Mi gadoquote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Toen was er geen wedstrijd hoor
Zit jij toevallig bij Johannes op Spaanse les?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Toen was er geen wedstrijd hoor
Ben dat niveau al ontgroeid vermoed ikquote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit jij toevallig bij Johannes op Spaanse les?
Dat zou kunnen want we beginnen bij cero.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ben dat niveau al ontgroeid vermoed ik
Das mooi, wij begonnen bij segundo. De tweede verdieping welteverstaanquote:Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want we beginnen bij cero.
Apart, maar oké.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Das mooi, wij begonnen bij segundo. De tweede verdieping welteverstaan
Succes daar mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op
Hebben jullie geluk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Volgens mij zijn europees spelende ploegen nog vrij.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Oke.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gedrag verziekt de sfeer wel een klein beetje, maar ik blijf allegre.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gedrag verziekt de sfeer wel een klein beetje, maar ik blijf allegre.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halve stadion is leeg. Feyenoord
Feyenoord-supporters
In de taalkunde noemen ze Feyenoord ook wel "treurig"quote:Op donderdag 26 september 2013 22:32 schreef TheSolution het volgende:
In de wiskunde noemen ze ploegen als Ajax ook wel ''negatief''
Gaan vast rekken tot 23:30quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt toe aan slaap.Hopelijk vindt de loting snel plaats.
Nooit, de fans zijn al weer overgestapt naar een nieuw "groot talent".quote:
Daar ben ik bang voor ja.quote:
nooitquote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat Zanka doorbreken
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Capelle NEC MVV Maastricht SC Cambuur Excelsior Excelsior''31 IJsselmeervogels VVV Venlo Kozakken Boys Achilles'29 Go Ahead Eagles FC Emmen FC Eindhoven JVC Cuijk ADO Den Haag Heracles Almelo Vitesse NAC Breda Roda JC FC Groningen PSV AZ FC Utrecht Hoek PEC Zwolle Noordwijk ASWH Ajax EVV Wilhelmina '08 SC Heerenveen Feyenoord |
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena. De Boet vanaf minuut 1 in z'n debuut opgehemeld.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit, de fans zijn al weer overgestapt naar een nieuw "groot talent".
Capelle-Kozakken Boys!quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Kunnen leuke wedstrijdjes uitkomen.
Als het maar met Hansie Hansie is, Lambiek heeft bij mij een ban.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena
pi$vee xDquote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ajakkus, dat zal ze leren.
Ik hoop voor jou heel erg dat je minstens 2 jaar jonger bent dan Stijn.quote:
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel goed gedaan van Van Beek.
Nee, deze aanval bedoel ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.quote:
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?quote:
Capelle - Vitessequote:
quote:
Kapiteintje en René, dit hebben jullie niet nodig.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
Mooi gedaan wat ik zei.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi gedaan wat ik zei.Dag kapi.
http://fok.nl/sherlock/quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Sommige mensen hebben echt geen leven.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Opgedoekt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
JP maakt dan ook leuke liedjesquote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena. De Boet vanaf minuut 1 in z'n debuut opgehemeld.
In deze treurige competitie is Twente gewoon kandidaat hoor. (favoriet heb ik ze nooit genoemd)quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |