quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Velocisexual het volgende:
Eindelijk herverdeling, zou tijd worden ook.
Beetje flauw.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Duurde veel te lang natuurlijk.
Ja! Ik had een walkietalkie en Robert Kranenborg zei me hier naar toe te gaan, vreemd he?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Je hebt t nieuwe topic gevonden!
Irritante manier van praten qua woordkeuze ook, of zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
Erger me dood aan Valentijn. Irritant kutaccent ook.
Tof. Stuur m ff naar mij toe dan, kan ie voor me koken.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:47 schreef Velocisexual het volgende:
[..]
Ja! Ik had een walkietalkie en Robert Kranenborg zei me hier naar toe te gaan, vreemd he?
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 26-09-2013 om 20:39:02#ER grappige outfit heeft zimra aan! Ook erg slim van die blokjes in haar BH. Hahahhahaha #betergoedgejatalsslslechtbedacht reageer retweet
Alsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef NotGuilty het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 26-09-2013 om 20:39:02#ER grappige outfit heeft zimra aan! Ook erg slim van die blokjes in haar BH. Hahahhahaha #betergoedgejatalsslslechtbedacht reageer retweet
quote:
*danquote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef NotGuilty het volgende:
#betergoedgejatdanslechtbedachtquote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef NotGuilty het volgende:
Valentijn stemt 'm weg. Eten doet ze toch niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef NotGuilty het volgende:
Wtf doet Robertzo ligt hij er natuurlijk meteen uit straks
Het is wat.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yousef?
Originele nickname dan.
uhm..waar dacht je dan dat t een afkorting van was?!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yousef?
Originele nickname dan.
Ja. #teamzuidquote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef tralalala het volgende:
Kamp Noord is echt een faalteam.
Nee hij heeft dat oude team samengesteldquote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't even gemist, maar gaat Kraan nu ook naar team Boobies?
Nee, andere team.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't even gemist, maar gaat Kraan nu ook naar team Boobies?
Team Fossielquote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat oude team samengesteld
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:04 schreef NotGuilty het volgende:
Ja je bent daar om een spel te spelen, ze stemmen je net zo hard weg als dat eten op is
Klopt en hij is erg oud dus je hebt ook weinig aan hem bij proeven dus hij ligt er toch snel uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:04 schreef NotGuilty het volgende:
Ja je bent daar om een spel te spelen, ze stemmen je net zo hard weg als dat eten op is
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Ik vind er eigenlijk helemaal niks aan, tot nu toe.
Ik ook niet, maar het is sws niet mn favo programma.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Moet zeggen dat ik alleen al kijk vanwege Zimraquote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
En een stukje kokosnoot in de vloekpot.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
als je kut of kloten zegt moet je zonder eten naar bed?
he wat kut dat je er naar moet kijken dan. Ga je het redden denk je?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is sws niet mn favo programma.
We pakken haarquote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef muzas het volgende:
Die vogelsnol gaat ruzie zoeken met kraantje.
Het is televisie.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt mij wel een flinke plothole die kist. Die meloen en dat fruit totaal niet verrot en hoelang hadden ze die kisten al niet? Eten zou dan wel verrot zijn toch? Zeker ook omdat die kisten niet waterdicht zijn.....
je hebt duidelijk niet naar de kampoudste geluisterdquote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef muzas het volgende:
[..]
he wat kut dat je er naar moet kijken dan. Ga je het redden denk je?
klote man.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk niet naar de kampoudste geluisterd
Russelquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Russel Hantz zou echt iedereen in een kwartier wegspelen.
Ik weet niet hoe ik die duim omhoog emoticon doe, maar van mij krijg je er 1000 voor die opmerkingquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Russel Hantz zou echt iedereen in een kwartier wegspelen.
Dat bedoelt ze toch ookquote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
Nee Sanne, of ze aan jou zoveel hebben zeker
Lijkt me sowieso geen gezellig man..quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
robert plaatst zichzelf gelijk al buiten de groep....wat een sukkel
Is dat die vrouw die net zei van 'ik maak zelf wel uit of ik kut zeg?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
Nee Sanne, of ze aan jou zoveel hebben zeker
Ja.. eerst kreeg ik een onwijze hekel aan belgen.. en nu aan wijven.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef captain_fantasy het volgende:
Niet goed voor mijn vrouwbeeld, dit programma
Mag jij Robert meenemen, pak ik Zimra welquote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Met Robert in het spel is zimra niet de enige meer met dikke tetten
Die eerste. Die net aan het roepen was hoe slecht ze wel niet zijn en dat ze nooit proeven gaan winnen etc.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat die vrouw die net zei van 'ik maak zelf wel uit of ik kut zeg?
Of die manwijf
Jep precies dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.. eerst kreeg ik een onwijze hekel aan belgen.. en nu aan wijven.
Edith.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja.. eerst kreeg ik een onwijze hekel aan belgen.. en nu aan wijven.
Hij kwam inderdaad verkeerd binnen met zijn regels.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef tonja het volgende:
Ik vind Robert ook een leuke man, maar dit gaat niet werken.
Had wel gekund, als iedereen er vol voor zou gaan en de tactiek van Robert gaat volgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef tonja het volgende:
Ik vind Robert ook een leuke man, maar dit gaat niet werken.
Gaat hier niet werken.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Robert zet zich gewoon neer als leider.
Niks vreemds aan. Zo is hij ook gewend te werken in de keuken met 'brigades'.
Haten op Robert!
Mee eens, maar dan moet je eerst de groep even aan je laten wennen en niet meteen met regels komen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Had wel gekund, als iedereen er vol voor zou gaan en de tactiek van Robert gaat volgen.
Hij zal wel stemmen tegen krijgen van die vrouwen ja.quote:
denken dat je in een keuken staat ipv op een eilandquote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Robert zet zich gewoon neer als leider.
Niks vreemds aan. Zo is hij ook gewend te werken in de keuken met 'brigades'.
Haten op Robert!
deze man weet!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef Velocisexual het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn mensen, sinds ER een BN'er programma is geworden zou zo ongeveer iedere Survivor deelnemer die de merge heeft gehaald met twee vingers in de neus ER kunnen winnen. Die BN'ers kunnen er helemaal niets van over het algemeen.
Ja die regels was niet zo handig, maar de gedachte achter de teamsamenstelling uitleggen wel. Snap niet dat zo'n doos als Sanne die het team ook zwak vindt zich zo gaat verzetten tegen die tactiek, is hun enige overlevingsmiddel als zwak team.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan moet je eerst de groep even aan je laten wennen en niet meteen met regels komen.
Cochran zou er nog rondjes omheen rennen joh.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef Velocisexual het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn mensen, sinds ER een BN'er programma is geworden zou zo ongeveer iedere Survivor deelnemer die de merge heeft gehaald met twee vingers in de neus ER kunnen winnen. Die BN'ers kunnen er helemaal niets van over het algemeen.
Cochran is dan ook wel DE eindbaas van het spel hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Cochran zou er nog rondjes omheen rennen joh.
Hij stond al buiten de groep en dan kun je je zeker niet als leider gaan opstellen, dat moet je verdienen. De rest kent elkaar al, hij staat juist onderaan de hierarchy.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
robert plaatst zichzelf gelijk al buiten de groep....wat een sukkel
Parvatiquote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Velocisexual het volgende:
[..]
Cochran is dan ook wel DE eindbaas van het spel hoor
Cochranquote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Cochran zou er nog rondjes omheen rennen joh.
Ze zei het dan ook niet tegen het team zelf.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die regels was niet zo handig, maar de gedachte achter de teamsamenstelling uitleggen wel. Snap niet dat zo'n doos als Sanne die het team ook zwak vindt zich zo gaat verzetten tegen die tactiek, is hun enige overlevingsmiddel als zwak team.
Jammer dat je het er niet mee eens bent, maar anders presteer je sowieso niets met dat team.
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik kan mijn aandacht er nooit bijhouden als ze het spel uitleggen, dus geen idee wat ze moeten doen.
herkenbaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Ik kan mijn aandacht er nooit bijhouden als ze het spel uitleggen, dus geen idee wat ze moeten doen.
Nou en. Is gewoon een verzuurde instelling.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zei het dan ook niet tegen het team zelf.
Ik heb ook weer geen idee. En ik probeer echt op te letten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Dat krijg je als je zit te fokken tijdens de uitlegquote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
Zal wel een heel diep verhaal achter zittenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
had die oude kok niet een grote bek over tattoo's en volg gedrag?kijk zijn schouder
Truequote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zit te fokken tijdens de uitleg
Precies. Ik mis Jeff die t spannend maakt en uitleg geeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef JimboSlice het volgende:
Buiten het verschil tussen de deelnemers is mijn grootste ergernis bij ER t.o.v. Survivor het eeuwige geanalyseer tijdens de proeven en zelfs tijdens random gesprekken. Niet te doen.
Die presentator bij Survivor die de hele proef loopt te schreeuwen vind ik anders ook vrij irritant.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef JimboSlice het volgende:
Buiten het verschil tussen de deelnemers is mijn grootste ergernis bij ER t.o.v. Survivor het eeuwige geanalyseer tijdens de proeven en zelfs tijdens random gesprekken. Niet te doen.
Vind ik niet. Hij maakt het spannender en hij maakt deelnemers soms volstrekt belachelijk of maakt grappen met ze. Verder is Probst gewoon een baas, helemaal bij tribal councils.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die presentator bij Survivor die de hele proef loopt te schreeuwen vind ik anders ook vrij irritant.
Jeff maakt ook lekker lullige opmerkingen tussendoor, Jonathan Penner ging er altijd op inquote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies. Ik mis Jeff die t spannend maakt en uitleg geeft.
Het moet natuurlijk Robertverdomme zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef tralalala het volgende:
Godverdomme mag gewoon van Robert
En ook nog heel effectief.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Toen heb ik er even tot de orde geroepen.![]()
![]()
Gezaquote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef captain_fantasy het volgende:
Robert grijpt gelukkig in tussen het vrouwvolk.
Ik begin ondertussen Geza steeds aantrekkelijker te vinden.
Geza is een dwerg.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef captain_fantasy het volgende:
Robert grijpt gelukkig in tussen het vrouwvolk.
Ik begin ondertussen Geza steeds aantrekkelijker te vinden.
Helemaal nietquote:Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Altijd leuk als underdogs winnen.
Ik weet niet eens wie dat is joh.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Geraldine in gevaar.
Die met die sekskont.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is joh.
Geza is prins van de dwergen!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geza is een dwerg.
Team oudjes heeft gewonnen.
Ik ook hoor, die dikke vriend van hem vind ik nog wel grappig.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind Robert echt verschrikkelijk.
Het team gun ik het wel om te winnen.
Juulquote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook hoor, die dikke vriend van hem vind ik nog wel grappig.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Evi is leuk als ze Nederlands praat.
Inderdaad. Volgende week moet ze sws meedoen met de proef, dus dan heb je dat ding in je team.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk stemmen ze Veronica eruit. Een achterbaks wijf dat ook nog eens geblesseerd is, daar heb je niks aan.
Dat dusquote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Zolang Anna Alicia en GerLdine erin blijven vind ik alles goed
jup inderdaad!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk stemmen ze Veronica eruit. Een achterbaks wijf dat ook nog eens geblesseerd is, daar heb je niks aan.
En dan Sef eruitstemmen. Hij lijkt op een aap.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef tralalala het volgende:
Geraldine moet je alleen al houden voor het uitzicht.
Racist.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan Sef eruitstemmen. Hij lijkt op een aap.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan Sef eruitstemmen. Hij lijkt op een aap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |