Dat is beter ja, wil wat actie, wat gedoe...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat we het beter kunnen spreiden zodat we niet alles in 1x over ons heengestort krijgen.
Vandaag en de komende dagen de shutdown en als dan alles weer een beetje opgekrabbeld is komt er boem! een meteoor die ons allemaal aan gruzelementen schiet.
Zoiets.
Dat drama komt pas als over een paar weken het geld echt op is, en ze nog steeds geen oplossing hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het verder gaat in Amerika.
Het geld is al op, oftewel gaat nooit op...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat drama komt pas als over een paar weken het geld echt op is, en ze nog steeds geen oplossing hebben.
Ze kopen dit gewoon weer in bij de Federal Reserve, die drukken weer wat bij en de winst van het verkochte geld komt weer bij de Fam Rockefeller en de Fam Morganquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het geld is al op, oftewel gaat nooit op...
Ridder ordes, tempeliers ordes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:47 schreef P8 het volgende:
[..]
Dit vond ik ook opmerkelijk toen ik me in de Vrijmetselaars verdiepte, dat het een vereiste is dat je gelooft in een god. Maar door wie worden de Vrijmetselaars dan gerund, als de leden zelf niet kunnen doorgroeien?
Dat is een militaire orde, vrij recent. De ridder ordes stammen nog van voor de amerikaanse inname.quote:
Maar ook dezen zijn theistisch toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ridder ordes, tempeliers ordes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensen hebben ook geen idee wat nu werkelijk illuminati is, iedereen die denkt dat het mensen zijn in de muziek industrie hebben er niks van begrepen, ook mensen in de politiek zijn niet illuminati. Ik zou je opzich in de juiste richting kunnen sturen maar niemand schiet daar iets mee op. Werkelijke illuminati (dus niet wat men verdenkt van illuminati zijn) is een zegen voor de wereld, niet een vloek.
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat bepaalde partijen bewust desinformatie op het -volgens sommige- oh zo betrouwbare internet verspreiden om de illuminati in een kwaad daglicht te zetten. Lijkt erop dat ze daar nog aardig succesvol in zijn. O.a. doordat sommige mensen blind vertrouwen op de nieuwe media.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is een militaire orde, vrij recent. De ridder ordes stammen nog van voor de amerikaanse inname.
Voetafdrukken van de tempeliers orde kun je vooral zien in de israel kwestie, die staan toch echt aan het hoofd van de vrijmetselaardij.
De tempeliers worden door de illuminati net zo goed als infantiel gezien en er is al eeuwen lang een verstandhouding van oorlog tussen de twee.
Heeey Baajquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is een militaire orde, vrij recent. De ridder ordes stammen nog van voor de amerikaanse inname.
Voetafdrukken van de tempeliers orde kun je vooral zien in de israel kwestie, die staan toch echt aan het hoofd van de vrijmetselaardij.
De tempeliers worden door de illuminati net zo goed als infantiel gezien en er is al eeuwen lang een verstandhouding van oorlog tussen de twee.
Het is natuurlijk wel een beetje té toevallig dat de shutdown en de voorspelde ramp op dezelfde datum plaatsvinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:13 schreef jogy het volgende:
Stel nou dat het bouwen en open stellen van de FEMA kampen ongein nu eindelijk écht waar is maar de reden dus een totale financiële shutdown van de VS is dan hebben we ook nog een paar poppetjes aan het dansen natuurlijk.
Precies, dit is in ieder geval niet zonder precedent dus nog niet al te veel zorgen. Als de VS default op zijn schuldenberg over twee weken dan zie ik het minder positief in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje té toevallig dat de shutdown en de voorspelde ramp op dezelfde datum plaatsvinden.
Gelukkig is alleen de eerste ramp; het tijdelijke slotje van Amerika tot nu toe een feit.
Nou, de tijdslimiet voor de grote ramp zit erop en we zijn er nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, dit is in ieder geval niet zonder precedent dus nog niet al te veel zorgen. Als de VS default op zijn schuldenberg over twee weken dan zie ik het minder positief in.
Wallstreet gaat over 45 minuten open.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de tijdslimiet voor de grote ramp zit erop en we zijn er nog.
Oh well, dan doen we het met alleen Amerika.
Ah ok. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wallstreet gaat over 45 minuten open.
Een financiële meteoriet in de vorm van dikke paniek, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wallstreet gaat over 45 minuten open.
Maar die zijn niet meer nodig als alle zieken zijn afgeknaldquote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Resistor het volgende:
[..]
De zieken. Ik ben niet ziek, ik ben een cruciaal persoon die er voor zorgt dat een gedeelte van de apparatuur blijft werken(tilliften, douchestoelen, behandeltafels, bedpanspoelers, dat soort dingen)
17 oktober.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat drama komt pas als over een paar weken het geld echt op is, en ze nog steeds geen oplossing hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |