quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Normaal nooit problemen mee, maar als dit zo kant-en-klaar wordt ingeleverd breekt mij de klomp.Ik heb niks tegen de politie. Soms doen ze alleen een beetje erg simpel zoals jij al noemdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat altijd door m'n mobiel in landscape modus te draaien, dan is die te lezen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wat is de titel? Ik zit op mijn mobiel
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn naam mag uit de OP, heb vandaag ontslag genomen wegens het vinden van werk met een hoger contract
Oh haha thnxquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd door m'n mobiel in landscape modus te draaien, dan is die te lezen..
Maar, WGR / AH-Medewerkerstopic [deel 141] NEE WE HEBBEN GEEN PLASTIC ZAKJES!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Done, thanks for the heads up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2013 17:48:33 ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Burgemeester Reigerstraat in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Die van vorig topic is nog niet eens geradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zitten ook gewoon 0 herkeningspunten inquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die van vorig topic is nog niet eens geraden
Die was dus iets te simpel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Burgemeester Reigerstraat in Utrecht
Hier zaten er te veel in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon 0 herkeningspunten in
Ik had eerst nog beter horen er uit geknipt, maar achteraf toch maar zo gedaan. Wou het eigenlijk niet te moeilijk makenquote:
Beter Horen in Utrecht. 2e hit was raak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je gegoogled waar de Beter Horen zat of wist je het gewoon?
Daarnaast: foto is recent genomen ivm posters van prijscampagne. Jij werkt in Utrecht. Dus was een inkoppertjequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had eerst nog beter horen er uit geknipt, maar achteraf toch maar zo gedaan. Wou het eigenlijk niet te moeilijk maken
Wat zou het uitmaken dat een foto recent is of niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarnaast: foto is recent genomen ivm posters van prijscampagne. Jij werkt in Utrecht. Dus was een inkoppertje
Omdat de gedachte 'he, ik ga een foto maken van mijn filiaal voor het Raad 't Plaatje-spel' er dan achter kan liggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zou het uitmaken dat een foto recent is of niet?
Daar werk ik nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Omdat de gedachte 'he, ik ga een foto maken van mijn filiaal voor het Raad 't Plaatje-spel' er dan achter kan liggen.
Ik wilde het niet te makkelijk maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon 0 herkeningspunten in
Geef dan een hintquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te makkelijk maken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Omdat de gedachte 'he, ik ga een foto maken van mijn filiaal voor het Raad 't Plaatje-spel' er dan achter kan liggen.
Volgens de OP werk je in Utrecht. Recente foto zou dus logischerwijs ook in die plaats gemaakt kunnen zijn.quote:
Ja dat was me duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Ergo: je plaatje was te makkelijk.
Hints, dan kunnen we er nog wat mee. Nu kun je er niet echt iets mee, tenzij je al weet waar ie zit. Ja, óf je moet alle AH filialen af gaan waar een Gall&Gall vlakbij zit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te makkelijk maken.
Ik met deze al niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Overigens zonder hint zou ik hier nooit achter gekomen zijn
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik liep alle herenwegen af te gaan zonder succes
Ik zie het beeld voor mij van iemand die een frikandelbroodje eet en ES energy drinkt terwijl hij haastig Google Maps aan het afzoeken isquote:
'MOET. *slok neemt* HET. *hapje neemt* VINDEN.'quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie het beeld van mij van iemand die een frikandelbroodje eet en ES energy drinkt terwijl hij haastig Google Maps aan het afzoeken is
Wat ga je inpakken? Boodschappen van bejaarden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef joey_k het volgende:
Bijna weekend![]()
Alleen morgen nog even helpen inpakken bij een ah in Assen (Peelo)..
Nog meer die daar heen gaan morgen?
Winkelwagens, want stel dat iemand ziet wat je koopt, dat kan met een bonuskaartnummer ook al!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat ga je inpakken? Boodschappen van bejaarden?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie het beeld voor mij van iemand die een frikandelbroodje eet en ES energy drinkt terwijl hij haastig Google Maps aan het afzoeken is
Wegspoelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef mujentas het volgende:
Even het frikandelbroodje wegspoelen met een gulzige slok energy
Nee het filiaal... Met bloemetjes pakpapier...quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat ga je inpakken? Boodschappen van bejaarden?
Vergeet de strik niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:19 schreef joey_k het volgende:
[..]
Nee het filiaal... Met bloemetjes pakpapier...
C1000 is verbouwd tot AH... Morgen moeten alle collies hb erin
Kloptquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wegspoelen
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
Ehehquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie het beeld voor mij van iemand die een frikandelbroodje eet en ES energy drinkt terwijl hij haastig Google Maps aan het afzoeken is
Je vergat trouwens het punt "zolderkamer"quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je eigen plekje zoals een echte fokker betaamtquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vergat trouwens het punt "zolderkamer"
Ik durf het haast niet toe te geven, maar ik had ze vanmiddag nog. Incluis de energydrank.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoop niet dat jullie dat beeld serieus van mij hebben![]()
Ik eet het wel af en toe maar niet op de manier die jullie beschrijven![]()
Ik had er vanmiddag een van bakker bart.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet toe te geven, maar ik had ze vanmiddag nog. Incluis de energydrank.Maar geen EuroShoppert, ik had V-Energy.
![]()
afgekickt? Hoeveel dronk je per dag?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:12 schreef Emm16 het volgende:
Ik ben afgekickt van de energy![]()
Nou vind ik het niet meer lekker haha
Ik heb ooit een keer een blikje Red Bull gehad maar vond het eigenlijk niet zo heel bijzonder. Ik drink liever een sapje ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet toe te geven, maar ik had ze vanmiddag nog. Incluis de energydrank.Maar geen EuroShoppert, ik had V-Energy.
![]()
Vergeet je tofu niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een blikje Red Bull gehad maar vond het eigenlijk niet zo heel bijzonder. Ik drink liever een sapje ofzo.
Dat zijn de die groene blikjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag een van bakker bart.
V-Energy? ken ik niet
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat zijn de die groene blikjes.
Vandaag zei er al iemand tegen me toen ik vroeg om een bonuskaart: nee die gebruik ik niet meer. Ben er maar niet op ingegaan maar zal daar wel over gaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Winkelwagens, want stel dat iemand ziet wat je koopt, dat kan met een bonuskaartnummer ook al!
Nooit gegeten, lijkt mij eerlijk gezegd ook niet zo heel lekker. Een stuk vlees gaat er altijd wel inquote:
Terwijl dit al gewoon jaren al zo wasquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Vandaag zei er al iemand tegen me toen ik vroeg om een bonuskaart: nee die gebruik ik niet meer. Ben er maar niet op ingegaan maar zal daar wel over gaan
Amen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nooit gegeten, lijkt mij eerlijk gezegd ook niet zo heel lekker. Een stuk vlees gaat er altijd wel in
1 per dag. Veel voor mijn doen hahaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
afgekickt? Hoeveel dronk je per dag?
Dit klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:16 schreef Emm16 het volgende:
[..]
1 per dag. Veel voor mijn doen haha
Elke keer ging ik in de pauze met klasgenoten naar de AH om energy e.d
Had ook nog een vrouwtje vanmorgen dat een heel verhaal stond te vertellen over de bonuskaart en wereldhonger en dat zwerfhonden het zo slecht hebben en volgend jaar dood gaan. Ik weet het ook niet preciesquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:15 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Vandaag zei er al iemand tegen me toen ik vroeg om een bonuskaart: nee die gebruik ik niet meer. Ben er maar niet op ingegaan maar zal daar wel over gaan
Wat is de link tussen een bonuskaart, wereldhonger en zwerfhonden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouwtje vanmorgen dat een heel verhaal stond te vertellen over de bonuskaart en wereldhonger en dat zwerfhonden het zo slecht hebben en volgend jaar dood gaan. Ik weet het ook niet precies
Ja dat vroeg ik mij ook af, maar ben er niet te veel op ingegaan. Snel de boodschappen gescant en een fijne dag gewenst. Weg is immers wegquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is de link tussen een bonuskaart, wereldhonger en zwerfhonden?
Gewoon mensen die speciaal naar de AH komen om even hun verhaal kwijt te kunnen.. Geen link dusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouwtje vanmorgen dat een heel verhaal stond te vertellen over de bonuskaart en wereldhonger en dat zwerfhonden het zo slecht hebben en volgend jaar dood gaan. Ik weet het ook niet precies
klacht.nl is de oplossingquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:22 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Gewoon mensen die speciaal naar de AH komen om even hun verhaal kwijt te kunnen.. Geen link dus
Dat ze allemaal gedoemd zijn om te stervenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Teamleider verkoopklaar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:39 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo dan ben ik opeens vroeg thuis. Was er klaar mee, als je na maanden aan tips nog steeds het presteert om je shift niet op een goede manier uit te voeren met de 2 eisen die je krijgt, 1 een nette winkel en 2, 3 uur besparen (omdat er iemand teveel staat ingepland). Vaak maakt het bij hem alleen maar indruk als je boos het pand verlaat. Gelukkig komen de tussentijdse beoordelingen er weer aan. Totaal energyloos raak ik van die jongen.
Mij lukt het ook niet altijd om de winkel gespiegeld te laten krijgen aan het eind van de avond. Hangt er een beetje van af welke vullers er lopen. De meesten halen hun norm net aan en meer moet je eigenlijk ook niet van ze verwachten, zo gaat dat nu eenmaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Jep, en gewoon al 4 jaar TL![]()
http://www.ah.nl/appiequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Waar moet je eigenlijk je bonusnummer invoeren om te kijken wat je hebt gekocht?
Nee als het een hele schokkende eis is is het wat anders. Andere TL kan het met hetzelfde team en geregeld meer colli wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mij lukt het ook niet altijd om de winkel gespiegeld te laten krijgen aan het eind van de avond. Hangt er een beetje van af welke vullers er lopen. De meesten halen hun norm net aan en meer moet je eigenlijk ook niet van ze verwachten, zo gaat dat nu eenmaal tegenwoordig.
quote:
quote:Geen producten gevonden
Op deze Bonuskaart (2610400000012) zijn de afgelopen 3 maanden geen boodschappen geregistreerd.
Ja je moet de kindertjes wel een beetje achter de broek aan zittenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee als het een hele schokkende eis is is het wat anders. Andere TL kan het met hetzelfde team en geregeld meer colli wel.
Mij hoef je niet te vertellen hoe het werkt. Hem na 4 jaar helaas nog steeds wel. Als je er vervolgens niets mee doet. Maar goed het kadootje krijgt die van mij een half jaar later alsnog (als het aan mij had gelegen bij de beoordelingen van het voorjaar al, maar me SMM wou er toen niet aan). Maar goed dan krijgt die nu maar een TT.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja je moet de kindertjes wel een beetje achter de broek aan zitten
Wij geven meestal een bepaalde tijd waarop iets af moet zijn. Werkt op zich wel redelijk.
Is ook niet verplicht kan ook gewoon anoniem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Emm16 het volgende:
Ik heb trouwens aan de servicebalie veel bonuskaarten weggegeven zonder de gegevens te noteren![]()
Ik had geen idee dat dat moest.
Je kan hem altijd nog promoveren naar kwaliteitsmedewerkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te vertellen hoe het werkt. Hem na 4 jaar helaas nog steeds wel. Als je er vervolgens niets mee doet. Maar goed het kadootje krijgt die van mij een half jaar later alsnog (als het aan mij had gelegen bij de beoordelingen van het voorjaar al, maar me SMM wou er toen niet aan). Maar goed dan krijgt die nu maar een TT.
Oh oke!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht kan ook gewoon anoniem.
Goh. Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Bij mijn meest gekochte aankopen staat energy op #2![]()
Wat staat er op #1 dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Bij mijn meest gekochte aankopen staat energy op #2![]()
Hahaha. Dan doet die helemaal niks. Hij is gewoon te lui aangelegd om te werken. Hoe ze in zijn vorige winkel hem ooit benoemd hebben weet ik niet. Maar er zijn echt diverse (A)SM's die met hem weg lopen. Nou ik niet. Het verhaal kan hij goed vertellen hoe het werkt weet hij wel de uitvoering is alleen alles belabberd,quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog promoveren naar kwaliteitsmedewerker
Macromeldingen krijg ik inderdaad ook steeds (beveiligingsniveau). Pallas kijk ik te weinig in, dus geen idee of dat wel of niet werkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
Hebben jullie sinds die software update trouwens ook last dat Excel maar meldingen blijft geven over macro's en Pallas werkt ook maar half :/
Tegen wat voor problemen loop je aan? Misschien handig om te weten zodat wij weten in welke richting we de tips moeten zoeken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Loll het volgende:
Over vulploeg leiden gesproken heeft iemand tips voor mij ben sinds 1.5 maand vulploeg leider en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Het was niet mijn idee en ik betaal er niks voor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen?
En waarom maak je daar een website van
Ja rond middernacht is de AH dicht. Kan hij geen frikandelbroodjes halenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:14 schreef mujentas het volgende:
Een eitje bakken en een traytje energy achterover gooien midden in de nacht like a boss
AH hier 5 min vandaan is tot 00:00 open. Ik vind het tellen als ik om 23:50 de winkel uit wandel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja rond middernacht is de AH dicht. Kan hij geen frikandelbroodjes halen
Misschien is het een idee om de frikandelbroodjes diepgevroren te kopen en thuis in de vriezer te gooien, hoef je ze alleen maar af te bakken wanneer je trek hebt in zo'n vers en knapperig broodjequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja rond middernacht is de AH dicht. Kan hij geen frikandelbroodjes halen
Dan zijn ze nog wel warmquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om de frikandelbroodjes diepgevroren te kopen en thuis in de vriezer te gooien, hoef je ze alleen maar af te bakken wanneer je trek hebt in zo'n vers en knapperig broodje
Dan neem je de bus?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef bigbass het volgende:
En morgen om 7 uur werken in een filiaal op 45 minuten fietsen... waarom heb ik ookalweer ja gezegd?
Wel 40 uur gemaakt dan deze week op een contract van 8
Op zich een optie, ik woon zelfs praktisch naast het station, maar fietsen is makkelijker. soort van.quote:
quote:Top 100 voor reeks "AH-Medewerkerstopic" van 27-09-2012 t/m 27-09-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 1197 mujentas
02 1147 d4v1d
03 0989 Schuimpjes
04 0920 ikbenschipper
05 0804 einschtein
06 0517 Watdoeteenvulploegleider
07 0388 Janneke141
08 0325 exelletor
09 0257 Questionmarks
10 0249 HallyuDit is een beetje confronterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats![]()
![]()
Ik gok dat hier nooit meer dan 100 unieke mensen geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef mujentas het volgende:
Ik lul blijkbaar te veel
Maar aangezien het de top 100 is, waar zijn nummer 99 en 100 dan?
In exact een jaar tijd zijn er door 98 unieke mensen posts gemaaktquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat hier nooit meer dan 100 unieke mensen geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Hoe verloopt die pilot eigenlijk tot nu toe? Veel opmerkingen van klanten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef bigbass het volgende:
ah well, nog maar even proberen 7 uur slaap te pakken. Ben wel benieuwd hoe de broodafdeling morgen verschilt met die van ons (los van de grabbelbakken-pilot).
Ik gok dat jouw kaart bij d4vid terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:03 schreef Hallyu het volgende:
Ik heb sinds kort de blauwe voordeel kaart terug die ik aan mijn zus had gegeven (aangezien ze op kamers zat en dus boodschappen deed bij de AH daar). Haar top 3.
#1 Campina Halfvolle Melk
#2 Euroshopper Energie
#3 AH Frikadelbroodje
Ik ben teleurgesteld.
Sommige klanten kan ik gewoon niet serieus nemen. In dat kader laatst een klant die tegen mij begon te vertellen dat hij onze ASM niet mocht en dat hij haar een bitch vond omdat ze hem (terecht) beschuldigde van diefstal. Hij had dierenvoeding in zijn jaszak en hij vond dat hij het recht had om dat zo mee te mogen nemen omdat hij minder bedeeld was of weetikveel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:04 schreef Ferry_76 het volgende:
'Lekker' een dagje zuivel gedaan vandaag, de hele dag mogen luisteren naar opmerkingen als 'Hebben jullie nu weer alles verbouwd? Jullie blijven maar aan de gang. Ik kan niks meer vinden!'![]()
Was echt een opgave om creatieve antwoorden te blijven geven, sommige mensen denken volgens mij echt alleen maar dat we het doen om ze te pesten geloof ik.
Wél leuk als ze na de eetzuivel bij de drinkzuivel gaan staan en dan weer gaan klagen dat alles anders is..
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw kaart bij d4vid terecht is gekomen.
Opruimen zit bij de norm inbegrepen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:55 schreef Hallyu het volgende:
Een van onze Teamleiders Verkoopklaar kreeg tijd terug ook een beetje en preek van onze ASM. Vond het erg terecht, maar had niet verwacht dat ze hem er daadwerkelijk op zouden aanspreken. Anyways.
Vraagje. Stel. Vulavond houdbaar duurt 2 uur (van bijvoorbeeld 8 tot 10 uur) en je wordt als vuller precies twee uur ingepland (120 colli o.i.d.). Dus je vult twee uur lang, moet daarna nog je karton opruimen, je gangen netjes achterlaten en misschien nog hier en daar spiegelen. Dan is het toch logisch dat je niet om (in dit geval) 10 uur klaar kan zijn en dat je uitloopt?
Als je er geen puinhoop van maakt moet dat te doen zijn idd. Meeste van mijn collega's hebben daar jammer genoeg toch problemen mee, waardoor ik daar de pineut van wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Opruimen zit bij de norm inbegrepen.
Hoe dat zo? Iedereen heeft toch zijn eigen pad? Laat ze lekker hun eigen rotzooi opruimen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:11 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Als je er geen puinhoop van maakt moet dat te doen zijn idd. Meeste van mijn collega's hebben daar jammer genoeg toch problemen mee, waardoor ik daar de pineut van wordt.
Af en toe kom je inderdaad heel aparte figuren tegen ja..quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:08 schreef Hallyu het volgende:
Sommige klanten kan ik gewoon niet serieus nemen. In dat kader laatst een klant die tegen mij begon te vertellen dat hij onze ASM niet mocht en dat hij haar een bitch vond omdat ze hem (terecht) beschuldigde van diefstal. Hij had dierenvoeding in zijn jaszak en hij vond dat hij het recht had om dat zo mee te mogen nemen omdat hij minder bedeeld was of weetikveel.![]()
Tja, ligt bij ons aan de Teamleider, maar is meer regel dan uitzondering dat ik als ik klaar ben niet weg mag maar eerst nog andere moet helpen of iets anders.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Iedereen heeft toch zijn eigen pad? Laat ze lekker hun eigen rotzooi opruimen.
Je zou toch denken dat dat vanzelfsprekend is, is het niet? Net als dat je je kartondozen plat maakt als je het op je container legt. Maar je staat versteld van hoeveel kindjes dat niet snappen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon netjes gelijk (als er ruimte is) je karton op je container leggen (op zo'n grijs kartonbedje / bloempot ding) Dan heb je geen probleem. En als je geluk hebt staat er iemand in het magazijn die dit uiteindelijk wel in de kartonpers wil gooien
Dit ja, al zijn sommige dozen moeilijk plat te krijgen, terwijl andere een onderkant hebben die je gewoon zacht kan indrukken en hij vouwt inquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:32 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat vanzelfsprekend is, is het niet? Net als dat je je kartondozen plat maakt als je het op je container legt. Maar je staat versteld van hoeveel kindjes dat niet snappen.
Tja, dan maar wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit ja, al zijn sommige dozen moeilijk plat te krijgen, terwijl andere een onderkant hebben die je gewoon zacht kan indrukken en hij vouwt in
Enige voorbeeld wat ik zo 1..2..3.. kan noemen is kartonnetjes van crème fraiche, slagroom e.d. Dat zijn meer houdertjes dan dozen, nemen ook niet heel veel ruimte in gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Tja, dan maar wat meer moeite doen.Ik kan me echt kapot ergeren wanneer ik zie dat ze hun dozen gewoon NIET plat maken en dan uiteindelijk drie containers met karton hebben en het er van alle kanten van de container valt.
![]()
Nee, maar dat is dan weer een ander verhaal dan een doos waar bijvoorbeeld friet in heeft gezeten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Enige voorbeeld wat ik zo 1..2..3.. kan noemen is kartonnetjes van crème fraiche, slagroom e.d. Dat zijn meer houdertjes dan dozen, nemen ook niet heel veel ruimte in gelukkig
Vouwen ze die serieus niet op? Is nou ook niet bepaald een kleine doosquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:07 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan weer een ander verhaal dan een doos waar bijvoorbeeld friet in heeft gezeten.
Doe ik ook niet hoor. Die dozen zijn uitstekend voor het dozenhokquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vouwen ze die serieus niet op? Is nou ook niet bepaald een kleine doosGodverdomme man
Overwegend positief. Het ziet er verser uit en het is makkelijker vol. Nadeel is dat we een keer of 20 per dag tegen klanten moeten zeggen dat ze de tang moeten gebruiken. En als er een kudde studenten langs komt loopt het minder snel door, want ze moeten allemaal een zakje pakken en er dan met een tang croissantjes in stoppen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe verloopt die pilot eigenlijk tot nu toe? Veel opmerkingen van klanten?
Pff gelukkig maar!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanaf volgende verdwijnt ES energy langzaam uit de schappen. Speciaal voor d4v1d komt er AH Basic voor terug
Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanaf volgende verdwijnt ES energy langzaam uit de schappen. Speciaal voor d4v1d komt er AH Basic voor terug
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Toevallig FHV-cursus? Collega Tl heeft vandaag zo'n cursusquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
Kroketbroodjes
En kan ook nog eens niet bij de magnetron ivm. Cursus in de kantine
Ja, knalgroene blikjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag een van bakker bart.
V-Energy? ken ik niet
Hoeveel dan? Mag hopen dat de verkoopprijs onder Basic gelijk blijft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:
Ik zat net eens te kijken naar de es energy omdat ik mij afvroeg wat zoiets nou oplevert. Die blikjes hebben echt een zieke marge
Verkoopprijs is ¤0.30, dacht ik. Weet jij inkoop?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:
Ik zat net eens te kijken naar de es energy omdat ik mij afvroeg wat zoiets nou oplevert. Die blikjes hebben echt een zieke marge
Aggresiviteits geval, dat heet HOMAG toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Toevallig FHV-cursus? Collega Tl heeft vandaag zo'n cursus
Serieus?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:
Collega's die jij met je overdosis plastic mag opschepenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef wihehin het volgende:
Teamleiders die je lege kar meenemen
Gewoon in je dolly doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Collega's die jij met je overdosis plastic mag opschepen
Ik ga voor WC-papier echt geen vuldolly pakken. Beetje nutteloosquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef wihehin het volgende:
[..]
Gewoon in je dolly doen![]()
Of in de prullenbak, niet zo moeilijk toch?
In de dolly van iemand anders stoppen is ook geen optie dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga voor WC-papier echt geen vuldolly pakken. Beetje nutteloosEn er stond geen prullenbak in de buurt.
Had gekund, lekker collegiaal welquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef wihehin het volgende:
[..]
In de dolly van iemand anders stoppen is ook geen optie dan?
Had ik kunnen doen ja, ik weet alleen nog steeds niet waar die zakken liggenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Hallyu het volgende:
Wij hebben gewoon een rol met plastic zakken in ons filiaal hangen. Gewoon een zo'n zak aan je container vastknopen en aan het einde van de avond zak er aftrekken en bij het plastic weggooien.
Ik erger me dan wel weer aan mensen die de moeite niet nemen om zo'n zak te pakken en hun plastic grotendeels bij het karten te knikkeren.
Hier gewoon een bloempot ding op je container, werkt prima en neemt minder ruimte in.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
Wij gebruiken kapotte winkelwagens, die dus niet meer werken en klanten dus sowieso niet meer kunnen gebruiken, voor karton en plastic.
Alleen nieuwe vulling zuivel wordt een container bij gebuikt.
Wij hebben van die ijzeren rekjes die je op je container kan zetten, maar uit macht der gewoonte pak ik liever een lege container voor mijn karton.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier gewoon een bloempot ding op je container, werkt prima en neemt minder ruimte in.
Ja, hadden wij ook. Hingen op een beroerde plek en werden niet gebruikt. Dus toen ik er tijdens het splitsen voor een vierde keer tegen aanknalde, heb ik ze de koelcellen opgegooid.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Wij hebben van die ijzeren rekjes die je op je container kan zetten, maar uit macht der gewoonte pak ik liever een lege container voor mijn karton.
Hier hingen ze, met de onderkant, net 5 CM lager dan het hoogste punt van een normale rolcontainer. Exact op een plek waar tijdens het splitsen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Hier liggen die dingen redelijk hoog dat ik moet springen om er een vanaf te trekken
* joey_k kijkt op sticker: "bovenkant koelcel niet belasten"..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, hadden wij ook. Hingen op een beroerde plek en werden niet gebruikt. Dus toen ik er tijdens het splitsen voor een vierde keer tegen aanknalde, heb ik ze de koelcellen opgegooid.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef joey_k het volgende:
[..]
* joey_k kijkt op sticker: "bovenkant koelcel niet belasten"..
Je moet bij ons eens kijken, kun je een tweede winkel van inrichten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef joey_k het volgende:
[..]
* joey_k kijkt op sticker: "bovenkant koelcel niet belasten"..
Hangt af per filiaal gok ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik vraag me weleens af: hebben supermarkten uberhaupt een beleid om winkeldiefstal tegen te gaan? heb vroegah letterlijk tassen met vreten uit de supermarkt gestolen omdat mn centjes op waren. Inmiddels werk ik in de verslavingszorg en komen onze clienten geregeld aan met excellente biefstukken.. nou die kopen ze echt niet van hun eigen geld.
Of hebben die supermarkten iets van "we rekenen het door in de prijs en de heisa die bij zo'n aanhouding komt kijken is onwenselijk" (gevaarlijk voor personeel).
Soms staan er bewakers, maar die kijken vooral naar chickies en moeten een afschrikwekkende werking hebben. Af en toe een tasje controleren doen ze nauwelijks. En de camerabeelden worden volgens mij ook door niemand bekeken.
Waarom zo laks? Er wordt veel gestolen.. een supermarkt kan veel besparen door actiever winkeldiefstal tegen te gaan.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik vraag me weleens af: hebben supermarkten uberhaupt een beleid om winkeldiefstal tegen te gaan? heb vroegah letterlijk tassen met vreten uit de supermarkt gestolen omdat mn centjes op waren. Inmiddels werk ik in de verslavingszorg en komen onze clienten geregeld aan met excellente biefstukken.. nou die kopen ze echt niet van hun eigen geld.
Ergens vind ik dit gewoon grappig en niet eens kwalijk
Soms staan er bewakers, maar die kijken vooral naar chickies
Klopt
Af en toe een tasje controleren doen ze nauwelijks.
Klopt
En de camerabeelden worden volgens mij ook door niemand bekeken.
Bij tijd en wijlen.
Waarom zo laks? Er wordt veel gestolen.. een supermarkt kan veel besparen door actiever winkeldiefstal tegen te gaan.
Dus enkel tieners stelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:46 schreef wihehin het volgende:
Omdat de gemiddelde tiener een blikje energy steelt twv (inkoopprijs) ¤0.05.
Als een bewaker laten we zeggen ¤10 per uur verdient zouden er 200 blikjes energy moeten worden gestolen wil het break even zijn. En dan moeten ze ook nog eens allemaal worden gepakt...
Je vergeet SODA. Wat jij zegt klopt dus niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:46 schreef wihehin het volgende:
Omdat de gemiddelde tiener een blikje energy steelt twv (inkoopprijs) ¤0.05.
Als een bewaker laten we zeggen ¤10 per uur verdient zouden er 200 blikjes energy moeten worden gestolen wil het break even zijn. En dan moeten ze ook nog eens allemaal worden gepakt...
Volgende week is de laatste week van de periode.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
Week 41 is toch laatste van deze periode? Loonstrook wil even niet laden dus kan het niet zelf uitrekenen.
Hier nog wel hoor. Gisteren was er nog zo'n gozer die altijd doorseint hoeveel pakken er in het vak staan. Vervolgens komen ze om de beurt allemaal even langs om een pak te halen, want ja maximaal 1 pak per persoonquote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef Emm16 het volgende:
Valt me de laatste tijd op dat veel chinezen geen Nutrilon meer kopen.
Misschien mogen we er dan nu meer dan een verkopen aan klanten.
Waar slaat dat dan weer opquote:
Truequote:Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goeie actie. Maatschappelijk verantwoord en het houdt hele hordes vervelende scholieren uit je winkel.
Je betaalt ¤ 25,20 voor een bon van 20 euroquote:De kosten voor de cadeaubon incl. verpakking bedragen ¤ 21,00 ex. 20% belasting.
Haha. volgens mij gaat er alleen over de 1 euro belasting. Aangezien de 20 euro een waardemiddel is en dus nog geen belasting over word geheven.quote:Op zondag 29 september 2013 19:09 schreef mujentas het volgende:
Die kerst cadeaubon is trouwens wel prijzig.
[..]
Je betaalt ¤ 25,20 voor een bon van 20 euro
Dat is de appie ook.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door De Sociale Werkplaats.
Ga toch weg man.quote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is de appie ook.
Maar het klinkt op zich wel lekker. Pakkend ritme enzulks
Ja die franchise in -nvm-...quote:
Haha geweldig! Nog niet eerder gezien. Die kassier die je ziet met dat bonnetje in z'n hand is uit mijn filiaal, zal het hem eens laten zien.quote:
jumbo toch? Hoe heette die ookalweer?quote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is de appie ook.
Maar het klinkt op zich wel lekker. Pakkend ritme enzulks
WDEVPL !!quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jumbo toch? Hoe heette die ookalweer?
Hoequote:
Dat wilden ze toch ook doorzetten? Dacht dat er een keer wat kamervragen over waren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hoeook, dit zou wettelijk geregeld moeten worden
.
Deze bedoel je?quote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat wilden ze toch ook doorzetten? Dacht dat er een keer wat kamervragen over waren.
Heb ik net gelezen ja, maar nee. Ik dacht dat er wat anders was, maar dat was misschien alleen geschreeuw in de media.quote:Op zondag 29 september 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.53217764,d.bGE
Als ik dit zo lees dan gaat er in ieder geval geen wettelijke regeling komen.
En dat is ook weer onzinquote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar ik ben persoonlijk blij dat de energiedrank niet uit de schappen wordt gehaald. Vind ik zo'n onzin, haal dan alle alcohol lekker uit de winkels.
Vind ik ook onzin, beide dingen moeten er niet uit gehaald worden. Als iemand zijn longen kapot wilt maken, succes ermee. Als iemand zijn lever kapot wil drinken, succes ermee. Maar straf dan niet hen die eens per week een sigaretje nemen of zij die in het weekend even een borreltje willen doen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat is ook weer onzinNet zoals dat sigaretten weg moeten
Maar volgensmij wouden ze tabak eruit omdat kleine kinderen dit kunnen zien. Maar daar vind ik hetzelfde als bij de energiedrank.quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vind ik ook onzin, beide dingen moeten er niet uit gehaald worden. Als iemand zijn longen kapot wilt maken, succes ermee. Als iemand zijn lever kapot wil drinken, succes ermee. Maar straf dan niet hen die eens per week een sigaretje nemen of zij die in het weekend even een borreltje willen doen.
SPOILER: Punt #2 uit PDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2013 22:38:17 ]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar volgensmij wouden ze tabak eruit omdat kleine kinderen dit kunnen zien. Maar daar vind ik hetzelfde als bij de energiedrank.Zo? Ze kunnen drank ook zien. Ze kunnen zelfs een fles drank pakken, opendraaien en gaan drinken. Of een blikje bacardi-cola open maken en drinken, die zijn niet zo lastig open te maken. Dus tja, zo blijven ze bezig.SPOILER: Punt #2 uit PDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar volgensmij wouden ze tabak eruit omdat kleine kinderen dit kunnen zien. Maar daar vind ik hetzelfde als bij de energiedrank.Gesproken over verantwoordelijkheid, wat vinden jouw ouders eigenlijk van je energy drink verslaving?SPOILER: Punt #2 uit PDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iddquote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zo? Ze kunnen drank ook zien. Ze kunnen zelfs een fles drank pakken, opendraaien en gaan drinken. Of een blikje bacardi-cola open maken en drinken, die zijn niet zo lastig open te maken. Dus tja, zo blijven ze bezig.
Is dit nou een intervention?quote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gesproken over verantwoordelijkheid, wat vinden jouw ouders eigenlijk van je energy drink verslaving?
quote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gesproken over verantwoordelijkheid, wat vinden jouw ouders eigenlijk van je energy drink verslaving?
Zoveel drink ik nietquote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is dit nou een intervention?
D4v1d, we moeten praten. Wij, je FOK! matties, vinden dat je te veel energydrank drinkt..
Dat kan ik geeneens doen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit.In een gemiddeld weekend, op 1 avond, drink ik er zelf 4 ofzo.
Nog nooit gehad. Wil ik wel nog proberen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat spul is gewoon goor. Drink dan Mountain Dew, voor hetzelfde effect.
Energy drank met 7-up smaak.quote:Op zondag 29 september 2013 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wil ik wel nog proberen.
Beetje zoals monster?quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef mujentas het volgende:
Mountain Dew, daar zit zoveel suiker in dat je diabetisch wordt
Diabetes in een flesjequote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje zoals monster?Dat is ook zo zoet als de tering
Lekker joh!quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef mujentas het volgende:
Mountain Dew, daar zit zoveel suiker in dat je diabetisch wordt
Ik heb vier maanden in Noord-Amerika gezeten, en daar wordt het toch echt ook als energy drank verkochtquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef exelletor het volgende:
Mountain Dew is echt geen energy en de EU-versie al helemaal niet. Maar wel lekker.
Bij de AH staat het ook tussen de gore energy en sportdranken, maar maakt het ook energy? Beetje hetzelfde met havermout dat bij de muesli staat, maar nog net geen muesli is.quote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb vier maanden in Noord-Amerika gezeten, en daar wordt het toch echt ook als energy drank verkocht
Je moet hem even helemaal afkijken en dat laatste stukjequote:Op zondag 29 september 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"My life is Mountain Dew"
Ja dat is te zien ja
Doe ik morgen op stage welquote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet hem even helemaal afkijken en dat laatste stukje
Niets is goor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat spul is gewoon goor. Drink dan Mountain Dew, voor hetzelfde effect.
Nee, maar wellicht dat je eens kan nakijken of caissieres wel een biljet per keer afromen. Het systeem is niet gemaakt voor meer dan 1 biljet per keer.quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Questionmarks het volgende:
Wij hebben echt enorm vaak problemen met de airboxen in ons filiaal, zie elke keer "Je storing bij Lamsonair". Meer die er last van hebben?
Die zag ik zo erg aankomenquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh ik hoopte voor jou op ES Energy en Frikandelbroodjes
Een directielid dat 'what the fuck' zegt. Verzonnen verhaalquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef joey_k het volgende:
Ah, duzz...
Komt 1 van de directieleden van Ahold op werkbezoek in een niet nader te benoemen winkel. Loopt met de SMM van de betreffende winkel door de hut, en stopt abrupt bij het chips vak. "Wat is dit"?!
Ja, dit is SRP...
"What the fuck is SRP"?
Nough said
What the fuck -> Om de boodschap te verduidelijken... (Dus verzonnen)quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een directielid dat 'what the fuck' zegt. Verzonnen verhaal
Hangt van het soort directielid af. VP HRM hoeft SRP nog niet persé te weten. Commercie of Winkelorganisatie bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef joey_k het volgende:
Ah, duzz...
Komt 1 van de directieleden van Ahold op werkbezoek in een niet nader te benoemen winkel. Loopt met de SMM van de betreffende winkel door de hut, en stopt abrupt bij het chips vak. "Wat is dit"?!
Ja, dit is SRP...
"What the fuck is SRP"?
Nough said
Hij heeft het over een directielid van Ahold, niet van Albert Heijn. Lijkt mij wel logisch dat zij niet van dit soort futiliteiten op de hoogte zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 13:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hangt van het soort directielid af. VP HRM hoeft SRP nog niet persé te weten. Commercie of Winkelorganisatie bijvoorbeeld wel.
Kloptquote:Op maandag 30 september 2013 13:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij heeft het over een directielid van Ahold, niet van Albert Heijn. Lijkt mij wel logisch dat zij niet van dit soort futiliteiten op de hoogte zijn.
Achja, er is wel meer ongezond in het leven.quote:Op maandag 30 september 2013 16:50 schreef Hallyu het volgende:
Ik drink echt nooit energie of van die andere super zoete zooi. Super ongezond en dingen als energy is meer een een soort hype voor kinderen die zich stoer vinden en graag diabetes krijgen.
Hallyu doet niet mee aan kudde gedragquote:Op maandag 30 september 2013 16:50 schreef Hallyu het volgende:
Ik drink echt nooit energie of van die andere super zoete zooi. Super ongezond en dingen als energy is meer een een soort hype voor kinderen die zich stoer vinden en graag diabetes krijgen.
Het smaakt in ieder geval beter dan Red Bull en al die goedkopere kopieën ervan..quote:
Dikke hipster.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hallyu doet niet mee aan kudde gedrag
Ieder zo zijn smaak hequote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het smaakt in ieder geval beter dan Red Bull en al die goedkopere kopieën ervan..
Meestal als ik ergens een dag heenga en ik moet rijden dan neem ik wel een flesje mee.
Koffiequote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies! De koffie uit onze nieuwe automaat is ook!
Wij krijgen binnenkort ook een nieuwe automaat, maar Perla koffie drinken wij al jaren niet meer. Douwe Egbertsquote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies! De koffie uit onze nieuwe automaat is ook!
We hadden een machine van Cafébar, met koffie in poedervorm, maar dat ding had veel storingen, zat vaak verstopt en de koffie was niet te zuipen, nu hebben we een machine van een ander merk (Geen idee welk) die werkt met verse koffiebonen. Echt een wereld van verschil!quote:
Verse koffiebonen? Jullie oogsten ze zelf?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
We hadden een machine van Cafébar, met koffie in poedervorm, maar dat ding had veel storingen, zat vaak verstopt en de koffie was niet te zuipen, nu hebben we een machine van een ander merk (Geen idee welk) die werkt met verse koffiebonen. Echt een wereld van verschil!
We plukken ze uit het vak.quote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verse koffiebonen? Jullie plukken ze zelf?
Da's nog eens wat anders dan een wietplantage.quote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verse koffiebonen? Jullie oogsten ze zelf?
Dat wordt vers afgebakken, niet vers gemaaktquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is het brood van de broodafdeling ook niet vers
true.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat wordt vers afgebakken, niet vers gemaakt
Wat gooien jullie er nu in dan? Perla bonen?quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Een stuk verser dan dat oplospoeder wat de oude automaat gebruikte in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |