag 29 september 2013 12:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe was het met de vrouwtjes?
Dionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heb ik
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik dacht eerst ook dat er een lijn in zat aangezien je er in het begin steeds 1.000 bij kreeg, maar voor divisie 4 kreeg ik al 9.000. Dus ik neem aan dat het wel wat meer is in divisie 1. Of ik hoop het in ieder geval want de tegenstanders beginnen aardig tegenstand te biedenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef DePresident. het volgende:
Weer vrolijk een dagje aan school.
Van uitstel komt afstelquote:Op zondag 29 september 2013 12:09 schreef Kiid het volgende:
Ik moet ook nog een presentatie in elkaar flansen. Maar eerst een Fifa sessie, dan Feyenoord, dan eten en dan maak ik de presentaties. Prioriteiten stellen heet dat. Of uitstelgedrag
Goed hoorquote:Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm, druk
[..]
DionHoe is het met de kleine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
We gingen naar een club met live muziek. Goeie muziekquote:Op zondag 29 september 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
de club... daarna eten en om 1 uur terug zijn
Ik gok de voetbalclub. En normaal gesproken ga je niet IN een voetbalclub. Wie gaat er nou naar een club om daarna te eten en dan om 1 uur thuis te zijn.
Die anderen hadden honger dus we gingen ergens om de hoek eten. Toen probeerde ik op internet te komen.. ik wilde natuurlijk hier posten om iedereen te verrassen maar dat zat er niet in.quote:Op zondag 29 september 2013 11:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Misschien haalde hij een broodje kebab als eten
Nee, dat heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of, en hoe, hij er een plasje heeft gedaan.
Nee, dat ook niet..quote:Op zondag 29 september 2013 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En of hij met een meisje gepraat heeft natuurlijk
Die man heeft trekjes van VDM.quote:Op zondag 29 september 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit.
Tevens vrijwillig Feyenoord kijken
Feyenoord, KLB en het Obese topic.quote:Op zondag 29 september 2013 12:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als dit door gaat moeten we maatregelen nemen..
quote:Op zondag 29 september 2013 12:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
En met jou?UitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werken op de zaak, werken aan herstel elke dag in de sportschool, en iets met vrouwen. Tussendoor probeer ik nog te FUT'ten, maar dit jaar ga ik niet zo rijk worden denk ik
Hazard is nog aan het stijgen zag zelfs dat er over de afgelopen 24 uur de goedkoopste op 1 moment 210k wasquote:Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Denk dat ik mijn Vidic nu ga verkopen omdat hij toch niet veel verder stijgt. Voor het geld kan ik 20 Reyna's kopen.
Duh.quote:Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat egels best snel zijn. Wilde er gisteren eentje vangen met mijn zatte harses. Nog nooit zo hard gefaald
Ha die toef,quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uitstekendwerken op de zaak, werken aan herstel elke dag in de sportschool, en iets met vrouwen. Tussendoor probeer ik nog te FUT'ten, maar dit jaar ga ik niet zo rijk worden denk ik
quote:Op zondag 29 september 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
pas 74k trade profit
Stijgt wel als ik al mijn spelers heb verkocht van andere accounts
quote:Op zondag 29 september 2013 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duh.
[ afbeelding ]
Om het over de donkere variant nog maar niet te hebben. Dan moet je al helemaal opletten.
Hij is hier ook traag.quote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef Kiid het volgende:
Tering foutmeldingen op de web app iedere keer. Schijt irritant
quote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes![]()
![]()
Dré, nog een potje doen dan?
Eerst nog Nederlands.quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik start wel even FIFA op heb ik wel verdient na dat kut natuurkunde
Pokerquote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes![]()
![]()
Dré, nog een potje doen dan?
Jansen kan ookquote:Op zondag 29 september 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Alaba enige knappe oplossing voor LB zeker in de bundesliga
Fabian Johnson.quote:Op zondag 29 september 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Marcel Jansen, 1.90quote:Op zondag 29 september 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Thanks, even kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef Toefjes het volgende:
Live persconferentie AZ op RTV Noord Holland gaat zo beginnen.
Fuchsquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
Thnx heren, ga ik een van die 2 even proberen.
zullen betaalbaarder zijn dan alaba hopelijk
Nee zit op de universiteit Geneeskunde.quote:Op zondag 29 september 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker geen huiswerk op de sociale werkplaats.
minder pace dus kutquote:Op zondag 29 september 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14(...)son/compare/14-3097/
ah kaf van het koren gescheiden dusquote:Op zondag 29 september 2013 12:37 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee zit op de universiteit Geneeskunde.
Op vwo heb ik echt nooit huiswerk gemaakt
quote:Op zondag 29 september 2013 12:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah kaf van het koren gescheiden dus
Dat zou je niet zeggen als ik je hier zo zie posten. Zo zie je maar weer dat debielen overal inkomenquote:Op zondag 29 september 2013 12:37 schreef Maoist het volgende:
[..]
Nee zit op de universiteit Geneeskunde.
Op vwo heb ik echt nooit huiswerk gemaakt
deze debiel moet jou later beter makenquote:Op zondag 29 september 2013 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als ik je hier zo zie posten. Zo zie je maar weer dat debielen overal inkomen
Haten op mensen die slimmer zijnquote:Op zondag 29 september 2013 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als ik je hier zo zie posten. Zo zie je maar weer dat debielen overal inkomen
nee hoor, vind het alleen nergens op slaan dat je eerst iemand die op zondag gewoon zijn huiswerk aan het maken is uit te blaffen, en daarna stoer komt doen dat je op het vwo nooit huiswerk gemaakt hebt en geneeskunde doetquote:Op zondag 29 september 2013 12:42 schreef Maoist het volgende:
[..]
De autisten komen weer voor elkaar op hoor
Dat is het hele punt van opleidingsniveauquote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja als je niet op WO zit ben je dommer
Maoïst
ok vdmquote:Op zondag 29 september 2013 12:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van opleidingsniveau![]()
Als je geen WO kan ben je dom ja
mijn branche is het helemaal niet handig om nog WO te gaan doenquote:Op zondag 29 september 2013 12:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
VWO is geen WOquote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok vdm
Wel slim (dat ben je want je studeert WO natuurlijk) dat je het zegt tegen 2 mensen die zelf ook WO doen.
Stratenmaker is ook een respectabel beroep.quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn branche is het helemaal niet handig om nog WO te gaan doen
jij post wo en wij (dudeweiser & ik) doen dat dus wat is je puntquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig, zelfs voor mensen die geen huiswerk makenquote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij post wo en wij (dudeweiser & ik) doen dat wat is je punt
[..]
jij gaat liever over een zandpad heenquote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef Maoist het volgende:
[..]
Stratenmaker is ook een respectabel beroep.
Zei je dokter dat ja?quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Maoist het volgende:
Het autisme gehalte is trouwens echt erg hoog
quote:Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik gen geen WO studie waar je het vak Nederlands krijgt, behalve Nederlandse taal en cultuur
quote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig, zelfs voor mensen die geen huiswerk maken
sodeflikker dan gewoon een teringeind op achterlijke mongoolquote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Maoist het volgende:
Hee laat mij hier buitenquote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Dat was overduidelijk een opmerking richting de taalfout van Djeetje, maar dat snap jij niet ondanks je hoge opleidingsniveau.
Waar studeer je?quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Maoist het volgende:
Klassieke autistische reactie. Die mensen zijn zo snel op hun tenen getraptquote:Op zondag 29 september 2013 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sodeflikker dan gewoon een teringeind op achterlijke mongool
Ja ik dacht die 1e oke heading is OP.quote:Op zondag 29 september 2013 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
pff gg Djeetje die voorsprong van mij![]()
zo onverdiend hahah
goede 1e helft vooral man, 2e helft kon ik gelukkig ookw eer wat doen
moet echt ff snel leren verdedigen
Zal wel rechten zijn. Daar lopen de mensen rond die goed kunnen leren en daarom denken dat ze slim zijnquote:
he anders ga jij even lekker in het bodybuild topic lopen spammenquote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Maoist het volgende:
[..]
Klassieke autistische reactie. Die mensen zijn zo snel op hun tenen getrapt
vdm 2.0 ditquote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Maoist het volgende:
[..]
Klassieke autistische reactie. Die mensen zijn zo snel op hun tenen getrapt
Die heeft het vwo ook niet gehaald dus dat geen huiswerk maken op vwo is dan ook weer logisch. De cirkel is rond.quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he anders ga jij even lekker in het bodybuild topic lopen spammen![]()
en wat iemand die geneeskunde in het WO rechten topic doet is me ook een raadsel![]()
bye bye VDM
2x identiek ja, waren wel goed op maat maar gaat gewoon nergens overquote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht die 1e oke heading is OP.
En toen die 2e viel me mond echt open
Gewoon 2 kop kansen 2 goals en daarna had je nog wel wat kansjes.
Had wel een paar leuke acties met Ronaldinho
en vdm ook hihahoquote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die heeft het vwo ook niet gehaald dus dat geen huiswerk maken op vwo is dan ook weer logisch. De cirkel is rond.
vannacht tot 5 uur ofzo gedaan manquote:
Groningen dus.quote:Op zondag 29 september 2013 12:56 schreef Maoist het volgende:
Nu weet ik ook hoe een autistenvereniging eruit ziet, mensen die niet voor zichzelf kunnen opkomen en gelijk op hun tenen getrapt zijn. Bellen jullie elkaar ook als iemand in het echt van negatiefs zegt?
Dat lobje overzichzelf rond het einde was ook wel mooi.quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2x identiek ja, waren wel goed op maat maar gaat gewoon nergens overVerbaasde me dat er niet eens een corner in ging.
Ja kut Ronaldinho, moet dat echt leren verdedigen zeg anders echt voor lul steeds
studeren in groningen, het feyenoord topic, en haten in het PSV -AJAX Topicquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Ze hebben wel veel makkelijke vrouwen in Groningen ja
[ afbeelding ]
ja gelukkig want verwachtte het echt niet en je kwam er mooi langs zo, gelukkig verwachtte jij niet dat ik het niet verwachtte, ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 12:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat lobje overzichzelf rond het einde was ook wel mooi.
Alleen daarna verneukte ik het
Jezusquote:Op zondag 29 september 2013 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vannacht tot 5 uur ofzo gedaan mangeen idee
laatste dagen gestegen toch, en stijgen toch nog steeds ?quote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat de prijzen gedaald waren? Ik maak zo 6k winst op m'n Fellaini
Bij mij 1x gescoord ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 13:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatste dagen gestegen toch, en stijgen toch nog steeds ?
heb de mijne voor zo'n 10K gekochtloopt nog steeds 1 op 1
rCM in 41212quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij 1x gescoord ofzoWaar heb je hem neergezet dan?
ja ik wou daarvoor een andere skill doen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja gelukkig want verwachtte het echt niet en je kwam er mooi langs zo, gelukkig verwachtte jij niet dat ik het niet verwachtte, ofzo
Je bent niet echt scherp vandaag he?quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
Word tijd dat alles weer gaat stijgen.
nee hoezo ?quote:Op zondag 29 september 2013 13:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent niet echt scherp vandaag he?
quote:Op zondag 29 september 2013 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Ze hebben wel veel makkelijke vrouwen in Groningen ja
[ afbeelding ]
Gomezquote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb 3 spitsen die in aanmerking komen voor de plek als lonestriker in mijn 433(4). Wie zouden jullie kiezen?
- Balotelli
- Gomez
- Milito IF
Voor alle 3 valt er wel iets te zeggen. Milito heeft geweldige reactie & finishing. Gomez heeft weer veel strength, aggression, positioning en natuurlijk heading. Balotelli is natuurlijk gewoon Balotelli.... Zit nu zijn stats te bekijken maar eigenlijk zijn die niet zo speciaal....
De gewone Milito was echt heel matig bij mijquote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb 3 spitsen die in aanmerking komen voor de plek als lonestriker in mijn 433(4). Wie zouden jullie kiezen?
- Balotelli
- Gomez
- Milito IF
Voor alle 3 valt er wel iets te zeggen. Milito heeft geweldige reactie & finishing. Gomez heeft weer veel strength, aggression, positioning en natuurlijk heading. Balotelli is natuurlijk gewoon Balotelli.... Zit nu zijn stats te bekijken maar eigenlijk zijn die niet zo speciaal....
Lijkt me niet. Is het nooit echt de spits voor geweest. Vorig jaar was hij wel goed als CF in 4231quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Zhano het volgende:
Milito speelt echt lekker, maar twijfel of ie zou renderen als lone striker,
Jammer dat Ibi niet ook EYE heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef wonton het volgende:
Iedereen met een Chemkaartje nu
[ afbeelding ]
Nice, al met Douglas gespeeld?quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een beetje het dilemma. Gomez zijn stats zijn ideaal voor de lonestriker positie. Maar als je naar de stats van Milito kijkt...quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Zhano het volgende:
Milito speelt echt lekker, maar twijfel of ie zou renderen als lone striker,
Heb ik expres gedaan. Wil hem iets meer pace geven.quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer dat Ibi niet ook EYE heeft.
Ja al 30 potjes bijna. Hij is samen met Rekik de beste Nederlandse verdediger. Als je op tijd bent zet hij iedereen van de bal.quote:
Zou denk ik Gomez proberen als ik jou was. Zo duur issie ook niet toch?quote:Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is een beetje het dilemma. Gomez zijn stats zijn ideaal voor de lonestriker positie. Maar als je naar de stats van Milito kijkt...
95 volleys
94 reactions
98 finishing
88 curve
Met El Shaarawy en Cerci zullen er niet al te veel voorzetten komen vrees ik. Milito is dan wel ideaal om de kluts balletjes erin te tikken.
Heb je van Aanholt op LB al geprobeerd? Die gast loopt echt alles dicht achterin.quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies uit deze 3 spelers omdat ik ze allemaal heb. Heb mijn xbox niet hier dus zit gewoon even te fantaseren.quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou denk ik Gomez proberen als ik jou was. Zo duur issie ook niet toch?
Noh, Ik vind Willems ook een baasjequote:Op zondag 29 september 2013 13:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je van Aanholt op LB al geprobeerd? Die gast loopt echt alles dicht achterin.
Heeft die 4* skill?quote:Op zondag 29 september 2013 13:26 schreef wonton het volgende:
[..]
Noh, Ik vind Willems ook een baasje
jaquote:
This account has been suspended.quote:Op zondag 29 september 2013 13:35 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Aguero hier 1 chem? Dat moet toch gewoon 0 zijn?
.comquote:Op zondag 29 september 2013 13:36 schreef wonton het volgende:
[..]
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Door dat ene linkje blijkbaar. Chemsysteem is vaag dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 13:35 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Aguero hier 1 chem? Dat moet toch gewoon 0 zijn?
Die is ook down bij mijquote:Op zondag 29 september 2013 13:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
.com
.nl is vanaf morgen/overmorgen weer bereikbaar
WEFUT is coming very soon.quote:
Hoeveel potjes heb je al gespeeld?quote:Op zondag 29 september 2013 13:39 schreef Confetti het volgende:
Divisie 3 en hoger is echt alleen maar ultra-defense![]()
Vuur met vuur bestrijden dan maar...
Echt jammer dat die tactiek zo effectief is.
66-22-57quote:Op zondag 29 september 2013 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb je al gespeeld?
quote:
Dan moet je provider zijn DNS nog updaten. Geef het een dag.quote:
Hoe zat het met wefut deze week?quote:Op zondag 29 september 2013 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet je provider zijn DNS nog updaten. Geef het een dag.
ze waren te druk met glitchenquote:Op zondag 29 september 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe zat het met wefut deze week?
ohjaquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 13:47 schreef Revontulet het volgende:
Duarte![]()
JP![]()
Beerens![]()
Holla![]()
Schone![]()
Van Dijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
Dit jaar proberen de 1000 wedstrijden te halen bij wins
Deze week. Maar pazzl ligt nog te maffen denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe zat het met wefut deze week?
quote:
dat is correct.quote:Op zondag 29 september 2013 13:50 schreef Djeetje het volgende:
Als je nu nog accounts aanmaak krijg je evengoed op die accounts nog daily gifts
ik zie ook al vaker dat mensen accounts willen kopen voor coinsquote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor die paar coins?Kan je beter gaan traden
zo gedaan via de pcquote:Op zondag 29 september 2013 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
idd wat een pokke werk dat maken van een account![]()
zoeken op de web-app met de chem-style aan![]()
Werkt goed inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
idd wat een pokke werk dat maken van een account![]()
zoeken op de web-app met de chem-style aan![]()
Haa Fuszy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op zondag 29 september 2013 14:00 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 29 september 2013 14:00 schreef Ozz-03 het volgende:
zoveel auctions zijn er inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zoveel auctions zijn er inderdaad
Ik trapte erin.quote:Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zoveel auctions zijn er inderdaad
Ik moet nog steeds wachten voordat ik mijn Brasilvers kan verkopenquote:Op zondag 29 september 2013 14:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl er meerdere voor <12k op de markt stonden.![]()
Het ligt nu al totaal uit elkaarquote:Op zondag 29 september 2013 13:42 schreef Thorb het volgende:
WK wielrennen, top wedstrijd vandaag
Wel flinke val nu.
Leukste zijn die mensen met een microfoon die je helemaal verrot schelden met een duits accent.quote:Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef Djeetje het volgende:
Net 2 heerlijk uitgespeelde goals
Kreeg ik een bericht: GOAL OF NOOB
Omdat iedereen die 4-2-3-1(2) gebruikt.quote:Op zondag 29 september 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Waarom is die CM > CDM zo fucking duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |