Ik kijk het ook 's avonds pas. Dan is voor veel mensen de serie voorbij. Maar wij hebben nog een uur tegoed.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
Iedereen die hier maar vrij heeft/neemt.Ik moet gewoon werken kan dus pas 's avonds kijken. Wel een voordeel dat de superieure WEB-DL versie dan inmiddels goed verkrijgbaar is.
Dinsdagavond pasquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
Iedereen die hier maar vrij heeft/neemt.Ik moet gewoon werken kan dus pas 's avonds kijken. Wel een voordeel dat de superieure WEB-DL versie dan inmiddels goed verkrijgbaar is.
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vanaf morgen is het hier de Leven-na-Breaking-Bad-steungroep
Of je kan gewoon wachten en je werk doen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor iedereen die moet werken, je kunt hem toch ook gewoon pakken en op een tablet/telefoon of wat dan ook zetten? Desnoods neem je een langere wc-break.
Is it a matter of national security?quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Nee, moet bij de Ridderzaal zijn, op tijd, is belangrijk.
Ik heb regelmatig een uur niks te doen, maar ik wil de finale gewoon op groot scherm met goed geluid zienquote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor iedereen die moet werken, je kunt hem toch ook gewoon pakken en op een tablet/telefoon of wat dan ook zetten? Desnoods neem je een langere wc-break.
Je gaat de allerlaatste Breaking Bad toch niet haastig en op een crappy scherm kijken...quote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Doe gewoon op je gemak joh. Ik doe hetzelfdequote:Op zondag 29 september 2013 21:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Oooh, ik twijfel of ik morgenavond snel tussen de bedrijven door ga kijken, of pas om half 11 als ik weer thuis ben en me niet hoef te haasten...
Op werk sowieso niet en verder dit dus... Ik/we wil(len) er echt even goed voor (kunnen) zitten.quote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je gaat de allerlaatste Breaking Bad toch niet haastig en op een crappy scherm kijken...
Ik denk dat ik dan maar ga wachten inderdaad. Whiskeytje erbijquote:Op zondag 29 september 2013 21:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Doe gewoon op je gemak joh. Ik doe hetzelfde, ben toch om 12uur thuis dus die paar uurtjes kunnen er ook nog wel bij.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar ga wachten inderdaad. Whiskeytje erbij
Hoe laat begin je dan te kijken? (nl tijd)quote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HD Download aanzetten, snel naar de winkel om een kilozak chocoladekruidnoten te kopen, snel weer terug, pyama weer aan, en kijken.
Uhm, nee, niet voor iedereen hoor. Ik wil hem gewoon zien wanneer ie uit is. Groot scherm of niet, dat maakt voor mij het verschil uit tussen een 9.9 en een 10. Irrelevant dus.quote:Op zondag 29 september 2013 21:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Doe gewoon op je gemak joh. Ik doe hetzelfde, ben toch om 12uur thuis dus die paar uurtjes kunnen er ook nog wel bij.
quote:
Idd, opzich wel een +1 voor de poging. Altijd dude's die er in trappen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:42 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zie hem staan op piratebay ja, weer zo'n fake
Dat was hoe ik het zou doen als ik in Nederland zou zijn. Zit nu in Hong Kong, en Zwarte Piet heeft hier helaas nog geen zakken chocoladekruidnoten afgeleverd, en morgen moet ik overdag eerst shit doen, dus kan het ook pas s'avonds/ s'nachts gaan bekijken (hopelijk), en wellicht dat ik er dan ipv kruidnoten maar een zak M&M's voor ga halen, en dan een theetje erbij.quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Rmie het volgende:
[..]
Hoe laat begin je dan te kijken? (nl tijd)
... wel alleen de blauwe M&m's opeten, uiteraardquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was hoe ik het zou doen als ik in Nederland zou zijn. Zit nu in Hong Kong, en Zwarte Piet heeft hier helaas nog geen zakken chocoladekruidnoten afgeleverd, en morgen moet ik overdag eerst shit doen, dus kan het ook pas s'avonds/ s'nachts gaan bekijken (hopelijk), en wellicht dat ik er dan ipv kruidnoten maar een zak M&M's voor ga halen, en dan een theetje erbij.
Sommige mensen kunnen redelijk blindelings met hun hand in een zak graaienquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe geen eten en vaak ook geen drinken bij BB, dan ben ik afgeleid omdat ik ff in de zak kijk ofso.. wil alles zien
Ik check hem zodra ik de mogelijkheid heb. Het is niet alsof ik dusdanig betrokken ben bij de personages dat hun dood me zou verrassen of emotioneel nog veel zal doen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Nickske1912 het volgende:
Jullie gaan 'm in de ochtend al checken? Ik zou dat niet kunnen, weet nu al dat ik dan de hele dag niets meer waard ben. Wacht wel lekker tot de avond.
Vanwege het korter slapen of de emotionele uitwerking van de episode?quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Nickske1912 het volgende:
Jullie gaan 'm in de ochtend al checken? Ik zou dat niet kunnen, weet nu al dat ik dan de hele dag niets meer waard ben en er weinig actiefs van me verwacht mag worden. Wacht wel lekker tot de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |