Voel ik serieus niks bij :/quote:
Ik ook niet. Slecht plaatje van El_Matador.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voel ik serieus niks bij :/
Vooral dikke borsten doen me eerder het tegenovergestelde.
wel doen want ik ben toch defatistisch.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof je je erbij hebt neergelegd. Niet doen
Sorry, niet aan jullie gedacht:quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voel ik serieus niks bij :/
Vooral dikke borsten doen me eerder het tegenovergestelde.
Ja, als je het zelf prima vindt. Wie ben ik dan om daar een oordeel over te hebben?quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel doen want ik ben toch defatistisch.
vroeger kon ivana fuckalot me nog wel bekoren maar tegenwoordig dat nieteens meer, na mn laatste ex ben ik er echt helemaal klaar mee.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Slecht plaatje van El_Matador.
Je hebt een relatie gehad maar geen seks? Houd jij van zelfkastijding, oh defaitistische asceet?quote:Op maandag 30 september 2013 23:08 schreef BaajGuardian het volgende:
...na mn laatste ex ben ik er echt helemaal klaar mee.
Ik ben niet homo :/quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, niet aan jullie gedacht:
[ afbeelding ]
Zo doorgaan, dat windt vrouwen op.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn plaskurk ergens in te duwen
We hebben het geprobeerd en toen het kopje er in zat stopten we maar want volgens haar was ik niet hard genoeg en daarna had ik ook zoiets van naja volgende keer maar weer, en toen was ze ziek, en toen maakte ze het uit.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt een relatie gehad maar geen seks? Houd jij van zelfkastijding, oh defaitistische asceet?
quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik heb weleens aan een banaan gezogen en daar voelde ik ook niks bij.
Nou...quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo doorgaan, dat windt vrouwen op.
Nee, ik heb er geen zin meer in. Ik zie liever wat vuurwerk en dat daarna de planeet onploft en ik ergens anders in een ruimteschip ver van dit stelsel vandaan geboren word oid.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
is er ergens een FOK!quotes-archief?!
Laten we afspreken dat je op 1 november, als de wereld écht vergaat een man bent geworden, deal?
Dé kern van BNW/conspiracyfetisjisten. Geen interessant eigen leven, dus de verbeelding wordt aangezet om de realiteit (die bizar genoeg is) nog even een extra draai te geven.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie liever wat vuurwerk en dat daarna de planeet onploft en ik ergens anders in een ruimteschip ver van dit stelsel vandaan geboren word oid.
Er is maar 1 kapitein op het schipquote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen zin meer in. Ik zie liever wat vuurwerk en dat daarna de planeet onploft en ik ergens anders in een ruimteschip ver van dit stelsel vandaan geboren word oid.
En jogy ook zodat ik jogy nog eens de hand kan schudden, mischien worden we beiden wel kapitein.
Ik kom amper in BNW ookal is dit hele subforum ontstaan door mij..quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dé kern van BNW/conspiracyfetisjisten. Geen interessant eigen leven, dus de verbeelding wordt aangezet om de realiteit (die bizar genoeg is) nog even een extra draai te geven.
En dat is geen vrouw.quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is maar 1 kapitein op het schip
Ja en daar blijven we je tot in den doet dankbaar voor.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kom amper in BNW ookal is dit hele subforum ontstaan door mij..
Gij is ook Illuminati? Aangenaem, kerel, dat had ik nog even niet door.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ookal is dit hele subforum ontstaan door mij..
Nou je kon me opzich illuminati noemen onderhand, maar ik ben er vroegtijdig uitgestapt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gij is ook Illuminati? Aangenaem, kerel, dat had ik nog even niet door.
Ik pb je voor de volgende Bilderbergmeet, ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |