Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Ik speel het op mijn tablet en kan ook op de smartphone.quote:
Ik heb je al uitgenodigd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Insomniaa heet ik maar ik snap het nog niet 100%
Ik heb geaccepteerdquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb je al uitgenodigd.
Als het goed is heb je de uitnodiging inmiddels binnen .
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry dat mijn eerste woord zo schunnig is
Kon niet anders,
Hoezo sorry een woord is een woordquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry dat mijn eerste woord zo schunnig is
Kon niet anders,
nee verloren daar netquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavenderr in de pan aan het hakken zie ik
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik speel het helemaal niet veel.
Maar zal lief doen hoor![]()
Is je award nog heel?
mogguhquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
een van de mooiste songs die ik ken
Jup met lijm ductape rubberducky mini koekenpan en zo..quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu?
Ga je er nog snel 1 en elkaar flansen voor straks?
Oh gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup met lijm ductape rubberducky mini koekenpan en zo..
komt goed
Ja, die is van een ongekende poeziequote:Op zaterdag 28 september 2013 12:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh
1 van de mooiste songs die ik ken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is van een ongekende poezie
Me bezatten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, alles weer flex, dank u.
Wat ga je doen dit weekend?
Verstandig.quote:
Oh leuk. Vind het altijd wel gezellig verjaardagen. Je spreekt iedereen weer eens , je kletst een beetje op niks af, drinkt wat . Ja, hou er wel van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verstandig.
ik heb zo een verjaardag van m'n neefje....daar is het altijd zuipen
is dat scrabbel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
Kom je ook op Word on B?
Echt zo'n spelletje wat je er tussendoor doet. Maar toch wel een beetje verslavend, dat wel.
Het gaat wel om woordjes leggen, maar is net wat andersquote:
Ok vanavond...nu geen tijd ben aan het indrinken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat wel om woordjes leggen, maar is net wat anders
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.53217764,d.bGE
Leuk!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok vanavond...nu geen tijd ben aan het indrinken.
roger, over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Inso is ook al aan het word onnen .
Hey have fun op de verjaardag en zie je vanzelf wel verschijnen.
Zal je mijn rugnummer daar wel dm'en.
opblaaspop badkamerquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
beslag melk eieren kaas spek stroop jam krat koelkast vol pils.... vergeet ik nog iets
Ik weet niet of dat zo slim is dit keer er zijn ook kleine kinderen bijquote:
Boter?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
beslag melk eieren kaas spek stroop jam krat koelkast vol pils.... vergeet ik nog iets
Condoomsquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:17 schreef theguyver het volgende:
Check en check, dat heb ik standaard
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft alles.
Gaat een groot succes worden.
Dat hoop ik voor theguyverquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft alles.
Gaat een groot succes worden.
Heeft ze een platte borst?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Party party party..
Ik heb zelfs een miss pannenkoek
Je doet raar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man kan onvergetelijke feestjes bouwen.
#yolo
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon waar.
guyvie geeft de beste feestjes.
Oke bedankt alvast.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik hier gelezen.
Le-gen-da-risch.
Bijgevoegd, ingevoegd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke bedankt alvast.
Die Sendung wurde am 27.09.2013 im Zielland Niederlande erfasst.
Kut moffen.
De zending is bijgevoegd/toegevoegd op genoemde datum.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De zending is bijgevoegd/toegevoegd op genoemde datum.
Ja, klinkt wel vaag, maar iets anders kan ik er niet van maken.
Hou je ons een beetje op de hoogte guyvie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:36 schreef theguyver het volgende:
yolo?
Party planner je kan me ook inhuren voor feestjes he.
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou je ons een beetje op de hoogte guyvie?
Wij zijn natuurlijk voor jou. Jij moet winnen
Oh, klopte mijn vertaling voor Tjacka ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Verwacht 10 man 20 dames en 2 dreumes![]()
Dus ben denk ik wel aardig druk![]()
Ow en ja ik spreek een aardig woordje duits zowel technisch als normaal
Ik heb in verhouding gewoon veel vrouwelijke vrienden ^^quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, klopte mijn vertaling voor Tjacka ?
Je krijgt het druk. 20 dames en 10 mannen. Lichtelijk overwicht van de vrouwenkant. Maar men zegt dat mannen de betere koks zijn, dus het moet lukken om te winnen.
Doe je allerlei smaken pannenkoek? Ook met spek enzo?
Succesquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb in verhouding gewoon veel vrouwelijke vrienden ^^
En zo te zien klopt het wel![]()
nou mensen toedels ik moet gaan , zuip ze vanaaf![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks bijzonders toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
er liep net een muis in de kebabzaak
is viesquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks bijzonders toch?
Krijg wel eens het idee dat mensen geen idee hebben hoeveel muizen her en der leven.
Goed feest kunnen we dus concluderen. We spreken je eind van de middag of begin van de avond wel weer. Horen we ook of je gewonnen hebt.Enjoyquote:Op zondag 29 september 2013 05:57 schreef theguyver het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we gaan nog ff door het is nog donker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope heb verloren.quote:Op zondag 29 september 2013 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed feest kunnen we dus concluderen. We spreken je eind van de middag of begin van de avond wel weer. Horen we ook of je gewonnen hebt.Enjoy
Bejaardentehuis dus.quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ik speel een spel en daarbij gebruik je dat. Ik ben oude heb dus genoeg vrije tijd. Heb ooit 100 dorpen gehad. Ben de beste van de oudjes in de buurt.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens over gisteren?
We willen alles horen![]()
En hoi B
Vals spel!quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef theguyver het volgende:
[..]i Lost.
Was ook niet moeilijk, mijn tegenstander gebruikte een geheim wapen.
Bak ijs choco saus en slagroom + schort en bikini er onder.
maakte geen schijn van kans
quote:
Kan het je schelen joh, als het maar leuk was. En dat was hetquote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]mja, eindstand 14 - 12.
De jury was ... ahum redelijk beïnvloed.
En onder invloed.![]()
![]()
Nope las het vanochtend.quote:Op zondag 29 september 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het je schelen joh, als het maar leuk was. En dat was het![]()
Wat zeg je van Verbeek? Had je dat aan zien komen?
Ja dat klopt. Ze liggen elkaar niet. Hij had nog een contract tot 2015, dus met zijn geld komt het wel goed.quote:Op zondag 29 september 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope las het vanochtend.
Zal wel niet lekker liggen met het team of zo.
jammer, dat je niet gewonnen had.quote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef theguyver het volgende:
Zo ff puin lopen ruimen van gisteren.
btw, FORZA TWENTE!!!!!
haha joh die meid moest in der bikini koken wou ze van mij winnen.quote:
Is het heel erg of valt het mee?quote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef theguyver het volgende:
Zo ff puin lopen ruimen van gisteren.
btw, FORZA TWENTE!!!!!
Volgende keer ga jij naakt met een schortje voor. Wedden dat je dan wint?quote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha joh die meid moest in der bikini koken wou ze van mij winnen.
Care
Nog geneukt?quote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha joh die meid moest in der bikini koken wou ze van mij winnen.
Care
Nee het was geen erge rotzooi.quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
..we houden allemaal onze adem in en wachten op het antwoord van Guyvie
Gelukkig maar. Dus alles is al weer aan kant?quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het was geen erge rotzooi.
@Tjacka nope te druk bezig met feestje wat vanochtend 7 uur duurde.
Ze is nog vrijgezel, blond goed figuur schattig koppie, maar iets te jong voor mij
smoesjesquote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het was geen erge rotzooi.
@Tjacka nope te druk bezig met feestje wat vanochtend 7 uur duurde.
Ze is nog vrijgezel, blond goed figuur schattig koppie, maar iets te jong voor mij
papieren bordjes plastic bestek bekertjes lege flessen dus valt reuze mee.quote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dus alles is al weer aan kant?
Kan me zo voorstellen dat het een vette zooi is met al die pannenkoeken die jullie gebakken hebben.
Mag toch hopen dat iedereen zijn eigen wijn meebrachtquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
papieren bordjes plastic bestek bekertjes lege flessen dus valt reuze mee.
Moest wel bierflesjes overal vandaan zoeken, ditto wijnflessen.
3 kratjes bier 37 wijnflessen![]()
3 flessen wijn over
quote:
wtf zo weinig bier en zoveel wijnflessenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
papieren bordjes plastic bestek bekertjes lege flessen dus valt reuze mee.
Moest wel bierflesjes overal vandaan zoeken, ditto wijnflessen.
3 kratjes bier 37 wijnflessen![]()
3 flessen wijn over
De dames waren shoppen, ow vergeet een fles boswandeling en een fles bacardi reserva of zoiets.quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat iedereen zijn eigen wijn meebracht
ik heb het idee dat lavje de vertrouwenspersoon van het forum aan het worden is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef theguyver het volgende:
[..]jij was er niet bij he + er is een bepaalde situatie, Lavje weet er wel van
ha ha , ze is lief en vraagt wat er loos isquote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het idee dat lavje de vertrouwenspersoon van het forum aan het worden is.
sowiesoquote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ha ha , ze is lief en vraagt wat er loos is
0quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag alle blikken bier opgeruimd van de laatste 2 weken.
daar werd ik niet vrolijk van.
sorry manquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik me daar aan kan houden
Wat heb je voor lekkers gegeten dan?quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik was vanochtend aan het lunchen ergens en het was zowaar lekker.
was all-in ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers gegeten dan?
Kwamen ze dan steeds vragen wat je wilde?quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was all-in ofzo
maar dan niet een lopend buffet maar ze kwamen het telkens brengen was wel leuk
Ja,quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwamen ze dan steeds vragen wat je wilde?
Ik vind een buffet ook altijd zo lekker. Dat je van alles een beetje kan proeven. Moet altijd goed opletten dat ik niet teveel neem van 1 ding, want dan zit ik al vol voor ik aan het volgende gerecht toe kom.
Die dacht dat al zijn verjaardagen in 1x voorbij kwamenquote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja,
Ik had pasta, panga, club sandwich, sushi, en nog meer dingen.
Mijn broertje zat heel schattig aan de broodjes kroket of hotdog.
Het waren hele kleine kroketjes ik vond het wel grappig igg.quote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die dacht dat al zijn verjaardagen in 1x voorbij kwamen![]()
Krokettenquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het waren hele kleine kroketjes ik vond het wel grappig igg.
Feboquote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kroketten. Vooral de kalfsvleeskroketten van de Febo.
Maar wat grappig dat ze dat allemaal kwamen vragen en brengen. Dat is best hard werken voor het personeel daar.
Hadden jullie wat te vieren?
Mijn opa en oma zouden 53 jaar getrouwd zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kroketten. Vooral de kalfsvleeskroketten van de Febo.
Maar wat grappig dat ze dat allemaal kwamen vragen en brengen. Dat is best hard werken voor het personeel daar.
Hadden jullie wat te vieren?
53 jaar! Wat een tijd zeg. Ja, dat vier je.quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zouden 53 jaar getrouwd zijn.
Dus dat gingen we vieren.
Klopt, gewoon een rotaccent eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu kijken naar Albert II op België 1.
Gelukkig ondertiteld met 888 want dat Vlaams is soms best moeilijk te verstaan.
Erger nog: een Waal die Nederlands probeert te spreken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu kijken naar Albert II op België 1.
Gelukkig ondertiteld met 888 want dat Vlaams is soms best moeilijk te verstaan.
Dat is nog veel erger .quote:Op maandag 30 september 2013 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erger nog: een Waal die Nederlands probeert te spreken.
Morning Guyviequote:Op maandag 30 september 2013 09:10 schreef theguyver het volgende:
good morning peeps![]()
Weekend is weer voorbij
quote:Op maandag 30 september 2013 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog veel erger .
Maar eh
Winterjas ook maar weer gepaktquote:Op maandag 30 september 2013 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
Het was fris vanmorgen. Maar 9 graden
Dat is aanpoten danquote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:
Moge, 10 weken lang geen hol te doen op mijn werk.
Nu stroomt alles over, blij dat mijn collega er weer is
Ik red me wel, en als niet af is morgen is er weer een nieuwe dag, prioriteiten stellenquote:
I know.quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik red me wel, en als niet af is morgen is er weer een nieuwe dag, prioriteiten stellen
Jupquote:Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Middag, ben je weer uit je bed gevallen
Gezondheid!quote:
Had meeting vanochtend moest in pak, schijtcollega vind nodig raam los te gooien.quote:Op maandag 30 september 2013 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Gezondheid!Loop ook de hele tijd te niezen..
Pff, met de wind die hier staat moet ik er niet aan denken om t raam los te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had meeting vanochtend moest in pak, schijtcollega vind nodig raam los te gooien.
dus... brrr , TSJOEEEEEEEEE!!!!
Weirdo collega heeft altijd makkelijk praten zit naast de verwarming en loopt altijd te bitchen over de airflow.. in kantoor..quote:Op maandag 30 september 2013 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, met de wind die hier staat moet ik er niet aan denken om t raam los te doen.Heb je die collega wel vriendelijk bedankt met een lekkere nies in z'n nek?
Lol, nu klink je net als m'n vader, die heeft ook zo'n collegaquote:Op maandag 30 september 2013 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weirdo collega heeft altijd makkelijk praten zit naast de verwarming en loopt altijd te bitchen over de airflow.. in kantoor..
Ik heb nu al voor 9e x raam dicht gegooid.
Gevraagd of it-ers een laptop voor m hebben mag hij buiten zitten .,.
Ja echt gast drijft me tot waanzin af en toe..quote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Lol, nu klink je net als m'n vader, die heeft ook zo'n collega![]()
Volgende keer als hij het raam open doet geef je hem een klein zetje.quote:Op maandag 30 september 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt gast drijft me tot waanzin af en toe..
Kerel weegt 150 kilo..quote:Op maandag 30 september 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer als hij het raam open doet geef je hem een klein zetje.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nee, dan moeten we een ander plan bedenken.
Als hij het raam weer opendoet zet jij de deur op een kier en piep je er tussenuit naar huisquote:Op maandag 30 september 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Besmet m wel met een griepje of zo..
ben over 2 minuten pleite dus morgen dikke trui aan, vanavond asperine in mijn mik en vroeg naar bed.quote:Op maandag 30 september 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als hij het raam weer opendoet zet jij de deur op een kier en piep je er tussenuit naar huis
Je bent er trouwens mooi klaar mee. Hoe moet dat van de winter als het echt koud wordt? Zou het er toch eens serieus over hebben met hem. Het is natuurlijk van de gekke dat jij vanwege zijn frisse lucht ziek naar huis gaat.quote:Op maandag 30 september 2013 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben over 2 minuten pleite dus morgen dikke trui aan, vanavond asperine in mijn mik en vroeg naar bed.
Jup, zijn vorige collega hield het ook maar 3 weken vol, Ik nu al 2 jaar.quote:Op maandag 30 september 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er trouwens mooi klaar mee. Hoe moet dat van de winter als het echt koud wordt? Zou het er toch eens serieus over hebben met hem. Het is natuurlijk van de gekke dat jij vanwege zijn frisse lucht ziek naar huis gaat.
Nou, dat worden dan frisse maandenquote:Op maandag 30 september 2013 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, zijn vorige collega hield het ook maar 3 weken vol, Ik nu al 2 jaar.
Nog tot februari en dan hoogstwaarschijnlijk overplaatsing naar andere afdeling
agh jah zal niet de eerste keer zijn, hij loopt een keer in de 2 weken te klagen dat ik stink.quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat worden dan frisse maanden.
Toch maar eens een gesprek over hebben?
Ik dacht dat híj degene was die niet bepaald fris rook?quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh jah zal niet de eerste keer zijn, hij loopt een keer in de 2 weken te klagen dat ik stink.
Schijnbaar weet ie niet wat, douchen zeep deo en aftershave is of zo..
Dus, ik kijk het wel aan, hopelijk heeft mijn collega (IT) een laptop voor m klaar, als hij weer loopt te zeuren schop ik hem naar buiten.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat híj degene was die niet bepaald fris rook?
Wat een rare gast joh. Kan jij de hele winter in de kou zitten omdat hij zich niet wast? Vreemde logica.
Voorstellen van plaats te wisselen omdat hij zelf al goed geisoleerd isquote:
Nee allang geprobeert, hij weigert naast de printer te gaan zitten, die 1,5 meter verderop staat ivm schadelijk uit stoot van de printer die de airflow beinvloedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voorstellen van plaats te wisselen omdat hij zelf al goed geisoleerd is
Is hij in de positie dat hij elk voorstel categorisch kan weigeren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee allang geprobeert, hij weigert naast de printer te gaan zitten, die 1,5 meter verderop staat ivm schadelijk uit stoot van de printer die de airflow beinvloed
A horse walks into a bar. The bartender asks: "why that long face?" The horse, being a horse, thus not being able to comprehend the complexities of a conversation, says nothing and then shits on the floor.quote:
Kut moffenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
A horse walks into a bar. The bartender asks: "why that long face?" The horse, being a horse, thus not being able to comprehend the complexities of a conversation, says nothing and then shits on the floor.
i went out last night with a girl.
and i slept over, we where both so drunk.
i woke up with the biggest hangover in history.
when i looked up the gril was sitting on the edge of the bed she was crying.
i asked what was wrong.
sche said last night i yelled" GO PIKACHU!! and threw my hamster out of the window.
A Dutch man sees a man on his knees using his hand to drink water from one of Amsterdam’s canal.
He walks up to him and says in Dutch “Hey – you can’t drink that water, it’s dirty and will make you sick”.
The tourist shouts back in German: “Was sagen Sie?“ (What are you saying?)
The Dutch man responds in German: “Sie sollen mit zwei haende trinken, das geht besser!” (Use both hands, it’s much better!”)
Dat ziet er leuk en lekker uit!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jeej![]()
vanaafer waren er 2 druk in de keuken gister.
[ afbeelding ]
![]()
Jaaaa vanaaf maar ff een schaal weg bunkeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk en lekker uit!cupcakes
Oh wat leuk. Wat zal ze dat prachtig hebben gevonden. Zat zeker helemaal onder de glazuurquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaaaa vanaaf maar ff een schaal weg bunkeren.
![]()
heeft die kleine dreumes aan mee gewerkt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Wat zal ze dat prachtig hebben gevonden. Zat zeker helemaal onder de glazuur
Hey Jan Ceesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo mijn UI terugveranderen. Bommel
Mijn postcountquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet wel anders haal ik je nooit in
In die tijd denk ik in totaal iets van 5 week banquote:
5 maar? Valt best mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In die tijd denk ik in totaal iets van 5 week ban
Zonder dat was het helemaal mis geweest.
kreeg 1 keer 3 week en paar keer 3 dagen zover ik kan herrineren.quote:
Hoiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Jan Cees![]()
Wat is er met Bommel?
Best netjes toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kreeg 1 keer 3 week en paar keer 3 dagen zover ik kan herrineren.
eyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi
Hoef niet meer tegen hem aan te kijken.
Was je 'm zat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi
Hoef niet meer tegen hem aan te kijken.
ahahah dacht dat dat jouw kloon was ahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2640 Treinhuilies
Wat is dit
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah dacht dat dat jouw kloon was ahaha
Weddenschap was een maand, dus nu van hem af.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je 'm zat?
Deze UI is ook mooi
Ja, als je een weddenschap verliest moet je het nakomen. Wel fijn dat je er nu van verlost bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weddenschap was een maand, dus nu van hem af.
Nu Balotelli Avatarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weddenschap was een maand, dus nu van hem af.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen minachting en onrecht.
JanCees is een zeer gewaardeerd lid.
wrong topicquote:
geen idee toen was ik nog 16 jaar doodquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef theguyver het volgende:
Argentinië 6-0 Peru wk78 max fixing ja of nee.
ja zeker welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef theguyver het volgende:
Baloteli trok wel of niet Van der Hoorn naar de grond![]()
Ah nog een jong broekiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee toen was ik nog 16 jaar dood
ja weeniequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een bepaalde reden? Of zomaar?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je weleens he, dan voel je je ineens blij.
Lekker reebiefstukje zou er wel ingaan.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:01 schreef El_Matador het volgende:
Oh ja, bedacht me vandaag dat ik in dit T-shirt (tot aan de witte kleine tekst) op 11 september 2005 over Newark, een vliegveld van New York liep... Die Amerikanen kijken allemaal...
[ afbeelding ]
ehh, 2007.quote:
op 11 sept 2007 ah joh maakt het uit ging om het idee, meeste muricans zijn ontwetend.quote:
Moge meid, weer druk aan het werk?quote:
Ja, genoeg te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge meid, weer druk aan het werk?
Hoezie, weer lekker laat uit bed gerold?quote:
Ja hij zit nu al 2 dagen buiten met zijn nieuwe laptop.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, genoeg te doen.
Jij ook?
Hoe is het met je collega? Staat het raam weer wijd open?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hij zit nu al 2 dagen buiten met zijn nieuwe laptop.
Winnen hem weer nee half 11 wakker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezie, weer lekker laat uit bed gerold?
btw B Munchen gaat geloof ik weer heel ver komen dit jaar
quote:
Hahahaha dat kan dan nog even duren. Die zit buiten tot januariquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]ik was m niet alleen zat schijnbaar, hij mag weer naar binnen als het vriest!
Of als de rayonhoofden bij elkaar komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaha dat kan dan nog even duren. Die zit buiten tot januari
Dat is om warm te worden. Gaat ie met zijn armen zwaaienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of als de rayonhoofden bij elkaar komen.
Wie weet hij is wel vrolijk daar hij zwaait ook continu
quote:
F#ck dankzij hem heb ik nu alles opgegeten wat in mijn la ligt,quote:
Ik heb dankzij jou een zakje chocoladekruidnootjes wat ik expres nog dicht had geopend en veel teveel van gegetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
F#ck dankzij hem heb ik nu alles opgegeten wat in mijn la ligt,![]()
![]()
ja lavje ban me nu maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
F#ck dankzij hem heb ik nu alles opgegeten wat in mijn la ligt,![]()
![]()
ben zo verslaafdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan maar een gewoon broodje erbij he? Ook lekker .
En een ban? Tssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |