quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Kraantekort deze laatste 10 minuten
Kraanoverschot deze week.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Kraantekort deze laatste 10 minuten
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dan kan je geen racist zijn?
Zitten Paulien, Geza, Veronica e.d. in Kamp Noord of Kamp Zuid?quote:
Zuid.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zitten Paulien, Geza, Veronica e.d. in Kamp Noord of Kamp Zuid?
Nee, niet uit jezelf gaan.. want dan moet er alsnog gestemd worden en gaan er dus 2 weg.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Dat gejank dat je hoopt dat je eruitgestemd wordt omdat je niet meer wil... GA DAN
Kutwijf
?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef JimboSlice het volgende:
Sodemieter nou eens op met die opgezwollen kuthamster
Al dat eten, zo zwaar op de maag!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Velocisexual het volgende:
"extreem heftige editie van Expeditie Robinson"... serieus?
maar uberhauptquote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Geraldine zie janken.
ik vrees geraldinequote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Geraldine of Anna-Alicia eruit dus.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef JimboSlice het volgende:
Sodemieter nou eens op met die opgezwollen kuthamster
quote:
ze is een kutwicht dat gewoon niets wil doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe ontzettend dom ben je als je nu al de sterke spelers eruit wil stemmen.
Btw, waarom uberhaupt stemmen als Veronica eruit wil? Ze kan toch vrijwillig opstappen dan?
wie het ook is: ik zal de dame in kwestie wel troosten hoorquote:
Sinds wanneer? Bij de mannen was dat ook niet zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, niet uit jezelf gaan.. want dan moet er alsnog gestemd worden en gaan er dus 2 weg.
Dan krijg degene met de meeste stemmen een extra tegenstem de volgende ronde.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Bij de mannen was dat ook niet zo.
Anna Alicia dus. Spoileren is rtl tegenwoordig erg goed inquote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef blow... het volgende:
Nee het kan geen geraldine zijn. Dat ik wil neuken stukje was op het kamp en dat is nog niet geweest
soberzo vorig jaar.... belachelijke regelquote:Op donderdag 26 september 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Bij de mannen was dat ook niet zo.
Zegt Geraldine dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef blow... het volgende:
Nee het kan geen geraldine zijn. Dat ik wil neuken stukje was op het kamp en dat is nog niet geweest
Geen lekker wijf maar ook geen straf om naar te kijken dus laat die er nog ff in..quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Anna Alicia eruit gaat.. dat mens komt zo dom over
ja ik had er wel willen helpenquote:
ga weg, zij is tof!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Anna Alicia eruit gaat.. dat mens komt zo dom over
Jij mag der hebben van mij.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef blow... het volgende:
[..]
ja ik had er wel willen helpen![]()
Zoals heel nederland maarja
Zoek maar op google geraldibe kemper seksueel gefrustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |