en dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:36 schreef Smack10 het volgende:
Had je maar een tablet moeten meenemen naar de gamma
Wordt een duur geintje als ik eerst een tablet moet kopenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ja weet ik veel, doen ze in die reclame toch ook altijd
Ja wat dacht jij dan, dat je gewoon alleen naar de gamma kon gaan, spullen kan kopen en dan gebruiken/monteren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:42 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wordt een duur geintje als ik eerst een tablet moet kopen
Oh maar dan ga ik vanmiddag effe terug want ik heb alleen zo'n kortingsbonnetje voor de volgende aankoop gehad. Ik wist niet dat je er een vrouw bij hoort te krijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan, dat je gewoon alleen naar de gamma kon gaan, spullen kan kopen en dan gebruiken/monteren?
Nee, eerst de folder doorlezen, je vrouw laten doorsmeren door een neger terwijl je toekijkt, dan haar kut schoonlikken, vervolgens pak je de tablet, ga je onderweg nog even naar je schoonouders de dakgoot schoonmaken en dan met je schatje de gamma in.
Dit niet weten.
Volgende keer beter gelijk naar de Action?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Naar de gamma gaan en dan klagen dat je bagger hebt gekocht
Wel logisch ivm stofquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef the-eye het volgende:
Nah..... wat een fantastisch spul![]()
Je begrijpt niet dat ze het nog met kleeflaag verkopen. Door een hoekje even tussen de vingers te rollen laat de laag los en kan je hem makkelijk verwijderen
Ik begrijp alleen niet waarom niet vermeld staat dat je een laag moet verwijderen, kleine moeite
Heb je geluk, ik had goedkope van de Aldi en die was zo moeilijk te verwijderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef the-eye het volgende:
Nah..... wat een fantastisch spul![]()
Je begrijpt niet dat ze het nog met kleeflaag verkopen. Door een hoekje even tussen de vingers te rollen laat de laag los en kan je hem makkelijk verwijderen
Ik begrijp alleen niet waarom niet vermeld staat dat je een laag moet verwijderen, kleine moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |