Oh toch nog wel gefilmdquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb een uurtje aan materiaal, zal tzt iets in elkaar prutsen
Weer op die kut parkeerplaats?quote:
ja die parkeerplaats, en zal aankomend weekend ff de picca uploaden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weer op die kut parkeerplaats?
Niks mis met die parkeerplaats toch? Al moesten ze wel weer even wat aanharken nadat we wegwarenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die houden we er gewoon inquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat de oorspronkelijke startpunt was van de Twente rit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Stik maar met jullie parkeerplaats
En jij wilt niet weten wat voor achterlijke parkeerplaats Vinniiee had uitgezochtquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat de oorspronkelijke startpunt was van de Twente rit.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Stik maar met jullie parkeerplaats
ik rij ook niet aandachttrekkend door de groep heenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja klopt. Al heb ik er in dat stuk weinig van meegekregen
Staat dat met die jochies waar we de boel even opentrokken er ook op?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb een uurtje aan materiaal, zal tzt iets in elkaar prutsen
hoezo?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
Maar eens sparen voor een andere motor dan
een alpjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
Maar eens sparen voor een andere motor dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |