Nope nooit gehad. Ze willen kijken wat ze nu met injecties in de pezen kunnen doen. 2 zijn er in de arm gezet en 1 in de hand. Het is afwachten wat het gaat doen aangezien de binnen pees van de wijsvinger (die kan ik niet meer buigen) minimaal 6 mm in is gekort. Ik mag nu 1 week niets doen en dan rustig aan alles weer oppakken incl. oefeningen en dan 2 december weer terug voor eventuele nieuwe injecties. Als het allemaal niet gaat zoals ik wil dan zal ik zeer zeker ook rechtsbijstand in gaan schakelen. Ben behoorlijk pissig zeg maar... 7 jaar lang pijn, medicijnen, verwijten en operaties gehad en dat terwijl deze arts binnen 10 minuten het probleem zichtbaar had op zijn scherm dmv een simpele echo en wat gefröbel aan mijn arm.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
Dus nu heb je helemaal geen reuma meer Dobbey?
Fijn hè? Die verplichte nummertjes... Veel succes op het bankjequote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Arja het volgende:
Dobbey, lekker dan zo'n verkeerde diagnose.
Zo, onze 3 dagen huiswerk zitten er weer op. De derde keer voelde meer als strafwerk![]()
aangeraden word om na 14 dgn te testen. Pregnyl zorgt voor een eisprong, met 14 dgn zit je altijd veilig..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Arja het volgende:
Hoe lang zouden jullie wachten met testen? Ik meen me te herinneren dat je door de pregnyl vals positief kunt testen op hcg. Mijn cyclus is ook nog niet heel regelmatig, dus weet ook niet precies wanneer mijn menstruatie zou moeten komen.
Ik heb op maandag 4 november de pregnyl gespoten.
Arja, je hebt nu een eisprong gehad, dus als het goed is word je wel rond twee weken later ongesteld (of niet natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Arja het volgende:
Hoe lang zouden jullie wachten met testen? Ik meen me te herinneren dat je door de pregnyl vals positief kunt testen op hcg. Mijn cyclus is ook nog niet heel regelmatig, dus weet ook niet precies wanneer mijn menstruatie zou moeten komen.
Ik heb op maandag 4 november de pregnyl gespoten.
Vanmiddag op mijn werk ben ik in huilen uitgebarsten van opluchting. Ben super opgevangen door mijn mannelijke collega's (ben enige vrouw in het pandquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Arja het volgende:
Dobbey: geweldig nieuws. Al had ik niet anders verwacht. Valt er nu voorlopig een last van je af?
quote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Arja het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis met een gesprongen blinde darm. Ben gisteravond geopereerd.
Ik kan ergens tussen vandaag en woensdag testen, maar hoop maar dat ik niet zwanger ben. Sta stijf van de morfine en diclofinac.
Maar wat ook klote is: menstruatiepijn en buikpijn van de operatie.
Pff lose-lose
De weg van IUI/IVF/ICSI is altijd hobbelig.... Je wilt het niet maar het gebeurt toch. Ik hoop voor jullie dat dit echt de laatste bobbel in de wegquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef Arja het volgende:
Dobbey, wat balen dat je voorspellingen zijn uitgekomen. Een boksbal aanschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |