Ik niet. Was ook nergens voor nodig. Ik heb al een bevredigend gevoel bij het gebruik van Apple producten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en...ik heb een maand goede sex gehad
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet. Was ook nergens voor nodig. Ik heb al een bevredigend gevoel bij het gebruik van Apple producten.
Niet langzamer dan eerder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef slangpie het volgende:
Meer mensen die last hebben dat facebook sloom is?
komt vanzelf, afhankelijk van je gedrag. Hij moet eerst patronen gaan herkennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:
in de ios 7 beta zag ik altijd in m'n berichtencentrum hoe lang het nog duurde om naar m'n huis locatie te rijden. Echter heb ik dat nu niet meer. Had gehoopt dat hij dit nog zal aanpassen maar helaas.....
Kan ook nergens vinden om het aan of uit te zetten. Zal er vast overheen kijken maar goed.... Iemand een idee?
Ik heb iOS 7 van dag 1 officieel op m'n iphone 5 staan en rij van maandag tot vrijdag elke dag de zelfde route op en neer. En ik kom altijd op het zelfde adres thuis. Had dat dan niet allang in m'n berichtencentrum moeten staan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
komt vanzelf, afhankelijk van je gedrag. Hij moet eerst patronen gaan herkennen.
Staat het aan? Instellingen > Privacy > locatievoorzieningen > Systeem > Veelbezochte locaties. Daar zie je ook welke locaties geregistreerd staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb iOS 7 van dag 1 officieel op m'n iphone 5 staan en rij van maandag tot vrijdag elke dag de zelfde route op en neer. En ik kom altijd op het zelfde adres thuis. Had dat dan niet allang in m'n berichtencentrum moeten staan?
Dan reageer je waarschijnlijk op een mail? Niet in nieuwe mails?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:29 schreef Brummetje_ het volgende:
In de mail breekt hij niet meer automatisch de regel af. De telefoon typt nu door tot ??? (Niet uitgeprobeerd.) Beetje irritant.
Ik was vandaag in de tmobile en zij hadden nog niks gehoord van Applequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh... gaat die 5S nou nog eens in Nederland gereleased worden?
Niks over bekend. Apple heeft wel gezegd "100 countries by december" (en daar zal Nederland ook wel tussen zitten), maar ze kunnen die 100 landen natuurlijk gefaseerd aandoen.quote:
Die is ook nog niet (officieel) leverbaar. Inderdaad heel vreemd dat ze de oude iPhone 5 wel offline halen maar er geen nieuwe voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Persoonlijk zou ik sneller voor de 5 gaan dan de 5C
Ik reageerde idd op een mail.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan reageer je waarschijnlijk op een mail? Niet in nieuwe mails?
Ja staat aan en er staan in m'n woonplaats 3 locaties die ik vaak bezocht heb. En werk omgeving staat 1 locatie als vaak bezocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Staat het aan? Instellingen > Privacy > locatievoorzieningen > Systeem > Veelbezochte locaties. Daar zie je ook welke locaties geregistreerd staan.
Als je erop klikt kan je zien hoe vaak ze bezocht zijn. Heeft hij daadwerkelijk de locatie opgeslagen met de juiste tijd erbij? Indien ja, dan moet je gewoon wachten, de route komt er vanzelf bij te staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja staat aan en er staan in m'n woonplaats 3 locaties die ik vaak bezocht heb. En werk omgeving staat 1 locatie als vaak bezocht.
Moet goed zijn dus?
Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
Als ik jullie zou zijn zou ik liever gaan wachten op de Samsung S5
Ik snap dat scherm van die iphone ook helemaal niet meer ....je kan toch helemaal geen fuck met zo een klein kut scherm...
Als apple met een toestel komt met een scherm die vergelijjkbaar is met de grote van het scherm van de samsung S3 0f S4 zou ik bereid zijn om bij een volgend toestel misschien een apple aan te schaffen......
Ik snap sowieso niet waarom ze dat 2 jaar geleden al niet gedaan hebben, ik denk dat ze dan niet de markt niet weg gegeven zouden hebben aan Samsung. Iedereen wil tegenwoordig met een groot scherm internetten enzovoorts....De huidige iphones zijn gewoon te klein.
Koop jij toch fijn een galaxy 5. Ik mag hopen dat apple zich niet mee laat sleuren in die trend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat je meer ziet op je scherm? ........
jezus.....
Dat zou inderdaad waar zijn als er ook meer op het scherm getoond wordt. Dat gebeurt dus in veel gevallen niet. Kun je leuk tegen de schaling van Android aan kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
jezus.....
dat is helemaal niet zo.....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad waar zijn als er ook meer op het scherm getoond wordt. Dat gebeurt dus in veel gevallen niet. Kun je leuk tegen de schaling van Android aan kijken.
Grotendeels wel. De voordelen wegen niet op tegen de nadelen.quote:
De gemiddelde consument heeft er ook geen verstand van. Die denkt dat groter ook beter is, die denkt dat meer megapixel beter is, die denkt dat AMOLED beter is dan OLED en LED beter dan LCD, die denkt dat meer RAM je telefoon sneller maakt etc..quote:Is gewoon achterhaald als je kijkt wat de consument wil hebben...
En al m'n handtasjes zijn niet berekend op zo'n joekel van een telefoon, dan past ie niet meer in het speciale zijvakjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ik zou echt geen grotere telefoon willen dan m'n iphone. Vreselijk, zo'n grote unit in je broekzak de hele dag.
Ow?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef fantasyboy het volgende:
Zijn niet voor niets de meest verkochte toestellen van de afgelopen 2 jaar.
Is gewoon achterhaald als je kijkt wat de consument wil hebben....
Ik zie ook maar weinig mensen hun grote telefoon met een hand bedienen. De twede hand wordt er al gauw bij gepakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die Samsung echt niet bedienen met een hand en ik heb behoorlijk lange vingersMaar niet de motoriek
Vergeet niet dat samsung een veelvoud aan modellen de wereld inslingert en allen even ongeinspireerd zijn, slecht afgewerkt en vooral verkopen op mooie praatjes en flashy, tijdgevoelige uiterlijkheden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow?
http://www.businessinside(...)to-the-iphone-2013-7
[ afbeelding ]
Breedte van de iPhone kan ik met 1 hand prima navigeren, die tweede hand vooral om te tikken. Hoef je bij die grote schermen niet te doen iig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie ook maar weinig mensen hun telefoon met een hand bedienen. De twede hand wordt er al gauw bij gepakt.
We helpen hem eventjes. Kan hij binnenkort weer met een streep door het leven gaan de komende tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat samsung een veelvoud aan modellen de wereld inslingert en allen even ongeinspireerd zijn, slecht afgewerkt en vooral verkopen op mooie praatjes en flashy, tijdgevoelige uiterlijkheden.
HTC ben ik iig meer van gecharmeerd, maar we hebben kennelijk een Android-fan die zich niet in kan houden.
Ik had het iets duidelijker moeten formuleren. Even aangepast naar "grote telefoon".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Breedte van de iPhone kan ik met 1 hand prima navigeren, die tweede hand vooral om te tikken. Hoef je bij die grote schermen niet te doen iig.
Dan ga je toch lekker met een tablet over straat... dan zie je nog meer op het schermquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
jezus.....
je ziet niet eens (veel) meer, alles is gewoon groterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
jezus.....
Ik ben anders van een Samsung Galaxy Note maar een iPhone 4 gegaan. Geen probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
maar heeft ook te maken als je zo een grote scherm gewend bent dan kan je gewoon niet meer terug naar zo een klein ding......dat werkt niet meer.
onzin grafiekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow?
http://www.businessinside(...)to-the-iphone-2013-7
[ afbeelding ]
Gek genoeg is dat juist nou iets wat apple net niet doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
de samsung S4 is de best verkopende telefoon op dit moment...
shipment heeft geen ene fuck met verkopen te maken...
Dat apple zulke grote voorraden de wereld in stuurt moeten ze zelf weten....dat gaat ze nog de kop kosten...het kost ze al een hoop geld
Gek.. Is de iPhone 5S niet overal uitverkocht?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
Dat apple zulke grote voorraden de wereld in stuurt moeten ze zelf weten....dat gaat ze nog de kop kosten...het kost ze al een hoop geld
Dat is jou mening maar geen feit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat juist nou iets wat apple net niet doet.
Kom jij dan eens met bronnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
onzin grafieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |