Ik zie hem graag vaker aan tafel bij Fox, als vervanger van de biljartbal.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martin doet direct keiharde analyse
Gewaagdquote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse - Noordwijk
AZ - Achilles'29
Kozakken boys - FC Utrecht
Feyenoord - Hoek
PSV - Roda JC
Ajax - ASWH
FC Eindhoven - NEC
Excelsior - Go Ahead Eagles
Cambuur - NAC
PEC - Wilhelmina
Heerenveen - VVV
Excelsior'31 - Heracles Almelo
MVV - ADO Den Haag
FC Emmen - IJsselmeervogels
FC Groningen - Capelle
JVC Cuijk - EVV
In de beker is niets wat het lijkt.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV speelt thuis, dat winnen ze wel
Dit kan geen toeval zijn!!quote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef tompsv18 het volgende:
27-10 is het Roda JC - PSV
3 dagen later PSV - Roda voor de beker
Lambiek zou ik een enkeltje in de TGV naar Parijs doen, kan hij de bitch worden van Zlatanquote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zie hem graag vaker aan tafel bij Fox, als vervanger van de biljartbal.
niet de 1e keerquote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef tompsv18 het volgende:
27-10 is het Roda JC - PSV
3 dagen later PSV - Roda voor de beker
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen PSV kan het lastig krijgen, voor de rest een saaie loting.
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de beker is niets wat het lijkt.
Tsja je kunt moeilijk iets anders voorspellenquote:
RKC - Heraclesquote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
vorig jaar meende ik nog roda-feyenoord, en 4 dagen later feyenoord roda
Dat zag ik Eric Meijer ook al doen vanavond, dus daarvoor is hij ook al niet meer nodig. Gewoon weg met die Lambiek.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zie hem graag vaker aan tafel bij Fox, als vervanger van de biljartbal.
Moet hij nog wel even een Piero cursusje doen natuurlijk.
Ik denk dat Mstrg wint van Adoquote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja je kunt moeilijk iets anders voorspellenMisschien wint Excelsior/Eindhoven, that's it wel.
Oja die is er ook nog. Zou MVV wel kunnen winnenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Mstrg wint van Ado
Hopelijk een Fey-psv, psv-Fey, Fey-aja oidquote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de bekerwedstrijdjes in December, dan is het altijd wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |