SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:31 schreef detennismaster het volgende:
Hoe krijg je zo'n 99 contract?
Die kan je kopen in de EA catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Reemi tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan niet eens in de EA catalogus komen. Heb van iemand een gift gekregen en nu loopt hij vast als ik naar de Catalogus ga.
Die mensen die dat doen zijn slim genoeg om een 2e account te gebruiken, verder kan EA het niet zienquote:
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?
smerige ratten ook die van iedere glitch direct weer willen profiterenquote:
Greedy bastardsquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
smerige ratten ook die van iedere glitch direct weer willen profiteren
En waardoor zou dat zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:36 schreef Kiid het volgende:
Teveel moeite. In de tijden van dat CAM/CM en CF/ST nog voor 8k verkocht werden had je er misschien wat aan, maar naar mijn weten zijn er geen echt waardevolle consumables op 14
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit dat je daar zoveel mee verdient
ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Wacht maar een maandje, dan heb je chemistry styles van 8k en position changes van 10
Mwah. Ik heb niet het idee dat het daar aan ligt. Ik denk dat het er meer aan ligt dat de populaire spitsen gewoon als ST in packs zit ipv CFquote:
Verkregen door de glitch zekerquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand interesse in 350k coins voor fifa14 download?
35 euro.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand interesse in 350k coins voor fifa14 download?
Zonde als er een reset komtquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even mijn teams showen gr gr
Normaal kijk ik nooit naar Brasilvers, mijn oog viel er toevallig op.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak er een vid van dan word ik beroemd![]()
![]()
![]()
autismeniveau neemt weer toequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak er een vid van dan word ik beroemd![]()
![]()
![]()
Tja als mensen die 99 contract kaartjes duplicaten en die voor 2k verkopen en zo makkelijk bedragen van 7 cijfers maken dan is het niet zo raarquote:
Haha weet ik. Wilde Dion even opnaaienquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er gaat heus geen reset komen. zal niet gebeuren
Ik heb gewoon veel fifa points gekocht en de contracten in de club opgeslagen waar ik ze vorig jaar vaak nog discardequote:
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Maoist het volgende:
[..]
Tja als mensen die 99 contract kaartjes duplicaten en die voor 2k verkopen en zo makkelijk bedragen van 7 cijfers maken dan is het niet zo raar
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.
Elk jaar gaat het wel mis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.
Tuurlijk vriend, jij hebt ruim 2 miljoen uit fifa points gehaald?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:56 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel fifa points gekocht en de contracten in de club opgeslagen waar ik ze vorig jaar vaak nog discarde
Ja toen dacht ik ook dat reset het alleen kon fixenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.
Alleen deze glitch is nog niet gefixed en wordt met het uur bekender dus consumable markt is sowieso doodquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.
Kan echt makkelijk hoor..als je dit no life hebt gedaan afgelopen dagen en je pakt 2k of meer per kaartje..quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij had een ziek team en 900.000 op de bank. No way.
msgme 4 duplicatequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er nog een geweldige clubnaam in gedachten?
Cole of Baines op LB en Walker op RB.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niemand een tip/verbetering?
Getafe my lawnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er nog een geweldige clubnaam in gedachten?
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coinsquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, jij hebt ruim 2 miljoen uit fifa points gehaald?
Moet wel binnen het budget van de huidige selectie passenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef Maoist het volgende:
[..]
Cole of Baines op LB en Walker op RB.
Lloris in het doel en daarvoor Kompany/Vidic.
Flikker op man idioot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coins
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coins
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.quote:
Neem aan dat de prijzen er weer boven op komen. Dus hij zal wel weer stijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze kerel net in een pakje... is nu 13 k waard.. Nu verkopen of zal die nog wel gaan stijgen?
400 eu en straks komt de nieuwe console.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.
Weet je wel hoeveel gulden dat isquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.
Oneindig contractenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef Jorwol het volgende:
Maar als de consumables verneukt blijven is dat wel echt klote voor winst halen uit packs
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja maar je kan alles toch overzetten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
400 eu en straks komt de nieuwe console.
Ja leuk Dreetje, maar ik ga het niet riskeren hoor, zit niet op een ban te wachten. Rik pakt ze allemaal jeweetquote:
Weet ik daarom doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja leuk Dreetje, maar ik ga het niet riskeren hoor, zit niet op een ban te wachten. Rik pakt ze allemaal jeweet
En dus kom jij hier het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Leuk maar deze persoon is een leraar
Volgens mij moet je echt op je bureau schijten wil je bij EA ontslagen wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:07 schreef Kiid het volgende:
Het is ook gewoon absurd voor woorden dat ze het na 5 jaar nog steeds niet kunnen. Dit is ieder jaar
Dit is eenzelfde soort bug als de daily gift glitch. Mensen kunnen ze hierdoor niet bannenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Vraag me af of ze mensen wel kunnen bannen. Je doet die glitch al snel perongeluk..
En dan moeten ze een grens zetten bij hoe vaak mensen het gedaan hebben ofzo.. Bij tamperen is 1x gewoon ban want dat is externe shit gebruiken
Mijn cdm's hebben shadowquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Welke chemistry style zouden jullie Enoh op cdm geven? Engine of Gladiator?
Sowieso iets met passing +3quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Vraag me af of ze mensen wel kunnen bannen. Je doet die glitch al snel perongeluk..
En dan moeten ze een grens zetten bij hoe vaak mensen het gedaan hebben ofzo.. Bij tamperen is 1x gewoon ban want dat is externe shit gebruiken
Ik denk niet dat die shooting/passing/dribbling boost enig effect op hem heeft want die blijven kut bij hem. Zou Sentinel of Anchor doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maar zelfs per ongeluk is 2-3x zo gehaald..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.
gaat het nou over die contracten die je kan duplicaten. ik begrijp het niet helemaalquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.
Jup, same.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik gebruik chem styles eigenlijk altijd om minpunten van de speler op te vangen. Een winger met mindere passing en shooting krijgt bijv deadeye (zoals Bakkali) en een CDM met mindere shooting krijgt dus een chem style met een shooting boost. Een gladiator chem style is imo ook best nuttig voor een CAM in 433 vaak omdat die verdedigend en fysiek vaak erg zwak zijn en hiermee toch net dat beetje extra krijgen..en shooting is altijd handig.
Ja alle consumables blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gaat het nou over die contracten die je kan duplicaten. ik begrijp het niet helemaal
Chemistry styles ook, die gingen voor 2-3k. Nu niet meer door die glitch natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Kiid het volgende:
Ik snap alleen niet waarom die 99 contract kaarten zoveel opleveren. Als je 3x shiny koopt voor 250 dan ben je er ook als je nog wat managers heb.
laten we eerlijk zijn, zoveel doet het nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel verschillen dus in de aanpak mbt chem styles
Ik compenseer ook de mindere dingen die ik wel belangrijk vind. Passing op een CB boeit me niet bijvoorbeeld. Riascos shooting en dribbling gegeven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel verschillen dus in de aanpak mbt chem styles
Het zijn kleine boosts ja, maar het is wat finetuning en een eenmalige investering als je niet zo vaak switched naar een ander team. Vind het wel geinig. Maar nee, Enoh zal met een shooting boost van 3 streepjes niet ineens een goede longshot taker zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef Maoist het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, zoveel doet het niet
Het zal voor een deel dan ook in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zijn kleine boosts ja, maar het is wat finetuning en een eenmalige investering als je niet zo vaak switched naar een ander team. Vind het wel geinig. Maar nee, Enoh zal met een shooting boost van 3 streepjes niet ineens een goede longshot taker zijn.
NIemand weet ook hoeveel het nou echt concreet is met die boost..
Nee klopt, al heb ik bij Koulibaly wel een boost met passing erbij genomen. Die kan echt geen pass geven anders..dat is echt brak bij hem. Ik ga echt geen shooting ofzo boosten bij mijn LB..focus wel op key stats. Ik wil wel altijd middenvelders met een fatsoenlijk schot. Met het spel dat ik speel komen zij ook gewoon voor het doel uit. En longshots zijn altijd leuk. Als ik een silver CDM met shooting onder 60 zie dan vind ik dat echt al een gigantische afknapper.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik compenseer ook de mindere dingen die ik wel belangrijk vind. Passing op een CB boeit me niet bijvoorbeeld. Riascos shooting en dribbling gegeven.
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik gebruik chem styles eigenlijk altijd om minpunten van de speler op te vangen. Een winger met mindere passing en shooting krijgt bijv deadeye (zoals Bakkali) en een CDM met mindere shooting krijgt dus een chem style met een shooting boost. Een gladiator chem style is imo ook best nuttig voor een CAM in 433 vaak omdat die verdedigend en fysiek vaak erg zwak zijn en hiermee toch net dat beetje extra krijgen..en shooting is altijd handig.
Doen ze altijd met dat soort dingen. Echt Noord Korea is het daar. Je mag nooit klagen. Vorig jaar was het woord handicap ook verbodenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Maoist het volgende:
Elk topic op het EA forum waar de glitch genoemd wordt, wordt verwijderd. EA kan het dus niet zomaar oplossen
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler toch?
Zijn permanent ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler toch?
Ik ben daar echt 3600 keer gebanned ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen ze altijd met dat soort dingen. Echt Noord Korea is het daar. Je mag nooit klagen. Vorig jaar was het woord handicap ook verboden
Wat heb je op de Ruiter?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee klopt, al heb ik bij Koulibaly wel een boost met passing erbij genomen. Die kan echt geen pass geven anders..dat is echt brak bij hem. Ik ga echt geen shooting ofzo boosten bij mijn LB..focus wel op key stats. Ik wil wel altijd middenvelders met een fatsoenlijk schot. Met het spel dat ik speel komen zij ook gewoon voor het doel uit. En longshots zijn altijd leuk. Als ik een silver CDM met shooting onder 60 zie dan vind ik dat echt al een gigantische afknapper.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Thnx.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn permanent ja.
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Thx!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef dion_v_k het volgende:
Er staat een Danilinho op voor 4,1 BIN. ik kan hem niet betalen...
Niks nog. Nu ik mijn NL/Belgenteam compleet heb gebruik ik alleen dat team als silver. Andere komt later wel weer. Hij is erg allround in ieder geval. Basic, glove of cat zijn allemaal wel goed eigenlijk.quote:
Ja basic iddquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks nog. Nu ik mijn NL/Belgenteam compleet heb gebruik ik alleen dat team als silver. Andere komt later wel weer. Hij is erg allround in ieder geval. Basic, glove of cat zijn allemaal wel goed eigenlijk.
Bij de bart smit had je nog een mini bal gekregen bij elke fifa. Niet meer daar gehaald, maar leek me wel handig voor mijn hond.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wou je niet zo'n gave voetbal?Hoe duur was die eigenlijk?
Speed kan wel handig zijn hoor. Ook dit jaar kan je weer veel schade voorkomen door op een verantwoorde manier snel uit te komen. Niet GJE'en dus, maar gewoon op het goede moment en vooral goed anticiperen op een obvious pass. En kicking hangt ook van je spel af. Die dropkicks met de keeper dit jaar zijn wel geniaal voor counters. Daar kan je zelfs direct mee scoren volgens mijquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef DutchSL het volgende:
Glove is imo de beste voor een keeper, omdat je al je 6 punten aan iets nuttigs geeft en er niks "verloren" gaat aan speed of kicking.
Waarom zou dat kunnen dan? Waren permbans toch vorig jaar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
Kan mooi niet op m'n tamperaccount hoor in Fifa 14
Nog steeds snap ik heel dat tamperen van toen niet goed, was net voor ik hier kwamquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
Kan mooi niet op m'n tamperaccount hoor in Fifa 14
Omdat je op de webapp wel kunt inloggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou dat kunnen dan? Waren permbans toch vorig jaar?
oh serieus? lolquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat je op de webapp wel kunt inloggen.
Alleen krijg je de melding dat je een security question moet instellen.quote:
Same here, 40 spelersquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Vier pagina's vol met dit soort shit waar ik niet bij kan, al mijn coins staan "vast"
Hoeveel heb je voor Pepe (madrid) betaald?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Vier pagina's vol met dit soort shit waar ik niet bij kan, al mijn coins staan "vast"
1800quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Pepe (madrid) betaald?
Rekik is zeldzamer dan Bakkali. En kan gewoon zo zijn dat pricefixer bezig is. Markt is nu beetje mafquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat Rekik bijna niet gezakt is, maar Bakkali wel?
Vidal voor 4600 is de beste die ik hebquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal voor 4600 is de beste die ik heb
Allemaal open bid![]()
Ja stats voor een gold en 5* skills. Enige is dat hij klein is en in een kut league speeltquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:40 schreef Maver24 het volgende:
die Elton ziet er wel leuk uit, gaat hij nog stijgen de komende dagen, vind hem best duur namelijk, nu al dus
maar hij past wel mooi in een brasil squad op de CAM in bijvoorbeel de 433 met CAMquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja stats voor een gold en 5* skills. Enige is dat hij klein is en in een kut league speelt
Daar wil ik hem ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar hij past wel mooi in een brasil squad op de CAM in bijvoorbeel de 433 met CAM
4231 buiten ook met zijn pace en H/Lquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar hij past wel mooi in een brasil squad op de CAM in bijvoorbeel de 433 met CAM
Het is niet te onderzoek wie dit abused.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Volgende week heeft iedereen weer een ban te pakken hier?
Heeft EA wel langer volgehouden dan vorig jaar
Lijkt me bullshit. Hoe kan dit niet te onderzoeken zijn?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is niet te onderzoek wie dit abused.
Iedere week krijg je er 1tjequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef nickhguitar het volgende:
Als ik de ultimate edition heb van FIFA 14, moet ik dan elke week wachten op de pakketjes of kan ik ook nu alle pakketjes vast openen?
Dit kan ook mensen per ongeluk zijn gebeurd. Net als de daily-gift glitch waar ook geen bans voor werden uitgedeeld.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit. Hoe kan dit niet te onderzoeken zijn?
Het is toch wel duidelijk of het per ongeluk is of abusen. Per ongeluk gebeurd een aantal keer hooguit. Abusen is heel vaak dit doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit kan ook mensen per ongeluk zijn gebeurd. Net als de daily-gift glitch waar ook geen bans voor werden uitgedeeld.
De vraag is, kunnen ze dat wel natrekken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk of het per ongeluk is of abusen. Per ongeluk gebeurd een aantal keer hooguit. Abusen is heel vaak dit doen
Ik heb alleen packs geopend met FIFA punten en ik zit op 118 non-rare contracts. Met een pack opening zit je echt al heel snel boven de 100.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Denk dat ze gaan kijken, 100+ contracten kom je misschien in een gevarenzone
Dan is het maar goed dat MArcie niet voor EA werktquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb alleen packs geopend met FIFA punten en ik zit op 118 non-rare contracts. Met een pack opening zit je echt al heel snel boven de 100.
Ik neem aan van wel. Hoop het voor diegene die het hier hebben gebruikt van niet, behalve voor die mongooltjes. Die mogen een permban krijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De vraag is, kunnen ze dat wel natrekken?
ik niet want blijkbaar was dat voor niksquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb er nu wel ineens begrip voor dat fut13 er zo vaak uit lag in voorbereiding op dde 14 release.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb er nu wel ineens begrip voor dat fut13 er zo vaak uit lag in voorbereiding op dde 14 release.
EA moet de fout eens bij zijn eigen werknemers gaan zoeken. Die presteren het om ieder jaar weer een grote blunder te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Hoop het voor diegene die het hier hebben gebruikt van niet, behalve voor die mongooltjes. Die mogen een permban krijgen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:53 schreef ToreJR het volgende:
Maar als je 10 contracten heb van 99 moet je die 10 allemaal op je tradepile droppen. En dat worden er dus steeds meer.
Natuurlijk, maar aan de andere kant wil je het ook fair houden en de mensen die zulke dingen abusen straffen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
EA moet de fout eens bij zijn eigen werknemers gaan zoeken. Die presteren het om ieder jaar weer een grote blunder te maken.
Haha iddquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat MArcie niet voor EA werkt
Wel raar dat hij zo goedkoop is. Lijkt me na Elton de beste Brasilver CAMquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine SMLENO van de coins die ik nog bij elkaar kon schrapen
Luukie?quote:
mijn glazen bol zegt dat hij gaat zakkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:08 schreef Jongentje. het volgende:
Vanmiddag Depay voor 17k gehaald, zal die na 't weekend weer gaan stijgen denken jullie?
Is nooit duur geweest, de top was 3,5k. Nu gaat hij voor 1,5k-2k.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel raar dat hij zo goedkoop is. Lijkt me na Elton de beste Brasilver CAM
DS2 kocht hem een paar uur geleden voor 1kquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:08 schreef Jongentje. het volgende:
Vanmiddag Depay voor 17k gehaald, zal die na 't weekend weer gaan stijgen denken jullie?
ee man, jouw glazen bol is dan ook skeerquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat hij gaat zakken
4* weakfoot & skillmovesquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er eigenlijk al helemaal op uit gekekenquote:
Ken 'm nietquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk al helemaal op uit gekeken![]()
En dat terwijl ik pas 6% heb voltooid![]()
webapp addict!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had wel meer gekocht (heeft iemand die link uberhaupt geopend?)quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
DS2 kocht hem een paar uur geleden voor 1k
Daarom is het ook een Luu(r)kie(r)quote:
Ik had GTA donderdag verkocht voor 55. Nu was hij nog wat waard. Ook al zat ik nog niet op de helft qua verhaallijn, maar wist toch al dat met Fifa 14 ik het niet langer zou spelen. Pik hem wel weer op als hij een euro of 30 kost (tweedehands). Wel een prima spelquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haalde net toch weer even een Antonio Ferreira voor 550c binnen
[..]
Ik had wel meer gekocht (heeft iemand die link uberhaupt geopend?)
Zo snap ik ook niet waarom Chico zo goedkoop is, dat lijkt me echt een geweldige verdediger.. zelfs zijn passing is niet slecht. Bijna voor discard value op te rapen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel raar dat hij zo goedkoop is. Lijkt me na Elton de beste Brasilver CAM
Ziet er leuk uit voor een simpele mobiele schoollaptop. Niet groot, niet zwaar. Accuduur wel prima. Gamen gaat je niet echt lukken maar verwacht ook niet dat je hem daarop hebt uitgekozenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/price(...)t009h/specificaties/
ik ga deze aanschaffen denk ik
Twee midget CB's waarvan er 1 nog 44 jumping heeft ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/build/23561/
Zoiets maken
Emana zet ik dan wel op 9 chem via manager en dat andere
EA kennende is dit niet met opzet gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Zou EA niet expres de completings gestopt hebben? Zodat er geen contracten verkocht kunnen worden tot ze het probleem hebben opgelost.
Ik denk van welquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA kennende is dit niet met opzet gedaan.
klopt, vriend van me heeft hem ook en lijkt me een prima dingquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit voor een simpele mobiele schoollaptop. Niet groot, niet zwaar. Accuduur wel prima. Gamen gaat je niet echt lukken maar verwacht ook niet dat je hem daarop hebt uitgekozen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef Fuszy het volgende:
GAM / [GTA V SC] #139: ambitionz
best wel vet gedaan van rockstar zeg. Dat switchen met verschillende karakters gaat gewoon super diep
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Fuszy het volgende:
FML... waarom moet ik dat altijd doen net voordat ik wil gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
Dit al gepost?Dat ze gewoon iets fixen/tweaken en dan er ook nog uitgebreid mee naar buiten komen is vrij uniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
dat ze überhaupt iets doen is al uniek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ze gewoon iets fixen/tweaken en dan er ook nog uitgebreid mee naar buiten komen is vrij uniek
Ik vraag me alleen af hoe zwaar ze het gaan fixxxen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ze überhaupt iets doen is al uniek.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga er vanuit dat het erger wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe zwaar ze het gaan fixxxen.
Gast, is pas half 12quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik wilde nog een potje fifa spelen, maar morgenvroeg werken en kom net boven en zag dat ik mijn bed nog moest opmaken. FML... waarom moet ik dat altijd doen net voordat ik wil gaan slapen
Ik speelde net tegen een budget bpl team met volgens mij Howard in de goal. Maar ik had toch zeker 7-8 kop kansen nodig voordat ik met Pelle scoorden hoor. Nu weet ik niet hoe het zit met de hogere rating spelers. Maar ik merk er niet zo heel veel van.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat het erger wordt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast ga niet lopen gasten tegen Fuzsy.
Sorry gastquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast ga niet lopen gasten tegen Fuzsy.
man man manquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme. Maak ik net mijn eerste Fifa 14 omhaal goal, vergeet ik het op te slaan
Al geprobeerd om eerder te switchen naar de verdediger die het dichts bij de kopper staat? Dat werkt bij mij redelijk goedquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Tering wat speelt dit kut zeg. 0-1 achter door een OP kopbal.
Wat ik altijd doe is de bal recht terug koppen naar de flank.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al geprobeerd om eerder te switchen naar de verdediger die het dichts bij de kopper staat? Dat werkt bij mij redelijk goed
Ja dat werkt ook goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is de bal recht terug koppen naar de flank.
Dan win je ook vaak een kopduel
Ja die Rob zegt dat wel goed ja. Ik vond het kwalitatief uitermate teleurstellend kan ik je vertellen.quote:
En 1x 650 coins want ik dacht dat ik hem hadquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb 5x Ilsinho voor 500 coins.
In Fifa 10 en 11 won je verdedigend altijd veel makkelijker een kopduel met de schietknop of hoge passknop. Afgelopen 2 jaar was het met korte pass veel makkelijker. Heb het gevoel dat dit jaar de lompere manier van wegkoppen weer beter werkt (wat eigenlijk ook logisch is)quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is de bal recht terug koppen naar de flank.
Dan win je ook vaak een kopduel
Gelukkig gaat bij mij 9 van de 10 keer Diakite een kopduel aan die bijna altijd wint.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Fifa 10 en 11 won je verdedigend altijd veel makkelijker een kopduel met de schietknop of hoge passknop. Afgelopen 2 jaar was het met korte pass veel makkelijker. Heb het gevoel dat dit jaar de lompere manier van wegkoppen weer beter werkt (wat eigenlijk ook logisch is)
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Zowaar iets gebeurd op mijn account:
[ afbeelding ]
1100 winst
Als je het een paar keer doet niet, maar ze kunnen precies zien wie en wat er aangekocht en verkocht worden als ze dat willen. Alles heeft een I.D. volgens mij..zo tracken ze het ook op de diverse sites waar je laagste BIN etc kan vinden. Als zij dus zien op jouw account dat je voor tig duizend of zelfs een paar ton aan tradewinst maakt in een paar uur zonder ook maar iets in te kopen dan kan er weleens een belletje gaan rinkelen..zeker nu deze glitch echt bekend is geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of ze hier wel achter kunnen komen ?
Bij die packs gebruikte je een code nu niet echt wat en het kan ook nog perongeluk gaan.
he scores when he wantsquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was echt een prima goaltje ouwe baas
Bij mij is er best wel veel gebeurdquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij gebeurd er ook niet veel
Maar of ze er wat mee doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het een paar keer doet niet, maar ze kunnen precies zien wie en wat er aangekocht en verkocht worden als ze dat willen. Alles heeft een I.D. volgens mij..zo tracken ze het ook op de diverse sites waar je laagste BIN etc kan vinden. Als zij dus zien op jouw account dat je voor tig duizend of zelfs een paar ton aan tradewinst maakt in een paar uur zonder ook maar iets in te kopen dan kan er weleens een belletje gaan rinkelen..zeker nu deze glitch echt bekend is geworden.
quote:
Ziet er wel tof uit dit..jammer dat je Jese en Perea niet op full chem krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Quintero ST gemaakt i.p.v. CAM.
quote:
Op 8 chem krijgen ze ook nog boosts en de stats zijn alquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit dit..jammer dat je Jese en Perea niet op full chem krijgt.
haha dat was zijn topargument hier ook steeds..dat iedereen hier lelijk was en dat hij tenminste mooi en verzorgd wasquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
Pino0 heeft weer een cool topic
KLB / Lelijke mensen
Zuurverdiende coins. Ratio van 46 zweetdruppels per coin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ook maar begonnen met handelen dit alvast gekocht voor in de toekomst om mee te spelen en dat ze gaan stijgen
59e min is anders best vermoeiendquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zuurverdiende coins. Ratio van 46 zweetdruppels per coin.
Teampje hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zuurverdiende coins. Ratio van 46 zweetdruppels per coin.
Godverjuquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
Pino0 heeft weer een cool topic
KLB / Lelijke mensen
Gniffelquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.se7ensins.com/(...)imited-coins.988882/quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef Maoist het volgende:
Er is ook al een coin hack waarmee je unlimited coins kan krijgen. De maker vraagt er alleen erg veel geld voor waardoor het voorlopig nog niet openbaar is
Ging toch prima?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
Sorry Mathijs voor die rabona met de wijn haha
Daar werd die glitch vandaag ofzo gepost? Rijkelijk laat wel..quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)imited-coins.988882/
Volg dit forum als je op de hoogte wil blijven van alle fifa hacks en glitches. Hier kwam ook de duplicate glitch vandaan en de informatie daar is erg betrouwbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |