ik vind jou een beetje raarquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Jongens, COOL THE FUCK DOWN.
Ik open een topic, en IEDEREEN reageert er op, en gaat bad.
Huilen x 1000______!!!!!!!
Niet gezond dit.
Ga eens een andere fokker pesten ofzo, heeft met mij allang genoeg geduurd. Komt toch op hetzelfde neer.
En NEE ik ga niet weg van Fok.
Gaan JULIE maar weg.
Goedendag.
zou jij als vrouw toch eigenlijk moeten begrijpenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik snap Braddie niet, ene dag heeft hij zelfspot, een ander keer is hij ongesteld.
Toevallig ben ik het ermee eens.quote:
White knightquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kk chinees
kk yugo
niemand fucked met braddie
Wat loop jij stoer te doen dan met je 110 kgquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar nu je hier bent, je zou nog een filmpje maken hoe je 110 kg lp doet vandaag.
Can't wait
Met mijn 110?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat loop jij stoer te doen dan met je 110 kg
Beloofd nog wel, toe maar. En moest je toen huilen toen hij dat niet kon? Vertel het maar tegen meneer Scorpie klein meisje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met mijn 110?
Nee Braddie had zelf beloofd dat hij 110 kan.
hahahahaha kk fa2 mattie swsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen je moeder haar broek naar beneden deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |