Waaraan was dat te zien dan, ben er nog in mei geweest maar herkende het echt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is al bekend hoor, voor de oplettende kijker. Sowieso Hongkong, waarschijnlijk in combinatie met China.
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 15:20:08Vanavond in @shownieuws : bekendmaking 2 nieuwe kandidaten van #widm #seizoen14, een acteur en een presentatrice... 23:15 u, SBS6 reageer retweet
Ze bouwen de spanning wel leuk op zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 15:20:08Vanavond in @shownieuws : bekendmaking 2 nieuwe kandidaten van #widm #seizoen14, een acteur en een presentatrice... 23:15 u, SBS6 reageer retweet
never mind, heb het al gevonden. Fontein is een fontein uit Hong Kong Park. Altijd leuk om een locatie te hebben waar je geweest bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is al bekend hoor, voor de oplettende kijker. Sowieso Hongkong, waarschijnlijk in combinatie met China.
Het zal er ook vast wel mee te maken hebben dat volgende week de Gouden Televisier-Ring wordt uitgereikt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze bouwen de spanning wel leuk op zo.
Dan moeten ze wel met iets meer komen dan wat misvormde geluidjes, maakt niet echt een professionele indruk..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zal er ook vast wel mee te maken hebben dat volgende week de Gouden Televisier-Ring wordt uitgereikt.
Zoals BobW al zegt: spanningsopbouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met iets meer komen dan wat misvormde geluidjes, maakt niet echt een professionele indruk..
Waarom nou weer Shownews?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
Eerste kandidaat was via 3FM, nu dus Shownieuws, ze willen overal de aandacht proberen te krijgen denk ik.quote:
Ja, werd zojuist bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerlijk doet Tygo ook mee? ik heb shownieuws niet gezien..Gaaf zeg dat ie meegedaan heeft
Ik weet wie Tygo isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef ChatGirl het volgende:
Tygo Gernandt
Sophie van den Enk![]()
Leuke kandidaten wel
Wat een Mollenstreek Pinoquote:
Ja he. Nu ken ik al 1 van de 3 bekende kandidaten... ik ben op de goede weg om er meer te kennen dan voor aanvang van het vorige seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |