Die foto met zak is net Charly met een zak op haar kopquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Hendrik heeft wel eens met Ad een biertje gedronken denk ik.
Is dat deze week gebeurd? Want ik moet bekennen dat ik alles heb gemist.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die foto met zak is net Charly met een zak op haar kop
Nee manquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dat deze week gebeurd? Want ik moet bekennen dat ik alles heb gemist.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Vivian, gelukkig had ik geen broek aan.
Ze lacht zo lief.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schakel nu pas in.. Iets gemist?
Raar hoofd is raar....quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Zij zit aan tafel, en haar vader ook want die maakt graag foto's van haar.
Ik aan Bramquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Waren dat nou vader en dochter?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige zijn toch een beetje creepy.
Hopelijk komt hij dan eindelijk van die driedubbele onderkin af.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco (of Bauke voor vrienden) is aan het trainen ergens in Italië.
Wester zit bij Tan tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco (of Bauke voor vrienden) is aan het trainen ergens in Italië.
Ja. Ik vind er eigenlijk verdacht veel topless pics bijzitten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren dat nou vader en dochter?
Ik zou Syb ook niet alleen laten met de kinderen...kweetniet waarom...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren dat nou vader en dochter?
Beetje de Duo Penotti uithangen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wester zit bij Tan tegenwoordig
Syb is trouwens van zijn lange haren verlost zie ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij dan eindelijk van die driedubbele onderkin af.
Maar zijn neus is langer....quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Syb is trouwens van zijn lange haren verlost zie ik.
Ach die droplul (excuus) van de Telegraaf is ook niet allesquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind die politiek redacteur een beetje een flapdrol.
Sybrand heeft nooit lange haren gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Syb is trouwens van zijn lange haren verlost zie ik.
Niesen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sybrand heeft nooit lange haren gehad hoor.
Of die stinkkut van Elsevier/NRCquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach die droplul (excuus) van de Telegraaf is ook niet alles
Die vind ik goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach die droplul (excuus) van de Telegraaf is ook niet alles
Christelijke en Thaise dating.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
De site doet het niet![]()
http://jelle.tmfweb.nl/fr(...)e/sieb.html%EF%BB%BF
Ja, ik had 'm die link eerder vandaag doorgespeeld. Vandaar dat hij afwezig is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Christelijke en Thaise dating.
Marcod3j zou nu een erectie hebben.
Die zie ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft nu sowieso een erectie, want Buma is aan het woord.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dat jij hem niet mag is helemaal niet rullevant.quote:
Popey armpje aan het kweken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm die link eerder vandaag doorgespeeld. Vandaar dat hij afwezig is.
Dat jij hem wel waardevol vindt ook niet andersquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat jij hem niet mag is helemaal niet rullevant.
Geen eentje. Alleen iets van 'deze site is te koop'. Wel 3 adds die geblokt zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor linkjes zie jij dan?
Adblocker is ban Corrie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen eentje. Alleen iets van 'deze site is te koop'. Wel 3 adds die geblokt zijn
Een mening die alleen van een andere vrouw zou kunnen komen.quote:
Voor mijn part.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een mening die alleen van een andere vrouw zou kunnen komen.
Ik tweet dit naar Renske en die gaat haar dan straks confronteren met de kritiek tijdens de afterparty.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind haar oprecht NIET mooi. Sorry.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Pappa is dus pedo met een artistiek sausje om het te verbloemen.... sorry hoor....
Anderen waren hiervoor opgepakt jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Pappa is dus pedo met een artistiek sausje om het 't verbloemen.... sorry hoor....
Die laten ze nu zien...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
Zijn er geen naaktfoto's van zijn dochter?
Ik begin het juist net leuk te vinden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Ik vind het nu wel een beetjeworden hoor...
Ik weet ook niet goed wat ik er van moet denken, vooral die foto net.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Ik vind het nu wel een beetjeworden hoor...
Waar is je PI gebleven?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ja, islam erbij halen uit het niks.
Dikke Topshow.
Pedo's hebben topshow nu ja...12 jarige tietjes op nationale TV wanneer zie je dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begin het juist net leuk te vinden.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Latert het volgende:
Waarom zitten die lui van Deventer nu niet in het publiek... zou 1 grote topshow worden.
Precies, ik voel mij eindelijk geaccepteerd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pedo's hebben topshow nu ja...12 jarige tietjes op nationale TV wanneer zie je dat?
Dat kan in Nederland.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pedo's hebben topshow nu ja...12 jarige tietjes op nationale TV wanneer zie je dat?
Zonder PI vind ik je opeens veel leuker.quote:
Snap je eindelijk de grap?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zie dat dit plaatje een bewegend armpje heeft.
1tje maar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mist een tand.
Laten we die man vooral geen strobreed in de weg leggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wil vast de volgende fase ook vastleggen.
Bekkie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Dat burgermeestertje past wel bij Utrecht.
Absoluut. Want het menselijk lichaam is een groot lustobject. Er kan geen kunst of Groot Verhaal in worden gezien. Pure lust.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Pappa is dus pedo met een artistiek sausje om het te verbloemen.... sorry hoor....
Goeie tactiek weer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk precies mijn punt, kleutertjes verdienen kleutertjes
Tfoe vieze pedo ben jij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut. Want het menselijk lichaam is een groot lustobject. Er kan geen kunst of Groot Verhaal in worden gezien. Pure lust.
Ga ze dat eens in Deventer vertellen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut. Want het menselijk lichaam is een groot lustobject. Er kan geen kunst of Groot Verhaal in worden gezien. Pure lust.
Lekker stinkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Beetje de hele dag bonen eten,.
Maar die post was zonder ironie, dus je kan die "quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zelfs FOK! eigen grappige jongen er om moet lachen was hij geslaagd. Ik ben tevreden
Duh, hij spreekt met een Vlaams accent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Zijn stem klinkt als die van een heel dom iemand.
Vivian Reijs.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geil mokkel zit er naast dat spraakgebrek, wie is dat?
Oh ja sorry, ik gebruik hem de hele tijd tegen René om hem te laten zien dat is boos ben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar die post was zonder ironie, dus je kan die "" achterwege laten hoor lieverd.
Ik ben niet zo'n passief agressieve penis als GGMM.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik gebruik hem de hele tijd tegen René om hem te laten zien dat is boos ben.
Cashen met pseudo onderzoeken. Niks anders dan een gemiddeld dieet boekje. Over 2 jaren komt er weer iemand met een revolutionair idee over eten...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Zijn stem klinkt als die van een heel dom iemand.
Ok bedankt he, ik ga even googelen.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
Straks heeft ze pas last van een opgeblazen buik, als de penis van Pauw in haar zit.
Neem anders een olijfje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen blender muts.
En 's morgens spinazieIk ben popey niet.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
Straks heeft ze pas last van een opgeblazen buik, als de penis van Pauw in haar zit.
Dat is wel lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem anders een olijfje.
Dat is leuk als je hem per ongeluk open doet, hele keuken groen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Ik heb een blender, maar spinazie erin, dat gaat te fur.
Die doet het toch met die Limburgse Miss van 22?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
Ow ze neukt Ewbank.... Nuff said...Eenheidsworst...Wel een pauw type....
Super leuk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk als je hem per ongeluk open doet, hele keuken groen.
Ook...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Die doet het toch met die Limburgse Miss van 22?
Waar kijk jij nu dan dit je veel mensen ziet rondlopen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Ik zie wel veel mensen rondlopen die dat dieet zouden kunnen gebruiken.
Niet nu, over het algemeen. Jij komt nooit buiten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar kijk jij nu dan dit je veel mensen ziet rondlopen?
kanjer lelijk wijf idd bah gewoon gadver bleghhhhquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Het hoofd van Vivian is een beetje te groot in verhouding tot haar lichaam.
Dit zou alleen een vrouw kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Qu'est-ce que c'est?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nu, over het algemeen. Jij komt nooit buiten?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb het geluid al lang uitgezet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
En wat was nu de rol van Vivian? Vertellen dat ze gezond is.
Gefeliciteerd
Je hebt meer soorten bonen/peulvruchten he.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Van bruine bonen krijg je toch ook een opgeblazen buik?
Zodat Pauw haar niet meer op hoeft te halen straks.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
En wat was nu de rol van Vivian? Vertellen dat ze gezond is.
Gefeliciteerd
Straks misschien nog Jersey Shore, fappen op Snookiquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al lang uitgezet.
Ja die zijn vies, vooral tuinbonenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt meer soorten bonen/peulvruchten he.
Ik ga Frasier kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks misschien nog Jersey Shore, fappen op Snooki
Ik dig alleen peultjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zijn vies, vooral tuinbonen
Hun voornaamste boodschap is dat je gevarieerd moet eten. Ik zie niet in dat dit achterhaald zou zijn. Het is eigenlijk het enige dat ik geloof.quote:
Daar ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zijn vies, vooral tuinbonen
Ben je Blind?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet de enige serie aller tijden zonder aantrekkelijke vrouw er in?
met spekjes hequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kapucijners lust ik ook nog wel.;
Bonen en geitenkaas erbij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil ook wel een paar kilo afvallen, wat waren de tips ook al weer?
Spinazie in een blender stoppen. Wat nog meer?
Ik hoop Corona's achter over tikken. Anders heb ik een probleem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
VDHquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
speldbrood in een blenderquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt, ik kon hem op tijd muten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
mimimimimimi mimimimimi mimimimimi.
Er is maar één Corona en dat is een miskoop.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop Corona's achter over tikken. Anders heb ik een probleem.
Oh is die er al? Morgen effe kiekenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:59 schreef waxmask het volgende:
Tijd voor de Curse of Chucky dan maar...
En Corona.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spinazie, bonen, geitenkaas en speldbrood in een blender.
En daar de helft van.
Okee bedankt.
Via via ja....quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is die er al? Morgen effe kieken
Even goed afspoelen voor een paar minuten als je ze uit een pot/blik haalt voordat je ze gebruikt. Dan spoel je de suikers eraf die zorgen dat je een opgeblazen buik krijgt, dan ga je er ook geen scheten van laten. Probeer maar eens, werkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Van bruine bonen krijg je toch ook een opgeblazen buik?
Die ik altijd, dat slijm eraf spoelen. En scheten laat ik nooit, dan doen vrouwen nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Even goed afspoelen voor een paar minuten als je ze uit een pot/blik haalt voordat je ze gebruikt. Dan spoel je de suikers eraf die zorgen dat je een opgeblazen buik krijgt, dan ga je er ook geen scheten van laten. Probeer maar eens, werkt.
En nog wat superfoods erbij, chiazaad, bijenpollen, jeweet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spinazie, bonen, geitenkaas en speldbrood in een blender.
En daar de helft van.
Okee bedankt.
Zat je ons een beetje voor de gek te houden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen blender dus het lukt sowieso niet.
Als ik wel een blender had gehad had ik het wel gedaan. En er een foto van gemaakt en op FOK! gezet. Ik heb wel een paar euro over voor een leuke gimmick.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zat je ons een beetje voor de gek te houden?
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En scheten laat ik nooit, dan doen vrouwen niet
Volgens mij heet ons merk hondenbrokken ook superfoods.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
En nog wat superfoods erbij, chiazaad, bijenpollen, jeweet.
Vergeet geen kekke foto te maken voor instagram!
Blender is ook niet meer de hoofdprijs.... Ik denk van af een euro of 20. Prut merk, maar het blend....quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik wel een blender had gehad had ik het wel gedaan. En er een foto van gemaakt en op FOK! gezet. Ik heb wel een paar euro over voor een leuke gimmick.
Dan kan dat er ook door.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heet ons merk hondenbrokken ook superfoods.
10 euro bij de Actionquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Blender is ook niet meer de hoofdprijs.... Ik denk van af een euro of 20. Prut merk, maar het blend....
Wie moet er dan gaan zitten ? Frits Wester of die ene van het nrc stellingaquote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Paultje Jansen mag voor de verandering wel een keer opflikkeren.
Beauty + Brains = verfrissende televisie.quote:Kim Kötter
Organisator Miss Nederland bespreekt Miss World-verkiezingen in Indonesië
Ja tuurlijk Arjan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan die 3 missen hun tieten laten zien?
Ik denk dat jij het ook gewoon prima kan uitleggen allemaal.quote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wie moet er dan gaan zitten ? Frits Wester of die ene van het nrc stellinga
Of het onderwerp niet belichten, er valt weinig te melden neem ik aan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wie moet er dan gaan zitten ? Frits Wester of die ene van het nrc stellinga
ik op tv ? dat word lachenquote:Op maandag 30 september 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook gewoon prima kan uitleggen allemaal.
Alleen Kim laat haar Kötter zien.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan die 3 missen hun tieten laten zien?
Nou Jeroentje had dus al die andere knakkers uitgenodigd... behalve Geert en Emiel, die spelbedervers... en Jeroentje vroeg willen jullie 6 miljard bezuinigen? Alexander en IJsbrand zeiden ja.. de rest nee, dus die gingen weg.. Toen eiste ijsbrand geen belasting verhogingen en Alexander meer hervormingen. Daar gaan Jeroentje ijsbrand en Alexander morgen verder over praten... vanavond gaat Jeroentje nog bij Mark langs.quote:Op maandag 30 september 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook gewoon prima kan uitleggen allemaal.
Ik vind haar echt zooquote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beauty + Brains = verfrissende televisie.
Nog steeds nietquote:
Dit wel ja.quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
Is dat echt Miss Nederland?
Wat een treurigheid weer
Maarja Kim Kotter is ook Miss Nederland geweest.quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
Is dat echt Miss Nederland?
Wat een treurigheid weer
Vast wel extensionsquote:
Ze is knap maar zelfs in het publiek zitten betere exemplaren.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Al die knieën zijn inderdaad behoorlijk scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |