Ok, als je aan de hand van 1 wedstrijd de sterkte van twee clubs bepaalt dan snap ik je conclusie in ieder geval, al ben ik het er niet mee eensquote:
Wat doe je toch moeilijk man. Ajax heeft in die wedstrijden helemaal niks laten zien. Dat weet je zelf ook wel. Kijk eens wat realistischer aub.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
JC-schaal gewonnen
Bij Barcelona winnen doen Europese topclubs niet zomaar
Die 7 competitiewedstrijden waren o.a. bij AZ, Heerenveen en PSV uit.
Nee, ik heb lekker veel poen verdiend door psv.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De 4-0 doet heel erg zeer zie ik. Het verpest jouw week. Hier geniet ik heel erg van
Weinig vertrouwen dus in je eigen club.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, ik heb lekker veel poen verdiend door psv.
Op PSV wedden als je voor Ajax bentquote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, ik heb lekker veel poen verdiend door psv.
Misschien moet vermeer daar eens lering uittrekken. Omhoog springen ipv duiken alsof hij in het zwembad isquote:Op donderdag 26 september 2013 23:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga een beetje vrijwillig naar dat pleuris clubje van jullie kijken.
Ik zag wel Toivonen omhoog springen alsof hij was neergeschoten.
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen dus in je eigen club.
Gelijkspel = karmaquote:Op donderdag 26 september 2013 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Mocht Ajax winnen, vond ik het best. Mocht psv winnen, klote maar toch ook weer een verzachting vanwege de toto.
Ik wist dat Ajax het moeilijk zou krijgen. Niet in vorm, geen uitsupporters, en een geslepen psv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |