Het gaat om de ruiten in twee klapdeuren en de ruiten hiernaast. Deze deuren geven toegang tot een bokszaal dus een vaas lijkt me geen succesquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:19 schreef Scuidward het volgende:
Lullig. Misschien kan je er iets tegenaan zetten? Een vaas?
Ja heb je nu niet veel aan natuurlijkquote:
Nee maar ik twijfelde van de week nog. Ik vond de rollen nog best prijzig maar had ze nooit gezien bij de Action dus ging ik maar naar de Gamma.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja heb je nu niet veel aan natuurlijk
Zit er bij deze variant zonder plaklaag ook een extra laag op?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef snakelady het volgende:
En je hebt de extra folie aan de plakkant er wel eerst afgehaald.mijn moeder had hetzelfde probleem en vergat dat namelijk...
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zit er bij deze variant zonder plaklaag ook een extra laag op?
Ik zag ze gister ook voor het eerstquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee maar ik twijfelde van de week nog. Ik vond de rollen nog best prijzig maar had ze nooit gezien bij de Action dus ging ik maar naar de Gamma.
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebiedquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.
Veel succes!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebied
Kus voor je X
Is het gelukt slimpie xDquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebied
Kus voor je X
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:17 schreef mini891 het volgende:
Hoi hoi,
Deze folie is statisch. Het voordeel daarvan is juist dat u het opnieuw kan plakken als het mislukt. Met het plakken hoeft u alleen het raam even goed te ontvetten en een beetje vochtig te maken. Daarna plakt de folie als vanzelf.
Gr gr
Harry
Afdelingsverantwoordelijke Decoratie van de Gamma.
Had ik ook. Elke week viel de folie eraf. Pas na heel lang zoeken op internet erachter gekomen dat er op statische folie ook een moeilijk verwijderbaar laagje folie zat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.
en dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:36 schreef Smack10 het volgende:
Had je maar een tablet moeten meenemen naar de gamma
Wordt een duur geintje als ik eerst een tablet moet kopenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ja weet ik veel, doen ze in die reclame toch ook altijd
Ja wat dacht jij dan, dat je gewoon alleen naar de gamma kon gaan, spullen kan kopen en dan gebruiken/monteren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:42 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wordt een duur geintje als ik eerst een tablet moet kopen
Oh maar dan ga ik vanmiddag effe terug want ik heb alleen zo'n kortingsbonnetje voor de volgende aankoop gehad. Ik wist niet dat je er een vrouw bij hoort te krijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan, dat je gewoon alleen naar de gamma kon gaan, spullen kan kopen en dan gebruiken/monteren?
Nee, eerst de folder doorlezen, je vrouw laten doorsmeren door een neger terwijl je toekijkt, dan haar kut schoonlikken, vervolgens pak je de tablet, ga je onderweg nog even naar je schoonouders de dakgoot schoonmaken en dan met je schatje de gamma in.
Dit niet weten.
Volgende keer beter gelijk naar de Action?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Naar de gamma gaan en dan klagen dat je bagger hebt gekocht
Wel logisch ivm stofquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef the-eye het volgende:
Nah..... wat een fantastisch spul![]()
Je begrijpt niet dat ze het nog met kleeflaag verkopen. Door een hoekje even tussen de vingers te rollen laat de laag los en kan je hem makkelijk verwijderen
Ik begrijp alleen niet waarom niet vermeld staat dat je een laag moet verwijderen, kleine moeite
Heb je geluk, ik had goedkope van de Aldi en die was zo moeilijk te verwijderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef the-eye het volgende:
Nah..... wat een fantastisch spul![]()
Je begrijpt niet dat ze het nog met kleeflaag verkopen. Door een hoekje even tussen de vingers te rollen laat de laag los en kan je hem makkelijk verwijderen
Ik begrijp alleen niet waarom niet vermeld staat dat je een laag moet verwijderen, kleine moeite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |