SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Boku no Pico.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
Wat moet ik kijken wat geen vervolg is?
Geen idee. Niet gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
The Legend of Korra een beetje vet?
Nee, dat wijf is echt een irritante bitch die anaal vernederd moet worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
Heeft een wat serieuzere toon vergeleken met Legend of Aang. Maar is wel te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
Je wil een hentai versie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat wijf is echt een irritante bitch die anaal vernederd moet worden.
Sorry voor mijn taalgebruik.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
Hermanna is wel een interessante figuur. Plaatste in 2009 een paar berichtjes, is daarna 4 jaar stil, en nu verschijnt ie weer.
Is geen anime, maar die met Aang is beter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
Zo weinig maar? En de vervolg versies erop?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar die heb ik al drie keer gezien.
Dat deed ik in 2007 ook toen kwam ik 2 jaar later terug met dit account. En nu 4 jaar later weerquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
Hermanna is wel een interessante figuur. Plaatste in 2009 een paar berichtjes, is daarna 4 jaar stil, en nu verschijnt ie weer.
Met Boku no Pico bedoel ik altijd Pico, Chico en eh... even opzoeken...Coco.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo weinig maar? En de vervolg versies erop?
Blijfquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Dat deed ik in 2007 ook toen kwam ik 2 jaar later terug met dit account. En nu 4 jaar later weer.
YAMATO 2199quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
Wat moet ik kijken wat geen vervolg is?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
4e einde van FMA:B is wel het beste eindequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef TwyLight het volgende:
Ben nu bij ep 15 en er is ineens een andere intro
De laatstequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
4e einde van FMA:B is wel het beste einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |