quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
Geloof dat wij eens moeten meeten, kan ik mijn zweepje tenminste weer eens gebruiken
Ha een potje vindt een dekseltjequote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ha een potje vindt een dekseltje![]()
![]()
En nee Quellerniet zo'n potje
Ja ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:04 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zoek geen dekseldie ik had ben ik blij van verlost te zijn maar ben dol op mensen ontmoeten
hihiquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ooken ik weet ook dat je geen dekseltje zoekt maar ik kon het niet laten
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
Alleen Ollie is er nog niet![]()
[ afbeelding ]
Nee hoezo , ik hou gewoon van potjes en dekseltjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:33 schreef Toekito het volgende:
Indaha krijg jij geld als je mensen koppelt
Mijn man gaat goed vooruit en gaat komende week kijken of de voet al sterk genoeg is om te fietsen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel herkenbaar indaha.
alles goed met je man? Is hij mobiel voor zover mogelijk?
anders had ik je nr gegeven van de vrouw die ik leuk vinquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoezo , ik hou gewoon van potjes en dekseltjes
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
Alleen Ollie is er nog niet![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je haar dat echt zelf zal moeten laten weten , ik denk ook niet dat het zou werken als ik haar zou bellenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
anders had ik je nr gegeven van de vrouw die ik leuk vin
Niks tegen Adnap uiteraard.
Ze heeft vorige week toen ze ziek was een kaartje gehad en vandaag als het goed is een ballon en kaartje. Alleen ze heeft verjaardag dus ze is niet hele middag thuis geweest om haar pakje aan te pakje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je haar dat echt zelf zal moeten laten weten , ik denk ook niet dat het zou werken als ik haar zou bellen![]()
Gewoon doen , succes
Goed bezig , ik duimquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze heeft vorige week toen ze ziek was een kaartje gehad en vandaag als het goed is een ballon en kaartje. Alleen ze heeft verjaardag dus ze is niet hele middag thuis geweest om haar pakje aan te pakje.
Heb dr al uur of wat niet gesproken dus weet niet of ze het heeft.
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterigquote:
Je hebt helemaal geen hulp nodig, jij Casanovaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterig
nou jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen hulp nodig, jij Casanova
Klinkt goed en lekker volhouden ! Heel veel succes !quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterig
Thnxquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker volhouden ! Heel veel succes !
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef indaha het volgende:
ik hou gewoon van potjes en dekseltjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |