SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 26-09-2013 22:38:25 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Vraag een TR aan voor TT changequote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben je wel.
Had zo'n toffe TT.
En deze zuigt.
Neuh.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vraag een TR aan voor TT change.
Ze hadden het geld wat ze aan Free hebben besteed beter kunnen uitgeven aan FMP season 3 of Haruhi.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
Animaties waren wel top!
[ afbeelding ]
Haruhi is door de mangaka ten onder gegaan en terecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hadden het geld wat ze aan Free hebben besteed beter kunnen uitgeven aan FMP season 3 of Haruhi.
Magi?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SUGOI!~![]()
Sowieso, ik vond er eerst niet zoveel aan maar Magi is nu toch wel één van de favoriete series imhoquote:Op donderdag 26 september 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SUGOI!~![]()
De manga? De anime is zwaar anaal verkracht.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sowieso, ik vond er eerst niet zoveel aan maar Magi is nu toch wel één van de favoriete series imho
Nee, de anime is prima als je niks ingewikkelds zoekt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De manga? De anime is zwaar anaal verkracht.
Haha, dat zei ik in groep 3.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee je moeder op een stokje
Wow, kun je dit ergens kopen?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SUGOI!~![]()
Hij heeft het zelf getekend.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wow, kun je dit ergens kopen?
Het was beter geweest als ze de manga hadden gevolgd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, de anime is prima als je niks ingewikkelds zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |