Ik hoop voor jou heel erg dat je minstens 2 jaar jonger bent dan Stijn.quote:
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel goed gedaan van Van Beek.
Nee, deze aanval bedoel ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.quote:
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?quote:
Capelle - Vitessequote:
quote:
Kapiteintje en René, dit hebben jullie niet nodig.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
Mooi gedaan wat ik zei.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi gedaan wat ik zei.Dag kapi.
http://fok.nl/sherlock/quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Sommige mensen hebben echt geen leven.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Opgedoekt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
JP maakt dan ook leuke liedjesquote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena. De Boet vanaf minuut 1 in z'n debuut opgehemeld.
In deze treurige competitie is Twente gewoon kandidaat hoor. (favoriet heb ik ze nooit genoemd)quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |