quote:
Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef borbit het volgende:[..]
Ach ik heb hem een keer hier op fok! gekocht omdat ie maar 5 euro ofzo was. En ik op dat moment enkel een 13" inch laptop schermpje had. Ik gebruik nu de losse monitor als hoofdscherm en de laptop ernaast voor muziek e.d. Ik zou op zich best een wat groter scherm willen hebben als ik er nu eentje uit zou zoeken. Maar het voldoet op het moment prima.
De speakertjes zijn erg slecht maar die gebruik ik ook niet dus dat is niet erg. Verder is het menutje soms lastig te bedienen omdat de knopjes uit het zicht zitten en de je dus maar een beetje moet voelen war je moet drukken.
Daarnaast is het erg irritant dat er steeds mensen eten achterlaten op mijn bureau. Op de een of andere manier is het een handige plek om lege koffie kopjes/ borden even neer te zetten en dan weer te vergeten.
Maar ach de zon schijnt dus ik kan me er niet te druk om maken.
Wat voor monitor heb jij en hoe bevalt ie? En zou je er eventueel van af willen en zo ja voor welke prijs? En heb je een oplossing voor het eten op bureau probleem?
Mijn vorige monitor ging laatst kapot. Gelukkig had vriend nog een ongebruikte omdat ie op dat moment geen desktop had. Die gebruik ik nu. Een Philips190TW.
Mijn vorige was een goedkoop dingetje dat ik ook ooit voor 5 euro had gekocht.
Ik wil van deze niet af, maar dat gebeurd helaas wel gezien vriend NU desktop onderdelen aan het kopen is voor zijn verjaardag, die is morgen, dan wil hij graag zijn eigen monitor terug om over een maand of 2/3 een hele fancypancy monitor te kopen.
Dat betekend wel dat we er 1 te kort komen, en ik straks niet meer kan FOK!ken. Zodoende zoek ik een goedkoop monitortje voor de komende tijd.
Eten op het bureau heb ik ook wel eens. Meestal is dat mijn eigen eten. Het is nooit zoveel omdat ik een heel klein ieniemieniebureau heb van 70 bij 40 cm. Nu staat er bijvoorbeeld 1 glas cranberryranja op, aangelengd met spa rood. Wel een groot glas. 0,4 liter.
Ik denk dat dat misschien ook je oplossing is. Niet zozeer de spa rood of het grote glas, maar een kleiner bureau. Dan kunnen mensen er ook geen rotzooi opleggen. Je zou het ook zelf vol kunnen leggen met rotzooi, zodat het niet meer past. Maar misschien nodigt dat ook uit om er meer rotzooi op te leggen, dus dat kan averechts werken.
Succes in ieder geval met je eten-op-het-bureau-probleem. Lijkt me erg vervelend. Op mijn beurt kan ik nooit eten laten liggen omdat de honden het dan opvreten.