SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Feyenoord Rotterdam
Haal dan even die RW eruit... gewoon Ox RW, Diaby CM en dan moet je even Koscielny CB doen. Beetje kwaliteit erbij.quote:Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
True
maar
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
= [ afbeelding ]
Heb ik geen coins voorquote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haal dan even die RW eruit... gewoon Ox RW, Diaby CM en dan moet je even Koscielny CB doen. Beetje kwaliteit erbij.
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?quote:
zie skypequote:
wa tzijn jouw teams nu eigenlijk?quote:Op zondag 29 september 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?
Je kan ook Sakho kopen als die goedkoper is.
Ja kos is volgens mij al 10k en Ox zal ook wel duur zijnquote:Op zondag 29 september 2013 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn ze zo duur geworden dan, of alleen Kos zeker?
Je kan ook Sakho kopen als die goedkoper is.
Ox is non-shiny kan me niet voorstellen dat hij meer dan 2.5k isquote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja kos is volgens mij al 10k en Ox zal ook wel duur zijn
GAM / [FIFA 14: FUT] #85 Vrede nu nog even ditquote:Op zondag 29 september 2013 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie skype
[..]
wa tzijn jouw teams nu eigenlijk?
nicequote:Op zondag 29 september 2013 11:06 schreef Thorb het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #85 Vrede nu nog even dit
quote:
Eerste gebouwde team, toen waren spelers nog goedkoop (drogba 10k etc). Speelt helaas wel het minst. Yilmaz is echt goed.quote:
lolquote:Op zondag 29 september 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
was al even bekend joh
[ afbeelding ]
k jammer, dat amper kopgoals tegen krijgen sprak me ook wel aan moet ik zeggenquote:Op zondag 29 september 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste gebouwde team, toen waren spelers nog goedkoop (drogba 10k etc). Speelt helaas wel het minst. Yilmaz is echt goed.
Alleen tegen Crookk eentje van Hernanesquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k jammer, dat amper kopgoals tegen krijgen sprak me ook wel aan moet ik zeggen
Verbeek een mongool? Een van die weinige mensen in de voetbalwereld die nog een echte man is met normen en waardenquote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap dat Verbeek een mongool is maar waarom ontslaat AZ die gozer
Hij zal vast zijn normen en waarden hebben, maar die gast loop in mijn ogen altijd te zeiken. Kan daar totaal niet tegen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef Maoist het volgende:
[..]
Verbeek een mongool? Een van die weinige mensen in de voetbalwereld die nog een echte man is met normen en waarden
word er zo schijtziek vanquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
Wel fijn dat de webapp steeds crasht als je een zoekopdracht invoert waarbij geen resultaten worden gevonden.
Heeft hij wel eens gezegd dat zijn spelers iets goeds hebben gedaan ?quote:Op zondag 29 september 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij zal vast zijn normen en waarden hebben, maar die gast loop in mijn ogen altijd te zeiken. Kan daar totaal niet tegen.
Ramires op CM ipv CDM, Fernandinho en Oscar eruit voor andere spelers en voor de originaliteit ook maar ene andere CB, RB etc.quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jefferson op doel en andere lw en rw
Ja gisteren nog. Het is niet dat hij nooit positief is maar die man zeikt te veel in mijn ogen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens gezegd dat zijn spelers iets goeds hebben gedaan ?
Dan lees je iets anders dan ik.quote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef el-blanchito het volgende:
Las ik nou dat DS2 in een club was gisteren?
quote:
Beter lezen Thorbiequote:Op zondag 29 september 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
We gingen gisteren nadat we naar de club waren geweest ergens eten, toen was het al 1 uur en toen probeerde ik op internet te komen. Dat lukte heel even waardoor ik erachter kwam dat Ajax 6-0 had gewonnen
de club... daarna eten en om 1 uur terug zijnquote:
Misschien haalde hij een broodje kebab als etenquote:Op zondag 29 september 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
de club... daarna eten en om 1 uur terug zijn
Ik gok de voetbalclub. En normaal gesproken ga je niet IN een voetbalclub. Wie gaat er nou naar een club om daarna te eten en dan om 1 uur thuis te zijn.
Ander team maken dusquote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramires op CM ipv CDM, Fernandinho en Oscar eruit voor andere spelers en voor de originaliteit ook maar ene andere CB, RB etc.
Ik wil vooral weten of, en hoe, hij er een plasje heeft gedaan.quote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef el-blanchito het volgende:
Las ik nou dat DS2 in een club was gisteren?
Mweh was wat overdreven maar ik vind het iets te Braziliaans. Je moet zelf maar kijken welke spelers je fijn vindt spelen maar Chadli lijkt me bijvoorbeeld niet zo goed. Fernandinho lijkt me bijvoorbeeld ook te zwak voor een CM en Ramires iets te klein voor een CDM (naar mijn smaak).quote:
En of hij met een meisje gepraat heeft natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten of, en hoe, hij er een plasje heeft gedaan.
dan koop je z'n ifquote:Op zondag 29 september 2013 11:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus. De goedkoopste Alaba is duurder dan de IF Alaba.
Het komt wel goedquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je lag slecht in de spelersgroep, de staf en bij het personeel. Nu kan je weer rustig futten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |