Kreuziger ook helemaal, die heeft al een prima erelijst. En alles wat daarna komt is ook nog redelijk jong.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:18 schreef Leatherface het volgende:
Kreuziger en Ulissi hebben het toch wel redelijk gemaakt. Cunego helemaal natuurlijk.
twitter:A_Kolobnev twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 08:39:36Police at work... Stolen ALL the bikes last night. No start tomorrow. #mafiaeverywhere #провокация… http://t.co/73gsUl9t5U reageer retweet
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:28 schreef Waaghals het volgende:
twitter:A_Kolobnev twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 08:39:36Police at work... Stolen ALL the bikes last night. No start tomorrow. #mafiaeverywhere #провокация… http://t.co/73gsUl9t5U reageer retweet
Denk dat dat gewoon een grap van hem is, tijd zat voor nieuwe fietsen lijkt me toch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.
Misschien omdat Kolobnev dit jaar had ingezet op mechanische doping?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.
Wellicht ook nog wat jong voor dit type koers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
Na de RvB heeft hij nog de Tour en de Eneco tour gereden oa.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en hij heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
Oeps, bedoel dan ook de Eneco toer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Na de RvB heeft hij nog de Tour en de Eneco tour gereden oa.
http://www.nusport.nl/wie(...)k-ben-diepe-dip.htmlquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en hij heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
3quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:59 schreef Pedroso het volgende:
Om hoelaat begint de uitzending bij de dames ?
En straks Marianne?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na Mart, Martijn en Marijn nu Martine.
Krijgen we een elfstedentocht dit jaar ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zap 5 seconden naar de NOS en Herbert heeft het weer over schaatsen.
http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef jajablahblah het volgende:
Is dit ergens online te bekijken dat iemand weet?
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/
Terecht, ik kan ook niet meer wachten tot de wintersporten beginnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zap 5 seconden naar de NOS en Herbert heeft het weer over schaatsen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:38 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).
Het ging over de zus van Eric Heiden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Krijgen we een elfstedentocht dit jaar ?
Wil je moeilijk doen, stel een vpn in van een gratis Nederlandse vpn provider. Google "vpn instellen" en "nl vpn".quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:38 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).
Is het vreemd als ik haar niet ken ?quote:
Nee, ik ken haar ook niet, het blijkt zowaar een wielrenster te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik haar niet ken ?
Ik had al zo'n vermoede qua sportquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar ook niet, het blijkt zowaar een wielrenster te zijn
Je weet het nooit met Herbert, had zo een schaatser kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoede qua sport
Morgen is het echte werk hè, voor minder komt Mart z'n bed niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:07 schreef Rotterdammer77 het volgende:
de 2 veteranen worden zeker morgen van stal gehaald haha..Mart en Maarten M&M
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Wat heeft die Bras trouwens een vreemd accent voor iemand uit de regio Utrecht.
Net opgezocht. Ze komt uit Schoonrewoerd. Gemeente Leerdam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongvalquote:
Dat ja, een beetje als een hybride Vlaams/Oost-Nederlands accent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongval
Volgens Martine moet Abbott het wel vooral hebben van de langere klimmen, dus dat voordeel is hier niet echt van toepassing dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef Leatherface het volgende:
Abbott gaf Vos er wel flink van langs in de Giro Donne.
Die komt hier uit Zaltbommel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren vast veel kijkers die dachten dat dit Maarten Ducrot was.
en van zijn opaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef TLC het volgende:
Die Mathieu is een waardige opvolger van zijn vader
Maar is oorspronkelijk toch geen Bommelaar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die komt hier uit Zaltbommel.
had ik wel herkend.
Steeds vaker wordt dat niet getoond valt me op, best irritant..quote:
Was dat niet vorig jaar in Valkenburg dat zowat de hele race niks werd getoond van het aantal km en verschillen tussen groepjes enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef danos het volgende:
[..]
Steeds vaker wordt dat niet getoond valt me op, best irritant..
Vast wel, op een of andere manier.quote:
Zijn het geen hele Belgen dan wel halve.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vast wel, op een of andere manier.
Nee joh, klinkt enorm Limburgs absoluut niet Twentsquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.
En dat op één been.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:09 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/55637(...)mpioen-junioren.html
Wat een geweldige demarrage.
"Samenvatting van de wegwedstrijd"quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:09 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/55637(...)mpioen-junioren.html
Wat een geweldige demarrage.
Klopt. Dooie lul is het. Zal m'n anekdote niet herhalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is oorspronkelijk toch geen Bommelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |