SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:31 schreef detennismaster het volgende:
Hoe krijg je zo'n 99 contract?
Die kan je kopen in de EA catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Reemi tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan niet eens in de EA catalogus komen. Heb van iemand een gift gekregen en nu loopt hij vast als ik naar de Catalogus ga.
Die mensen die dat doen zijn slim genoeg om een 2e account te gebruiken, verder kan EA het niet zienquote:
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?
smerige ratten ook die van iedere glitch direct weer willen profiterenquote:
Greedy bastardsquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
smerige ratten ook die van iedere glitch direct weer willen profiteren
En waardoor zou dat zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:36 schreef Kiid het volgende:
Teveel moeite. In de tijden van dat CAM/CM en CF/ST nog voor 8k verkocht werden had je er misschien wat aan, maar naar mijn weten zijn er geen echt waardevolle consumables op 14
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit dat je daar zoveel mee verdient
ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Wacht maar een maandje, dan heb je chemistry styles van 8k en position changes van 10
Mwah. Ik heb niet het idee dat het daar aan ligt. Ik denk dat het er meer aan ligt dat de populaire spitsen gewoon als ST in packs zit ipv CFquote:
Verkregen door de glitch zekerquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand interesse in 350k coins voor fifa14 download?
35 euro.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand interesse in 350k coins voor fifa14 download?
Zonde als er een reset komtquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even mijn teams showen gr gr
Normaal kijk ik nooit naar Brasilvers, mijn oog viel er toevallig op.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak er een vid van dan word ik beroemd![]()
![]()
![]()
autismeniveau neemt weer toequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Ik maak er een vid van dan word ik beroemd![]()
![]()
![]()
Tja als mensen die 99 contract kaartjes duplicaten en die voor 2k verkopen en zo makkelijk bedragen van 7 cijfers maken dan is het niet zo raarquote:
Haha weet ik. Wilde Dion even opnaaienquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er gaat heus geen reset komen. zal niet gebeuren
Ik heb gewoon veel fifa points gekocht en de contracten in de club opgeslagen waar ik ze vorig jaar vaak nog discardequote:
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Maoist het volgende:
[..]
Tja als mensen die 99 contract kaartjes duplicaten en die voor 2k verkopen en zo makkelijk bedragen van 7 cijfers maken dan is het niet zo raar
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.
Elk jaar gaat het wel mis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waarom de markt zo verneukt raakt, maar als ze niets doen is heel FUT kapot man, gaat toch nergens over nu.
Tuurlijk vriend, jij hebt ruim 2 miljoen uit fifa points gehaald?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:56 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel fifa points gekocht en de contracten in de club opgeslagen waar ik ze vorig jaar vaak nog discarde
Ja toen dacht ik ook dat reset het alleen kon fixenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.
Alleen deze glitch is nog niet gefixed en wordt met het uur bekender dus consumable markt is sowieso doodquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook na de glitch en de markt herstelde zich echt snel toen.
Kan echt makkelijk hoor..als je dit no life hebt gedaan afgelopen dagen en je pakt 2k of meer per kaartje..quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij had een ziek team en 900.000 op de bank. No way.
msgme 4 duplicatequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er nog een geweldige clubnaam in gedachten?
Cole of Baines op LB en Walker op RB.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niemand een tip/verbetering?
Getafe my lawnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er nog een geweldige clubnaam in gedachten?
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coinsquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, jij hebt ruim 2 miljoen uit fifa points gehaald?
Moet wel binnen het budget van de huidige selectie passenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef Maoist het volgende:
[..]
Cole of Baines op LB en Walker op RB.
Lloris in het doel en daarvoor Kompany/Vidic.
Flikker op man idioot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coins
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja zeker heb veel goede spelers gehad en je kunt nu nog de spelers voor veel verkopen had voor 400 euro gekocht he. En daarbij al 94k match coins
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.quote:
Neem aan dat de prijzen er weer boven op komen. Dus hij zal wel weer stijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze kerel net in een pakje... is nu 13 k waard.. Nu verkopen of zal die nog wel gaan stijgen?
400 eu en straks komt de nieuwe console.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.
Weet je wel hoeveel gulden dat isquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja tis net hoe je het bekijkt. Als je het geld hebt en je veel tijd besteed aan fut is t uiteindelijk waard. Vind ik.
Oneindig contractenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef Jorwol het volgende:
Maar als de consumables verneukt blijven is dat wel echt klote voor winst halen uit packs
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja maar je kan alles toch overzetten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
400 eu en straks komt de nieuwe console.
Ja leuk Dreetje, maar ik ga het niet riskeren hoor, zit niet op een ban te wachten. Rik pakt ze allemaal jeweetquote:
Weet ik daarom doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja leuk Dreetje, maar ik ga het niet riskeren hoor, zit niet op een ban te wachten. Rik pakt ze allemaal jeweet
En dus kom jij hier het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Leuk maar deze persoon is een leraar
Volgens mij moet je echt op je bureau schijten wil je bij EA ontslagen wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:07 schreef Kiid het volgende:
Het is ook gewoon absurd voor woorden dat ze het na 5 jaar nog steeds niet kunnen. Dit is ieder jaar
Dit is eenzelfde soort bug als de daily gift glitch. Mensen kunnen ze hierdoor niet bannenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Vraag me af of ze mensen wel kunnen bannen. Je doet die glitch al snel perongeluk..
En dan moeten ze een grens zetten bij hoe vaak mensen het gedaan hebben ofzo.. Bij tamperen is 1x gewoon ban want dat is externe shit gebruiken
Mijn cdm's hebben shadowquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Welke chemistry style zouden jullie Enoh op cdm geven? Engine of Gladiator?
Sowieso iets met passing +3quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Vraag me af of ze mensen wel kunnen bannen. Je doet die glitch al snel perongeluk..
En dan moeten ze een grens zetten bij hoe vaak mensen het gedaan hebben ofzo.. Bij tamperen is 1x gewoon ban want dat is externe shit gebruiken
Ik denk niet dat die shooting/passing/dribbling boost enig effect op hem heeft want die blijven kut bij hem. Zou Sentinel of Anchor doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maar zelfs per ongeluk is 2-3x zo gehaald..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.
gaat het nou over die contracten die je kan duplicaten. ik begrijp het niet helemaalquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze bij 2-3x ofzo de grens trekken. Was ook mooi bij Guild Wars 2 ofzo, kon je heel goedkoop een of ander wapen ofzo kopen. Toen hebben ze op t forum gezegd ja als je denkt dat je onschuldig bent moet je je hier melden. Toen konden ze gewoon per gebruiker precies aangeven hoe vaak ze iets hadden gedaan. Denk maar niet dat ze er niet achter komen hoor.
Jup, same.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik gebruik chem styles eigenlijk altijd om minpunten van de speler op te vangen. Een winger met mindere passing en shooting krijgt bijv deadeye (zoals Bakkali) en een CDM met mindere shooting krijgt dus een chem style met een shooting boost. Een gladiator chem style is imo ook best nuttig voor een CAM in 433 vaak omdat die verdedigend en fysiek vaak erg zwak zijn en hiermee toch net dat beetje extra krijgen..en shooting is altijd handig.
Ja alle consumables blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gaat het nou over die contracten die je kan duplicaten. ik begrijp het niet helemaal
Chemistry styles ook, die gingen voor 2-3k. Nu niet meer door die glitch natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Kiid het volgende:
Ik snap alleen niet waarom die 99 contract kaarten zoveel opleveren. Als je 3x shiny koopt voor 250 dan ben je er ook als je nog wat managers heb.
laten we eerlijk zijn, zoveel doet het nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel verschillen dus in de aanpak mbt chem styles
Ik compenseer ook de mindere dingen die ik wel belangrijk vind. Passing op een CB boeit me niet bijvoorbeeld. Riascos shooting en dribbling gegeven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel veel verschillen dus in de aanpak mbt chem styles
Het zijn kleine boosts ja, maar het is wat finetuning en een eenmalige investering als je niet zo vaak switched naar een ander team. Vind het wel geinig. Maar nee, Enoh zal met een shooting boost van 3 streepjes niet ineens een goede longshot taker zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef Maoist het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, zoveel doet het niet
Het zal voor een deel dan ook in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zijn kleine boosts ja, maar het is wat finetuning en een eenmalige investering als je niet zo vaak switched naar een ander team. Vind het wel geinig. Maar nee, Enoh zal met een shooting boost van 3 streepjes niet ineens een goede longshot taker zijn.
NIemand weet ook hoeveel het nou echt concreet is met die boost..
Nee klopt, al heb ik bij Koulibaly wel een boost met passing erbij genomen. Die kan echt geen pass geven anders..dat is echt brak bij hem. Ik ga echt geen shooting ofzo boosten bij mijn LB..focus wel op key stats. Ik wil wel altijd middenvelders met een fatsoenlijk schot. Met het spel dat ik speel komen zij ook gewoon voor het doel uit. En longshots zijn altijd leuk. Als ik een silver CDM met shooting onder 60 zie dan vind ik dat echt al een gigantische afknapper.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik compenseer ook de mindere dingen die ik wel belangrijk vind. Passing op een CB boeit me niet bijvoorbeeld. Riascos shooting en dribbling gegeven.
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik gebruik chem styles eigenlijk altijd om minpunten van de speler op te vangen. Een winger met mindere passing en shooting krijgt bijv deadeye (zoals Bakkali) en een CDM met mindere shooting krijgt dus een chem style met een shooting boost. Een gladiator chem style is imo ook best nuttig voor een CAM in 433 vaak omdat die verdedigend en fysiek vaak erg zwak zijn en hiermee toch net dat beetje extra krijgen..en shooting is altijd handig.
Doen ze altijd met dat soort dingen. Echt Noord Korea is het daar. Je mag nooit klagen. Vorig jaar was het woord handicap ook verbodenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Maoist het volgende:
Elk topic op het EA forum waar de glitch genoemd wordt, wordt verwijderd. EA kan het dus niet zomaar oplossen
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler toch?
Zijn permanent ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is er ergens een samenvatting van deze chem. style kaarten? En als je deze erop zet, dan blijft hij geldig bij de speler toch?
Ik ben daar echt 3600 keer gebanned ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen ze altijd met dat soort dingen. Echt Noord Korea is het daar. Je mag nooit klagen. Vorig jaar was het woord handicap ook verboden
Wat heb je op de Ruiter?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee klopt, al heb ik bij Koulibaly wel een boost met passing erbij genomen. Die kan echt geen pass geven anders..dat is echt brak bij hem. Ik ga echt geen shooting ofzo boosten bij mijn LB..focus wel op key stats. Ik wil wel altijd middenvelders met een fatsoenlijk schot. Met het spel dat ik speel komen zij ook gewoon voor het doel uit. En longshots zijn altijd leuk. Als ik een silver CDM met shooting onder 60 zie dan vind ik dat echt al een gigantische afknapper.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Thnx.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn permanent ja.
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Thx!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef dion_v_k het volgende:
Er staat een Danilinho op voor 4,1 BIN. ik kan hem niet betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |