Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan een eigen doelpunt.
[ afbeelding ]
Keur jij 'm goed Johannes?
Misschien moet je weddenschappen namens jezelf afsluiten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Als hij vandaag niet 'en de goal' zegt neemt johannes_vermeer 2 dagen een Jan Roelfs UI
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je weddenschappen namens jezelf afsluiten.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:16 schreef Morendo het volgende:
Is Bulthuis trouwens geschorst voor volgende week?
jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:16 schreef Morendo het volgende:
Is Bulthuis trouwens geschorst voor volgende week?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kurto vandaag blundert, neemt GGMM een Kurto-UI.
Dat zegt Arno.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je die info zo snel vandaan?
wat een verrassingquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Kurto vandaag blundert, neemt GGMM een Kurto-UI.
quote:AZ-debutant: 'Week van mijn leven'
Tijd om zenuwachtig te worden had Ridgeciano Haps zaterdag nauwelijks bij AZ. De 20-jarige linksback moest tegen PSV aan het begin van de tweede helft plotseling invallen voor de geblesseerd geraakte Donny Gorter. "Ik was even zenuwachtig, maar na mijn eerste rush naar voren ging het wel weer”, zei de debutant bij AZ, die met zijn onbevangen spel direct de harten van de AZ-fans veroverde. "Er ging heel veel door me heen, ik heb hier lang voor moeten vechten. Dit is een jongensdroom die uitkomt.”
Haps werd in de jeugd weggestuurd bij AZ omdat hij niet langer als linksback wilde spelen. Na een jaar bij amateurclub AFC keerde hij terug in Alkmaar, als linksbuiten. "Ik kwam sterker terug, zowel fysiek als mentaal. En nu maak ik mijn debuut als linksback, prachtig!” Het was het tweede hoogtepunt deze week voor Haps, die eerder al werd opgenomen in de voorselectie van het beloftenteam van Oranje. "Dit is de beste week van mijn leven”, zei Haps met een stralende lach.
Ach so, ik zit al te googlen op gele kaarten van vorig jaar in de laatste twee speelrondes......quote:
Hij heeft meerdere streams tegelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel apart dat hij dat weet, de wedstrijd vond tijdens Ajax plaats.
De goal van Kurto was nog vóór Ajax - GAEquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die blunder werd tijdens de rust door Jansma besprokenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan me een duel eind vorig seizoen herinneren waar je minder content met hem was.
Dat zei ook iemand op het PSV of Feyenoord netwerk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poppen van Madame Tussaud
wat quasi grappig van Arno
Die gaan samen klapperen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gertjan Verbeek en Arno Vermeulen aan 1 tafel.
Dat valt te bezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd beter dan hipster Vink
Dat zou geweldige televisie opleveren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaan samen klapperen.
Volgens mijn gegevens komt Studio Voetbal uit 2003. Dus ik hoop nog op een 10 jaar bestaansfeest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou geweldige televisie opleveren.
Wees blij. Ik heb spelers die eigen goals maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Castelen in mijn manager. Misschien eindig ik deze speelronde toch op een pluspunt
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb spelers die eigen goals maken.
Doe jij toch ook?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spannend zeg. Oh en waarom scherm je je team af?
Omdat jij dat ook doet volgens mijn zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spannend zeg. Oh en waarom scherm je je team af?
Niet expres in ieder geval, maar als het standaard is begrijp ik het ineens. Ik ben over een klein minuut een open boek voor jullie.quote:
Gepost op 28 september 2013 om 21:57:39. Profiel Stuur een email Stuur een privébericht Lid van Supportersvereniging PSV Wijzig deze posting Quote deze posting in je reactiequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poppen van Madame Tussaud
wat quasi grappig van Arno
De samenvattingen gaan toch weg bij de NPO.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo erg dat er bezuinigd wordt op de publieke omroep. Ik vind dat hele principe toch onzinnig.
Ook dat, maar zelfs als ik er wel naar keek; ik zie niet in waarom het niet op de commerciële omroepen kan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De samenvattingen gaan toch weg bij de NPO.
Waarschijnlijk dan, heb je weer een reden minder om naar de NPO te kijken.
De samenvattingen gaan toch wel op die zender van FOX of op de RTL komen, denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat, maar zelfs als ik er wel naar keek; ik zie niet in waarom het niet op de commerciële omroepen kan.
Zonder commercie meer vrijheid zonder rekening te hoeven houden met partijen welke het niveau enkel omlaag brengen. Het pijnlijke is alleen dat de meeste kwalitatief goede series uit Scandinavië etc. komen uitgezonden op de POquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat, maar zelfs als ik er wel naar keek; ik zie niet in waarom het niet op de commerciële omroepen kan.
Ze houden bij de NOS altijd wel de juiste volgorde aan.quote:
Misschien willen ze hem in de winter verkopen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me een raadsel waarom die Castaignos keer op keer in de basis mag blijven.
Djordevic is nog slechter.quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me een raadsel waarom die Castaignos keer op keer in de basis mag blijven.
Ze missen een type Janko.quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem in de winter verkopen.
De winterstop is immers niet vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem in de winter verkopen.
Valse spits?quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Djordevic is nog slechter.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De winterstop is immers niet vermeer
Ook daarmee had keizer Co helemaal gelijk.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikker? Hij is gewoon moddervet.quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Youri begint wel steeds dikker te worden.
Genero Zeefuik is er niets bij.quote:Op zondag 29 september 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dikker? Hij is gewoon moddervet.
Dat was in de beker.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Debuut? Hij speelde van de week toch al mee
Volgens Ikstampoptacos niet.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Eredivisiedebuut misschien?quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Eredivisie debuut.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Dit was zijn debuut volgens de commentator.quote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus was dat niet zijn Eredivisie debuut.
Met je witte gras.
De commentator kan de knvb beker niets schelen, want daarop hebben ze de rechten niet.quote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit was zijn debuut volgens de commentator.
Leeuwarden ziet zichzelf niet als Friesland/quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Anti Fries, blijft apart om te zeggen als je zelf Fries bent.
Liwadders zijn geen Friezen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Anti Fries, blijft apart om te zeggen als je zelf Fries bent.
Heb mijn orgasme vanmiddag al gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Rens, zit je al met de broek op de knien?
Maar jij hebt een Friese beppe.quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel tering dom zijn als je dit niet kan verstaan.
Ok man.quote:Op zondag 29 september 2013 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk voorstukje wat het wel goed weergeeft...![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel tering dom zijn als je dit niet kan verstaan.
we weten allemaal dat jij ook zo praat.quote:Op zondag 29 september 2013 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk voorstukje wat het wel goed weergeeft...![]()
![]()
![]()
Dan is BMI geen neger. Ik neem hierbij aan dat Liwadders mensen uit Leeuwarden zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liwadders zijn geen Friezen.
inderdaad, barca - real is hier niks bijquote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Barcelona - Real Madrid van Friesland
Hahah kijk ze staan, middelvingertje omhoogquote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Die 1200 fluitjes die hoorde je niet hoor
Ja alleen geeft buiten die pauperprovincie niemand ene fuck om dit potjequote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Barcelona - Real Madrid van Friesland
Stelletje losers.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah kijk ze staan, middelvingertje omhoog______________!
Waarbij? In het stadion moet geen vraag voor je zijn lijkt mij.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
Rens. Zat jij hier vanmiddag ook bij?
Trieste 'supporters'.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah kijk ze staan, middelvingertje omhoog______________!
Daar zal HAK wel veel kools gepromoot hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Jan Roelfs zat toch in Rotterdam vandaag?
Aardbei.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarbij? In het stadion moet geen vraag voor je zijn lijkt mij.
Zijn username is toch niet voor niets RensHeerenveen, met als sig' SC Heerenveen'quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
Rens. Zat jij hier vanmiddag ook bij?
Bij het in elkaar slaan van stewardsquote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarbij? In het stadion moet geen vraag voor je zijn lijkt mij.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn username is toch niet voor niets RensHeerenveen, met als sig' SC Heerenveen'
De harde kern van Cambuurquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn username is toch niet voor niets RensHeerenveen, met als sig' SC Heerenveen'
Sorry, maar mensen die lollig 'aardbei!' roepen nadat iemand 'waarbij?' zegt zijn behoorlijk suf.quote:
Ze zongen ook paar keer het Wilhelmusquote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Bazenactie wel van Cambuur met die Nederlandse vlaggen
Jij vindt vast ook de jostiband het hoogtepunt in de muziekgeschiedenis.quote:
Zij willen laten zien dat zij een zijn met Nederland en zichzelf niet 'een Fries' voelenquote:Op zondag 29 september 2013 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt vast ook de jostiband het hoogtepunt in de muziekgeschiedenis.
Geniaal.quote:Op zondag 29 september 2013 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze zongen ook paar keer het Wilhelmus![]()
Mitchell, Pele.quote:Op zondag 29 september 2013 19:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
DIJKS, VAN ANHOLT, DIJKS, VAN ANHOLT
Hoe heette de hoem pa pa band ook al weer? Kleintje Pils?quote:Op zondag 29 september 2013 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vindt vast ook de jostiband het hoogtepunt in de muziekgeschiedenis.
Misschien spotten we jou ook wel met een tuinstoel in de handen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Laten ze ook nog de opstootjes zien na afloop? Ben benieuwd of er bekende koppen op staan.
Was je weer de ramptoerist wezen uithangen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Laten ze ook nog de opstootjes zien na afloop? Ben benieuwd of er bekende koppen op staan.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Waren er BN'ers aanwezig?quote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
is een speciale uitzending van direct na studio sportquote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij wel, ik weet eigenlijk niet of er meer van zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heette de hoem pa pa band ook al weer? Kleintje Pils?
BF'ers. Hihi, beffers.quote:
"Maar we zijn geen Nederland" geneuzelquote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig, die Friezen die denken dat ze een rol van betekenis spelen in Nederland.
Triest die Friezen die dat vinden idd.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Maar we zijn geen Nederland" geneuzel
Ze doen ook net alsof die derby belangrijk is, ofzo. Wel schattig.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig, die Friezen die denken dat ze een rol van betekenis spelen in Nederland.
quote:
Dat merkte ik al toen hij in Brazilië zat voor de Confederations Cup.quote:
Je bent er volgens mij een beetje jaloers op, 2e keer dat je er op afgeeft. Als het je niks zou boeien zou je dat niet de hele tijd hoeven te zeggen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen ook net alsof die derby belangrijk is, ofzo. Wel schattig.
Aandoenlijk toch. Hetzelfde had ik vandaag bij die Vitesse supporters die dan in het NEC topic gingen lopen 'trollen'quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen ook net alsof die derby belangrijk is, ofzo. Wel schattig.
Newsflash: Het boeit ons echt niks.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Je bent er volgens mij een beetje jaloers op, 2e keer dat je er op afgeeft. Als het je niks zou boeien zou je dat niet de hele tijd hoeven te zeggen.
En dan niet eens een stralende Anni Friesinger laten zienquote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. Echt dat gezeik over alles wat maar een beetje Fries is.
Boefjes hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aandoenlijk toch. Hetzelfde had ik vandaag bij die Vitesse supporters die dan in het NEC topic gingen lopen 'trollen'
Gewoon bannen die laffe trollsquote:Op zondag 29 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aandoenlijk toch. Hetzelfde had ik vandaag bij die Vitesse supporters die dan in het NEC topic gingen lopen 'trollen'
tuurlijk niet, zoals elke niet feyenoord fan feyenoord ook niks boeit, dat is normaalquote:Op zondag 29 september 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Newsflash: Het boeit ons echt niks.
Het doet me echt helemaal niks. Doe mij maar gewoon de klassieker.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Je bent er volgens mij een beetje jaloers op, 2e keer dat je er op afgeeft. Als het je niks zou boeien zou je dat niet de hele tijd hoeven te zeggen.
Die is in dienst bij FOX. Gekkie.quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
De Nos heeft de beste kan weggelaten... Waar is Evert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |