Jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ohja, jij ging natuurlijk de andere kant op. Even vergeten
best bekeken rit filmpje ook dat ik gemaakt heb tot nu toequote:Op zaterdag 2 november 2013 14:41 schreef punkmuis het volgende:
Het succes van de Twente-rit is moeilijk te evenaren.
Het is 1 grote hoax geweest!!quote:Op maandag 4 november 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat. Zonder foto's geloven we niet dat er een rit was natuurlijk.
Ik heb heel die foto gemistquote:
achter de schermen zijn er al plannen. Meer info volgt waarschijnlijk loop van volgende week.quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat voorjaar gewoon een camping rit moet worden, en dan iedereen ruim van tevoren inplannen, eenmaal op reis geen mogelijkheid tot vluchten bij een paar druppels
Spannend Salaquote:Op maandag 4 november 2013 16:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
achter de schermen zijn er al plannen. Meer info volgt waarschijnlijk loop van volgende week.
Jij had quizmaster moeten worden Salaquote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik denk ik bouw de spanning een beetje op
quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik denk ik bouw de spanning een beetje op
Oh toch nog wel gefilmdquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb een uurtje aan materiaal, zal tzt iets in elkaar prutsen
Weer op die kut parkeerplaats?quote:
ja die parkeerplaats, en zal aankomend weekend ff de picca uploaden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weer op die kut parkeerplaats?
Niks mis met die parkeerplaats toch? Al moesten ze wel weer even wat aanharken nadat we wegwarenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die houden we er gewoon inquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat de oorspronkelijke startpunt was van de Twente rit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Stik maar met jullie parkeerplaats
En jij wilt niet weten wat voor achterlijke parkeerplaats Vinniiee had uitgezochtquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat de oorspronkelijke startpunt was van de Twente rit.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Stik maar met jullie parkeerplaats
ik rij ook niet aandachttrekkend door de groep heenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja klopt. Al heb ik er in dat stuk weinig van meegekregen
Staat dat met die jochies waar we de boel even opentrokken er ook op?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb een uurtje aan materiaal, zal tzt iets in elkaar prutsen
hoezo?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
Maar eens sparen voor een andere motor dan
een alpjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
Maar eens sparen voor een andere motor dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |