We helpen hem eventjes. Kan hij binnenkort weer met een streep door het leven gaan de komende tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat samsung een veelvoud aan modellen de wereld inslingert en allen even ongeinspireerd zijn, slecht afgewerkt en vooral verkopen op mooie praatjes en flashy, tijdgevoelige uiterlijkheden.
HTC ben ik iig meer van gecharmeerd, maar we hebben kennelijk een Android-fan die zich niet in kan houden.
Ik had het iets duidelijker moeten formuleren. Even aangepast naar "grote telefoon".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Breedte van de iPhone kan ik met 1 hand prima navigeren, die tweede hand vooral om te tikken. Hoef je bij die grote schermen niet te doen iig.
Dan ga je toch lekker met een tablet over straat... dan zie je nog meer op het schermquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat je meer ziet op je scherm? ........
jezus.....
je ziet niet eens (veel) meer, alles is gewoon groterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat je meer ziet op je scherm? ........
jezus.....
Ik ben anders van een Samsung Galaxy Note maar een iPhone 4 gegaan. Geen probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
maar heeft ook te maken als je zo een grote scherm gewend bent dan kan je gewoon niet meer terug naar zo een klein ding......dat werkt niet meer.
onzin grafiekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow?
http://www.businessinside(...)to-the-iphone-2013-7
[ afbeelding ]
Gek genoeg is dat juist nou iets wat apple net niet doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
de samsung S4 is de best verkopende telefoon op dit moment...
shipment heeft geen ene fuck met verkopen te maken...
Dat apple zulke grote voorraden de wereld in stuurt moeten ze zelf weten....dat gaat ze nog de kop kosten...het kost ze al een hoop geld
Gek.. Is de iPhone 5S niet overal uitverkocht?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
Dat apple zulke grote voorraden de wereld in stuurt moeten ze zelf weten....dat gaat ze nog de kop kosten...het kost ze al een hoop geld
Dat is jou mening maar geen feit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat juist nou iets wat apple net niet doet.
Kom jij dan eens met bronnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal, hou me op de hoogte!
dit.quote:
dit is een achterhaald verhaal...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit.
En bok gewoon op. wat denk je te bereiken? Dat we naar de winkel rijden en zon plastic, hakkelig, instabiel apparaat met binnen notime verouderde software en brakke apps gaan kopen?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal, houd me op de hoogte!
Cijfers zeggen vooral dat Samsung het product op het budget van de klanten afstemt, vandaar dat ie vanaf 100-150 tot aan 700 euro kan kosten afhankelijk van model. Dat, samen met de productcyclus van meerdere modellen per jaar afgewisseld met goedkopere versies ervan zorgen voor een oververtegenwoordiging.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef fantasyboy het volgende:
Cijfers liegen niet ...de cijfers zeggen dat mensen liever een samsung hebben dan een iphone.
zo ik ga een dutje doen
Oe android gaat iOS 6 verpulveren. Jammer dat ondertussen iOS7 uit is.... En gelet op het feit dat JB pas op 45% van alle android telefoons staat, gaat het nog wel even duren voordat kitkat iOS6 verpulvert. Ik gok tegen de tijd dat iOS8 gereleased is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef fantasyboy het volgende:
android is zo stabiel als wat en komt binnenkort met de grote update die de ios6 verpulvert
Ja maar ik niet. Rot even op, achterlijk geneuzel over telefoons, ik vind dit echt een van de meest kansloze discussiepunten in de huidige maatschappij. Ontzettend irritant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef fantasyboy het volgende:
Cijfers liegen niet ...de cijfers zeggen dat mensen liever een samsung hebben dan een iphone.
zo ik ga een dutje doen
Goh...en hoe zouden de cijfers eruit zien als mensen met een iPhone werden gevraagd wat ze liever hebben? Oftewel...verkeerde plek voor je spam, dus rot gerust een keer op. Tering...ben je lid van de Samsung Kerk ofzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef fantasyboy het volgende:
zo ik ga een dutje doen
Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit.
En bok gewoon op. wat denk je te bereiken? Dat we naar de winkel rijden en zon plastic, hakkelig, instabiel apparaat met binnen notime verouderde software en brakke apps gaan kopen?
Om de post boven je maar even te bekrachtigen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:14 schreef matthijst het volgende:
Samsung. Plastic crap. En schermen waar wit blauw is...
Nee, da wordt hem niet.
Gast, de kracht van Apple is juist dat ze zo'n goede supply chain hebben met heel weinig voorraad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
Wat ben jij naïef.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:28 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat is jou mening maar geen feit.
Als ik naar een iphone kijk vind ik er niks bijzonders aan. Mijn ipod 4 ziet er hetzelfde uit als een iphone.
Een iphone koop je niet omdat het een goed toestel is op dit moment, maar om er bij te horen. Een iphone hebben klinkt veel stoerder. Het is een hebbeding, een prestige produkt geworden.
Als ik naar goede kwaliteits produkten wil hebben van apple dan kies ik voor de ipad, ipod, en de imacs computers. Ik heb ze allemaal hier staan.
MAAR GEEN TELEFOON!!!!!! De samsungs, htc zijn gewoon mooier en beter, maar mensen kopen nog steeds een iphone voor de status en de naam.
In principe is dat ook zo bij de iPhone.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:14 schreef matthijst het volgende:
Samsung. Plastic crap. En schermen waar wit blauw is...
Nee, da wordt hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |