SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi ![]()
bromancequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wat Cillessen doet is een Vermeertje
Wel zwak uitgekomenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wat Cillessen doet is een Vermeertje
Chinese tijdzones?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef wonton het volgende:
Mn ritme is naar de klote![]()
Hele week gemiddeld 4 uur geslapen per dag. Gisteren lag ik om 10 uur al te tukken en werd vanochtend om 8 uur wakker. 2 uur geleden weer inslaap gevallen.
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.
Cerci ziet er heel goed uit vind ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.
Cerci lijkt me erg goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil die op zich ook wel even proberen, alleen moet ik dan mijn hele team omgooien, kan El Shaarawy wel kopen maar er zijn niet echt RWs in de Serie A. Misschien even Cerci of Candreva uitproberen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cerci ziet er heel goed uit vind ik.
Speelde vorig jaar ook al prima hoor. Al zou ik eerder voor 3-4-3 gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:08 schreef Confetti het volgende:
Zou een 3-4-2-1 nog steeds zelfmoord zijn dit jaar? Ik speel nu een 3-5-2 en mijn middenveld wordt toch vaak overgeslagen door de tegenstander. Kan ik net zo goed met zoveel mogelijk aanvallers spelen..
Echt he. Ik speel niks anders. In dat Franse team klopte zowat alles. Verdedigend, opbouwend en aanvallend perfect. Vooral met Diaby en Pogba op cm (allrounders). Alleen jammer dat de 3 voorin vaak buitenspel staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(4) bevalt me echt heel goed. Vorig jaar was 4222 ook mijn favo formatie.
El Shaa kan je wel van Crookk kopen, die gaat hem ragesellen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal El Shaarawy en Cerci eens uitproberen. Bij dat team is het nog wel leuk om Pirlo op CAM te zetten, alleen dat ga ik niet met coins halen vrees ik.
miss heeft de sugar daddy van dreetje nog wat fifa points voor jequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal El Shaarawy en Cerci eens uitproberen. Bij dat team is het nog wel leuk om Pirlo op CAM te zetten, alleen dat ga ik niet met coins halen vrees ik.
Haha, wel een aanrader dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
El Shaa kan je wel van Crookk kopen, die gaat hem ragesellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |