Ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken, en dat mijn kinderen een probleemloze jeugd hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Erg leuk, maar meer mensen roepen dit soort cowboypraktijken vanaf de zijlijn. En je kunt pas zeggen wat het met je doet als je het werkelijk meemaakt. En als je die vent dan weet te vermoorden, wat levert dat op? Die vent had al geen leven voordat hij dood was, maar jij wel. En daarna jij ook niet meer. Persoonlijk zou ik die vent gewoon opgesloten willen hebben, voor altijd.
Dat je kinderen nog meer ellende hebben te verduren. En je wint er verder niks meequote:
Levenslang is in NL gewoon levenslang hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg werkt onze rechtsstaat niet zo...
Is dat niet meer 25 jaar? Maar dan nog, komt een persoon als Robert M niet eerder in het Pieter Baan centrum terecht dan in een gevangenis...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat je kinderen nog meer ellende hebben te verduren.
[..]
Levenslang is in NL gewoon levenslang hoor
Nee. Ik weet niet waar dat fabeltje vandaan komt en of het vroeger ooit anders is geweest maar vandaag de dag is levenslang ook echt levenslang. Dat je dus zult sterven in de gevangenis. Robert M. heeft geloof ik 20jaar + tbs gekregen wat betekend dat ie eerst 20 jaar gewoon in de gevangenis zal zitten en daarna voor onbepaalde tijd zal worden verplaatst naar een tbs-kliniek. Op netflix kwam ik trouwens nog een mooie docu tegen over dit onderwerp: een soort hospice voor oudere gevangenen wat grotendeels wordt gerund door andere gevangenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet meer 25 jaar? Maar dan nog, komt een persoon als Robert M niet eerder in het Pieter Baan centrum terecht dan in een gevangenis...
Verliezen... hoe jammer ik het ook vind natuurlijk... Al moet ik zeggen dat PSV in de voorronde het ook niet slecht deed tegen ze, maar ik vind PSV op het moment beter dan AJAX...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Robby87 het volgende:
Wat denk jij dat Ajax gaat doen Dyon?
Overigens vind ik De Boer een fijne coach om naar te luisteren. Hoe hij de interviewer te woord staat, zo hoort het. Ipv dat ego gedoe van al die andere kneusjes.
Jammer dat die El Shaarawy niet meespeelt, goeie speler vind ik dat. Hopelijk kunnen we nog lachen om Balotelliquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verliezen... hoe jammer ik het ook vind natuurlijk... Al moet ik zeggen dat PSV in de voorronde het ook niet slecht deed tegen ze, maar ik vind PSV op het moment beter dan AJAX...
Zat even op de blog een filmpje te kijken van een Range Rover die over een groep motoren rijdt en daarna achtervolgd word.. zo dat is best een heftig filmpje
Hopelijk heeft ie vanmiddag wat van zijn krachten verspeeld op de wallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer dat die El Shaarawy niet meespeelt, goeie speler vind ik dat. Hopelijk kunnen we nog lachen om Balotelli
Damn, die Poulsen hè, dat vind ik toch zo'n enorme flapdrol. Die kan er niks vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie vanmiddag wat van zijn krachten verspeeld op de wallenNou ja, hopen op het beste voor Ajax
Ik snap ook niet dat hij er elke keer in staat. Schöne is ook niet geweldig, maar beter op die positie dan Poulsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, die Poulsen hè, dat vind ik toch zo'n enorme flapdrol. Die kan er niks van
over wie heb je hetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:44 schreef waxmask het volgende:
Ga je niet menen...heeft die fag vent Uggs aan?
Poulsen? Volgens mij gewoon Nikes toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:44 schreef waxmask het volgende:
Ga je niet menen...heeft die fag Uggs aan?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Poulsen? Volgens mij gewoon Nikes toch?
A je hebt het over dat schreeuwwijf uit de achterhoek...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah verkeerde topic volgens mij...zat bij DSCVN
Hij is helemaal niet slecht. Maar al dat overdreven dom doen heb ik zo'n hekel aan die man...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef Robby87 het volgende:
Hahaha, die bal gaat 5 meter uit, en dan met een strak gezicht gewoon door willen spelen hè. Wat een komediant die Balotelli
Ik vind ze aardig spelen, denk wel dat ze kans hebben vanavond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet slecht. Maar al dat overdreven dom doen heb ik zo'n hekel aan die man...
Zolang AC niet iedereen weer voor de gek houdt en er straks 1keer eensuccesvolle uitbraak is. Dan is Ajax gebrokenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind ze aardig spelen, denk wel dat ze kans hebben vanavond.
Dat is typisch het Italiaanse voetbal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang AC niet iedereen weer voor de gek houdt en er straks 1keer eensuccesvolle uitbraak is. Dan is Ajax gebroken
Daarom vind ik het niet erg dat het italiaanse voetbal naar fox is gegaan. Wel jammervan depremier leaguequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is typisch het Italiaanse voetbal.
So what? Dat weet je toch van die gast.quote:
En hij moet zich niet laten vallen. Was gewoon een schwalbe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
So what? Dat weet je toch van die gast.
Je moet gewoon niet aan iemand z'n shirt trekken, klaar.
Balotelli laat zich altijd vallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En hij moet zich niet laten vallen. Was gewoon een schwalbe.
Dus een shirt vasthouden mag niet en je laten vallen wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Balotelli laat zich altijd vallen.
Van der Hoorn trok aan z'n shirt, dat is gewoon oliedom.
Maar waren wel terecht geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach ja, 3 punten waren dan ook wel weer te mooi om waar te zijn
Als je je laat vallen omdat je shirt word vast gehouden, da mag het wl... al is het overdrevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus een shirt vasthouden mag niet en je laten vallen wel?
Dat snap ik dus niet.
Is dus gewoon een schwalbe en zou een gele kaart voor Balotelli moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je je laat vallen omdat je shirt word vast gehouden, da mag het wl... al is het overdreven
Vooral in het strafschopgebied. Terechte penalty.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je je laat vallen omdat je shirt word vast gehouden, da mag het wl... al is het overdreven
Die kut mongool van een van der Hoorn hield hem in 10 minuten al 3x eerder vast. Slim van Balotelli, van der Hoorn mag weer lekker bij Utrecht prutsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dus gewoon een schwalbe en zou een gele kaart voor Balotelli moeten zijn.
Waarom open je die niet?quote:
Nooit gezien dus nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Robby87 het volgende:
Maar even om terug te komen op het familiediner.
Ik vind dat dus een heerlijk programma.
Heb vandaag wat uitzendingen gemist terug bekeken, en dan heb je soms van die mensen waar je veel herkenning bij hebt. Alleen dan loopt het met zo'n anticlimax af hè... ik ben bijna geneigd om even langs te gaan bij de EO (ik woon bij ze in de buurt), om te vragen hoe het contact met die en die nu is.
Hebben jullie dat ook?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:29 schreef Robby87 het volgende:
Er is dus een aflevering van een moeder die geen contact met haar zoon heeft, maar dat wel graag wil.
Ik zit daar gewoon bijna bij te janken, dat is toch erg.
Dat vind ik ook leuke programma'squote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, nooit. Van dat soort programma's kijk ik dan liever De Reünie of Hello, Goodbye.
Het was geen ruzie, juist heel subtiel, en dat vond ik mooi. Die ordinaire ruzies trek ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik jank ook bij alles, maar dat soort dingen, familieruzies, trekken me niet.
Wel gisteren bij De Reünie een man met taaislijmziekte die een donorlong kreeg en daarna de Elfstedentocht kon schaatsen, en de klasgenoot die zijn leven een 4 geeft omdat hij depressies en psychoses heeft en zo machteloos staat.
Ik bedenk me nu net dat Het Familiediner me vooral niet trekt omdat Bert van Leeuwen (?) het presenteert, afschuwelijk.
Heb het ook gezien, was een verdrietige uitzending inderdaad.. Zo mooi wel, dat verhaal van die man met zijn donorlongen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik jank ook bij alles, maar dat soort dingen, familieruzies, trekken me niet.
Wel gisteren bij De Reünie een man met taaislijmziekte die een donorlong kreeg en daarna de Elfstedentocht kon schaatsen, en de klasgenoot die zijn leven een 4 geeft omdat hij depressies en psychoses heeft en zo machteloos staat.
Ik ken hem vooral van die quiz. Dan kapt hij kandidaten af en vertelt dan iets over het antwoord, alsof hij alle wijsheid in pacht heeft. Hoort zichzelf graag praten, heeft iets hautains, vind ik. Het is ook de manier waarop hij praat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Robby87 het volgende:
Wat vind je zo afschuwelijk aan Bertje?
Ach het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens mij heeft de buurman een dartbord tegen de muur gehangen... ik hoor elke keer 3 kloppen en dan weer even rust... erg prettig op dit tijdstip
Ik denk dat we dan tot volgend jaar oktober kunnen wachtenquote:
Lijkt me zeker leuk om aan mee te doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:21 schreef Asap het volgende:
Hier zouden we mee moeten doen! 4 man nodig, kijken of we real-life ook goed zijn
Utrecht, Poppodium Ekko - vrijdag 11 oktover 2013
Film quiz
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Lijkt me zeker leuk om aan mee te doen
Nog 2 mensen en we kunnen ons inschrijven voor volgende week zou ik zeggen!
DF we need you!
Ik check het ff, moment.quote:
Jij hebt een mooi filmmaandje achter de rug niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:21 schreef hornage het volgende:
Ik heb 2 Guns afgelopen maandag gezien in een zaal met Dolby Atmos.
- 61.3 ipv 7.1
- 94.000 watt ipv 7.000 watt
In 1 woord: Wow!
Het geluid is zo intens en zuiver, dat is echt niet normaal. Overweldigend is het juiste woord.
De bass is ook niet normaal, de stoelen dreunden mee met de bass.
Leuk geluidsysteem voor een feestje
Ah, daar ga ik eens lekker een dagje aan sleutelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
Kinders, waar blijven jullie lijsten?
FOK! Film Top 100
FOK! Album Top 100 Allertijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |