Jawel juist wel.... Daarom gaf hij aan dat de keuring slechts een formaliteit was. Het liefst had hij me meteen toestemming gegeven om een afspraak te maken met mmw maar dat kan dus niet omdat dat in het dossier komt te staan als een stap die is genomen voor de goedkeuring. De ethische commissie kan daar later dan over vallen en alles afkeuren en dan moeten we het hele traject weer van voor af aan beginnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:49 schreef Arja het volgende:
Dobbey ik snap het niet. Mocht je je teleurstelling niet uiten?
Ik denk dat niemand je hier echt een advies in kan geven. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt. De een gaat direct weer verder terwijl de ander er 1 of meerdere maand tussen laat zitten. Succes met je keuzequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:50 schreef snoenk het volgende:
Ik ben over grootste klap van teleurstelling heen. Mag ook gelijk weer verder deze maand met de terugplaatsing van cryo. Zit nog wel beetje in dubio. Als de cryo niet goed ontdooit is dat wel weer snel een teleurstelling en weet niet of ik dat allemaal zo snel achter elkaar kan. Aan de andere kant zit ik anders ook alleen maar te wachten en het is niet dat ik volgende maand betere kansen heb ofzo. Mijn eigen omgeving laat de keuze aan mij en kan me er eigenlijk niet goed in adviseren..
Hmmquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:24 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik zit ook bij het Antonius. Ze zijn daar dus minder goed in terugbellen
Hmm dat weet ik niet meer precies. Door het aanprikken van die cyste had ik wel paar dagen een beurs gevoel en bepaald geen zin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Arja wat goed en wat onverwacht
. Heb je er wel 'gebruik' van gemaakt?
Wel goed. Ik zit te wachten tot ik kan testen. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat we echt een kans maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
Jeetje wat is het rustig hier... Hoe gaat het met iedereen?
Wanneer mag je testen? Ik zal in ieder geval duimen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:08 schreef Arja het volgende:
[..]
Wel goed. Ik zit te wachten tot ik kan testen. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat we echt een kans maken.
Hoe gaat het met jou? En je blog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |