Alleen hbo-ers beginnen dit soort dingen te brullen op basis van aannames.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:14 schreef Degodvader het volgende:
Kutsjaars. Het hbo kent geen studenten.
Ja ik ook, het voordeel van oudere mensen die beginnen aan een studie is dat ze meestal al weten wat ze willen met de studie. Ik heb nu in m'n derde jaar nog niet echt een ideequote:Op vrijdag 27 september 2013 02:33 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik was 17 toen ik eerstejaars was, dat is juist weer de andere kant van het verhaal. Maar dat is ook ver van de perfecte leeftijd om te beginnen aan je bachelor.
Ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef DroogDok het volgende:
Op je 29ste voltijd studeren? Wie betaald dat?
Mwah, hij heeft het over 'klas'.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen hbo-ers beginnen dit soort dingen te brullen op basis van aannames.
Je hebt ook mensen die op hun 22e klaar zijn en een leuke baan en goed leven met veel geld hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:53 schreef Amun90 het volgende:
Boeien.. je hebt mensen die op hun 21e/22e klaar zijn met studeren maar absoluut falen in het bedrijfsleven.
Inderdaad, je loopt altijd achter de feiten aan nu. Zeer irritant. Maar tegelijk heb je ook weer extra ruimte mocht het niets worden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik ook, het voordeel van oudere mensen die beginnen aan een studie is dat ze meestal al weten wat ze willen met de studie. Ik heb nu in m'n derde jaar nog niet echt een idee
In China ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die op hun 22e klaar zijn en een leuke baan en goed leven met veel geld hebben.
inderdaadquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:27 schreef erikkll het volgende:
Wees blij dat je het werkende leven tot je 30e kunt uitstellen man
Gewoon doen. In het ergste geval kijken mensen op en krijg je een opmerking 'wat ben je oud' of iets dergelijks. Lekker belangrijk allemaal.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik zit mijzelf ook af te vragen of ik ooit nog iets moet gaan doen, elk jaar denk ik nee ik ben te oud, maar jij bent nog ouder, nou ja ik zou ook 26 zijn als ik volgend jaar begin, voel mij nu wat minder slecht over dat punt.
Ja inderdaad, dat zeggen m'n ouders ook als het niks wordt heb je genoeg tijd om nog iets anders te doen. Ik denk dat ik na mijn studie een jaartje tussenuit ga naar het buitenland ofzo, zie het niet zitten om op m'n 22e al aan het werk te gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Inderdaad, je loopt altijd achter de feiten aan nu. Zeer irritant. Maar tegelijk heb je ook weer extra ruimte mocht het niets worden.
Anders kijk je of je stage kan lopen in het buitenland? Dan heb je zowel de buitenlandse ervaring als de werkervaring die zeker wordt gewaardeerd als je in Nederland weer op zoek gaat naar een baan. En misschien zijn ze wel zo tevreden over je dat je daar een vaste baan aangeboden krijgt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zeggen m'n ouders ook als het niks wordt heb je genoeg tijd om nog iets anders te doen. Ik denk dat ik na mijn studie een jaartje tussenuit ga naar het buitenland ofzo, zie het niet zitten om op m'n 22e al aan het werk te gaan eigenlijk.
Ja ik ga misschien in Januari voor half jaar studeren in USA,ik hoor in November of ik geselecteerd benquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Anders kijk je of je stage kan lopen in het buitenland? Dan heb je zowel de buitenlandse ervaring als de werkervaring die zeker wordt gewaardeerd als je in Nederland weer op zoek gaat naar een baan. En misschien zijn ze wel zo tevreden over je dat je daar een vaste baan aangeboden krijgt.
Of je doet het half om half en regelt een stage voor het tweede halfjaar, gaat eerst een half jaar er tussenuit en gaat het tweede halfjaar ergens stagelopen.
Mogelijkheden genoeg in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |