Ik denk het ookquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
Londen, jaaaajaaaaa, toch denk ik dat het een spleetoogjap was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pleonasmequote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een bijzonder wanhopige spleetoogjap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ok heb em toch maar eens goed uitgetest![]()
een uur had ik nodig (in my defence... Eerste keer dat ik krultang gebruik
)
ermahgerd wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
)
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
)
You so pretty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)
damn, das weird, je ziet er echt bizar anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goed!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
)
BABE! Nou ga je uiteraard je haar niet afknippen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
en krullenmousse als het nog licht vochtig is, dat werkt ook goedquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Moet wel haarspray kopen want achter zijn de eerste krullen al uitgezaktdamn you zwaar haar
Maar ik vond het ook wel een succes eik
En thx meiden![]()
![]()
Euh nee idd nietquote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BABE! Nou ga je uiteraard je haar niet afknippen he?
Ze hebben wel leuke schoenen daar! Maar dingen terugsturen zal wel een crime zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
Voor mensen die van de week willen falen op Asos met korting
http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos
pakje inpakken, plakker van de Asos site erop, bij post betalen, afdroppen en klaar?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke schoenen daar! Maar dingen terugsturen zal wel een crime zijn.
Maar verzendkosten voor terugsturen krijg je niet terugbetaald toch, of wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
pakje inpakken, plakker van de Asos site erop, bij post betalen, afdroppen en klaar?
Ik vond het supermakkelijk
Neequote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar verzendkosten voor terugsturen krijg je niet terugbetaald toch, of wel?
nope, dus niet te zware dingen bestellen waarvan je niet zeker bent of je ze past/leuk vindt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar verzendkosten voor terugsturen krijg je niet terugbetaald toch, of wel?
)
BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Wel mooi gezetquote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
Eindelijk zet Lipglans er eerlijk op dat ze iets gewoon gratis heeft gekregen, ik bedoel, dat nephaar is gewoon reclame man
Bij mijn lichte haar zakt het ook snel uit hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Moet wel haarspray kopen want achter zijn de eerste krullen al uitgezaktdamn you zwaar haar
Maar ik vond het ook wel een succes eik
En thx meiden![]()
![]()
kost dan ook aardig wat, maar is inderdaad wel mooi gezet.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mijn lichte haar zakt het ook snel uit hoor.
Vroegah deed ik eerst haarlak op de pluk spuiten en dan pas krullen.
Sist wel een beetje he Debs
Vooral met die hoeveelheden jaquote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mijn lichte haar zakt het ook snel uit hoor.
Vroegah deed ik eerst haarlak op de pluk spuiten en dan pas krullen.
Sist wel een beetje he Debs
Joah vooral met dat rode haar van jou toenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral met die hoeveelheden jamaar wat zat het mooi
)
daymnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
)
Oh wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is je haar lang![]()
Zekerquote:Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef Mss het volgende:
Ik wil eigenlijk niet falen maar mijn Vans zijn kapot. Dat is wel een goeden reden toch?
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef Mss het volgende:
Ik wil eigenlijk niet falen maar mijn Vans zijn kapot. Dat is wel een goeden reden toch?
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef Mss het volgende:
Ik zie anders al genoeg mensen op hoge Uggs rondlopenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:15 schreef Diconnected het volgende:
en ik moet nog enkellaarsjes aangezien m'n laarzen nu te warm zijn
ja mn uggs draag ik alleen als het vriest en velen sneeuw.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie anders al genoeg mensen op hoge Uggs rondlopen
Die zijn best leuk stiekem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef Mss het volgende:
En ik moet een nieuwe broek. Ik heb velen afzakkende broeken
Dat was vroeg! Geen wonder dat je op tijd naar bed ging. Succes vandaagquote:Op vrijdag 27 september 2013 05:56 schreef Molo het volgende:
Velen koffie op, nu hup de auto in, toch nog later dan ik wilde uiteraardrip aan de nabestaanden
NOPE NOPE NOPE NOPE!quote:
Wel. Want minder vette aarsch.quote:
Mwehehe.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:30 schreef Molo het volgende:
Fijn, nu zit Def Rhymes in mijn hoofd met zijn 'zak zak zak'
De hele weg jaren 90 muziek op de radio
ik wil net zeggen, volgens mij kwam de "waarom" niet helemaal overquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel. Want minder vette aarsch.
Ik vind het al snel van die vormeloze zakken om je kontquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel. Want minder vette aarsch.
Ja bedanktquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren de hele fucking dag met de tune van Zeg eens Aaaaaa in mijn hoogd gelopen, WAT WAS DAT!
ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het al snel van die vormeloze zakken om je kont
Volgens mij bedoelt ze meer dat ze blij is dat de broeken afzakken want omdat dat betekent dat ze is afgevallenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat idd!quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer dat ze blij is dat de broeken afzakken want omdat dat betekent dat ze is afgevallen
Die had ik van de week op, ERMAHGERD episch!quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, volgens mij kwam de "waarom" niet helemaal over
Birefringenscehjdendngenenecezulks enen bazenlak!
Wut?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe de broeken eruit zien is in dit geval even van ondergeschikt belang, dat snap je toch ook wel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gij stoner.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het wel garpig. Maar ik heb weer een pilletje op, dus ik vind alles garpig
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het wel garpig. Maar ik heb weer een pilletje op, dus ik vind alles garpig
NICE is die hequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zou er een filmpje over moeten makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Behalve de film die ik nu op m'n ipad kijk. Wat betekent dat het ekt een kutfilm is.
Hoewel ik hem ook gewoon wat te ingewikkeld vind. Wat ook iets zegt over mijn staat, want het is een heel simpele film volgens mij.
Ik vermaak me zo goed in m'n eentje
Heb je niets te lezen ofzo? Vind ik altijd zo fijn in de treinquote:
Had wel een boek mee kunnen nemen inderdaad, Ik zit nu een beetje te lezen op Twitter enzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je niets te lezen ofzo? Vind ik altijd zo fijn in de trein
Mijn vader en Fred hebben net bevestigd dat het voor mij een stuk grappiger is dan voor hen, je schijnt er weinig van mee te krijgen. Wel vinden ze me lekker rustigquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zou er een filmpje over moeten maken!
Ik zal dan wel dom zijn want zo las ik dat niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe de broeken eruit zien is in dit geval even van ondergeschikt belang, dat snap je toch ook wel?
Dikke tieten, blond haar...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal dan wel dom zijn want zo las ik dat niet.
Maar wanneer een broek los zit vanwege afvallen is dat alleen maar tof ja.
Ik was gewoon blij dat mijn broeken echt te groot zijn gewordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaquote:
Doesn't need bwainquote:
Zal ook een stukje belevingswereld zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat gedeelte snapte ik dan gelukkig nog welquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was gewoon blij dat mijn broeken echt te groot zijn geworden
Ik weet dat ik nogal vaak wansmaak tentoonstel, maar kom op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat gedeelte snapte ik dan gelukkig nog wel![]()
Maar ik dacht dat IJs serieus die baggy half op je knieën broeken leuk vond. Dat kon ik me al niet zo voorstellen. ..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat gedeelte snapte ik dan gelukkig nog wel![]()
Maar ik dacht dat IJs serieus die baggy half op je knieën broeken leuk vond. Dat kon ik me al niet zo voorstellen. ..
Blijkbaar toch wel, anders lees je 'm niet zo.quote:
Da's m'n dubbellevenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is IJs stiekem een gangsterneger?
Jouw formuleringen altijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het niet heel snel, maar dit waren even de verkeerde knopjes.
Is nu wel duidelijk; let's move onquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het niet heel snel, maar dit waren even de verkeerde knopjes.
Ik moest aan Chow denkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is nu wel duidelijk; let's move on![]()
Ohai bitches![]()
LOLquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest aan Chow denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LOLik ook op de een of andere manier
GMTA?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest aan Chow denken
[ afbeelding ]
Chowwwwwquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest aan Chow denken
[ afbeelding ]
Eet allesquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn broeken zitten de laatste tijd ook erg los, maar ik vind het helemaa niet leuk want nog niet zo oud en vond het leuke broeken
medicijnen uitgewerkt?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik kan helder denken
yupquote:
ik weet nog wel dat ik ooit eens lyrica kreeg tegen de zenuwpijn, dat was ook zo fantastisch, ik sprak en liep 5 dagen lang alsof ik een fles whisky op hadquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup![]()
En gelijk ook weer pijn, dus neem zo weer een nieuwe dosis, zweef all the way![]()
Maar eerst even lunchen, anders denk ik dat ik weer misselijk word.
Die pillen zijn echt fantastisch
Ik word vandaag toch al gefeederd op werk dus dat komt wel goedquote:
Ik vind het in ieder geval enorm grappigquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik ooit eens lyrica kreeg tegen de zenuwpijn, dat was ook zo fantastisch, ik sprak en liep 5 dagen lang alsof ik een fles whisky op had
Stiekem best relaxed gevoel
Bwuhquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval enorm grappig
Het schijnt met deze wel minder te worden, het suffe gevoel. Tramadol heb ik.
En Unf, pijn is minder als ik die pillen gebruik, maar voel hem nu wel weer.
Als die pijncirkel doorbroken wordt hoop ik toch wel dat het klaar is over een paar dagen.
Heb maandag ook een afspraak bij een oefentherapeut, hopelijk helpt dat ook wat.
en dat op doktersreceptquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik zie nu echt voor me HOE Schaar thuis op de bank loopt te spacen![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwuh, ik heb eigenlijk gemist hoe het zo gekomen is? Heb je een verkeerde beweging gemaakt of iets van een vergroeiing ofzo?
Bank = bed, voor het beeldquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
Ik zie nu echt voor me HOE Schaar thuis op de bank loopt te spacen![]()
Zet Finding Nemo opquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bank = bed, voor het beeld.
Ik heb een paar films op m'n ipad gezet en lig dus op bed naar m'n ipad te kijken met de hele tijd dit hoofd:![]()
Alles gaat een beetje langzamer en ik vind alles grappig![]()
Ik vind het enorm vermakelijk allemaal![]()
Dat is ook een goeien!quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bank = bed, voor het beeld.
Ik heb een paar films op m'n ipad gezet en lig dus op bed naar m'n ipad te kijken met de hele tijd dit hoofd:![]()
Alles gaat een beetje langzamer en ik vind alles grappig![]()
Ik vind het enorm vermakelijk allemaal![]()
Daar komt de naam van de Poetel vandaanquote:
oh echtquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar komt de naam van de Poetel vandaan
Is er een kangoeroe die Wim heet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar komt de naam van de Poetel vandaan
Ik was dus ook steeds aan het denken.. Hmm.. Wim... die komt daar toch heul niet in voorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was dus ook steeds aan het denken.. Hmm.. Wim... die komt daar toch heul niet in voor![]()
![]()
Godverquote:
Dat is toch geen rare logica?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver![]()
Er is een scene dat je dat huis ziet waar hij woonde en dat je die moeder "Cody" hoort roepen omdat ze hem kwijt is... En dat vond ik best mooi klinken, aangezien je een hont ook vaak moet roepen
Ja dat is mijn logica
past in het straatje van: Ik noem mijn hont samson want ik kom van belgie. Of: Ik noem mijn hont lassie; want het is geen lassie.quote:
Nee, valt het mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
past in het straatje van: Ik noem mijn hont samson want ik kom van belgie. Of: Ik noem mijn hont lassie; want het is geen lassie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, valt het mee?
Mijn vorige hont had zo'n irritante naam als je het over het veld moet roepen, dat dat m'n eerste prioriteit wasOja KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe hond van mijn ouders gaat Joep heten
吴 曼 迪
Herman en Sjoerd zijn toffer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:14 schreef Debsterr het volgende:
Onze katten heetten eigenlijk Junkie (Herman) en Afrojack (Sjoerd).
Datquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herman en Sjoerd zijn toffer.
Het zijn echt bazennamenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:23 schreef Debsterr het volgende:
De verbazing van mensen blijft altijd fantastisch "jaaa dan kom ik thuis en dan ligt Herman meteen op zijn rug om over z'n buik geaaid te worden" "Sjoerd kun je niet oppakken joh, die wordt keiwild!"![]()
![]()
Ik zou er nog graag een Franse bulldog genaamd Henk aan toevoegenquote:
Bulldogs zijn sielugquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou er nog graag een Franse bulldog genaamd Henk aan toevoegen.
Maar ik vind ze zo leeeeeukquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bulldogs zijn sielug![]()
Die kunnen serieus nauwelijks ademhalen omdat ze zo misvormt zijn![]()
Neem dan een corgipoedeltekkel
Juist bij goede fokkers is de neus heel plat, want dat is de rasstandaard. En dan kunnen ze dus nauwelijks ademhalenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ik vind ze zo leeeeeuk. Zou dan wel van een goede fokkerij halen hoor
.
Hahaha ja das ook een goeie.
Ohquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Juist bij goede fokkers is de neus heel plat, want dat is de rasstandaard. En dan kunnen ze dus nauwelijks ademhalen![]()
Sommige rassen zijn gewoon compleet verziekt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohik dacht dat die juist ze gezond zouden proberen te houden
.
Als ik ooit velen geld win dan word ik dierenredderquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]Genoeg fokkers die pups al laten inslapen bij de dierenarts omdat de kleuren niet op de juiste plek zitten.
Hoe platter de neus, hoe meer punten op show, dus hoe meer de hont waard is. Hont kan daardoor geen 10 meter rennen omdat ze niet genoeg lucht krijgen, maar dat zie je niet op de showquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohik dacht dat die juist ze gezond zouden proberen te houden
.
Jaaa met velen zielige en lilleke honten en poussenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik ooit velen geld win dan word ik dierenreddermijn eigen persoonlijke "asiel" maar dan hoeven ze nooit meer weg
Ik had die vanmiddagquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
ERMAHGERD ER IS GEWOON PUMPKIN SPICE LATTE BIJ DE STARBUCKS AAAAHHHHH IK MOET DIE HEBBEN
ook ff iets met koolhydraten etenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:27 schreef megamandy het volgende:
Ugh voelde mij opeens flauwdus snel rijstkoker aan, eitje gekookt en nog wat groente gemaakt wat ik had liggen.
En al twee glazen sterke grenadine op maar ben nog steeds trillerigGodverdomme zeg
Dat was beschimmeldquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook ff iets met koolhydraten etenheb je iets van brood?
Ik had rijst gemaaktquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm iets van pasta, rijst? fruit?
Hm dan weet ik ook niet wat je kan doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had rijst gemaaktrijst met champignons en een hardgekookt ei en erwten.
Kutcombinatie maar ik had even niets anders
Ik mis de worteltjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had rijst gemaaktrijst met champignons en een hardgekookt ei en erwten.
Kutcombinatie maar ik had even niets anders
Naja ik weet nooit precies wat het is bij mij. En toen ik eens bij mijn opa was en het ook weer gebeurde heb ik mijn bloeddruk en suiker gemeten op dat moment en mijn suiker was normaal (heb die namelijk vaak moeten meten voor de hbo-v dus ik wist mijn gemiddelde) en de bloeddruk ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm dan weet ik ook niet wat je kan doenklinkt alsof je bloedsuiker laag is, maar je hebt al koolhydraten op dus dat kan het niet zijn...
Oja ik moet ergens drop hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mandy als ik me zo voel helpt een banaan erg goed.
En zoute drop, dat is wat makkelijker om in huis te hebben.
Ooh en mijn optie naast erwten was witte bonen in tomatensausquote:
Banenenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar echt, banenen![]()
Die zijn geweldig om in huis te hebben als je flauw en trillerig wordt. Als je het vaker hebt zou ik gewoon zorgen dat je ze op voorraad hebt![]()
Ik nam ook altijd een baneen voor m'n rijles. Dan werd ik trillerig door de zenuwen enzulks, het geeft even een instant energie-boost.
Ik heb er bijna een jaar ofzo geen last meer van gehad. Maar ik ben nu drop aan het eten en het gaat weer iets beterquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar echt, banenen![]()
Die zijn geweldig om in huis te hebben als je flauw en trillerig wordt. Als je het vaker hebt zou ik gewoon zorgen dat je ze op voorraad hebt![]()
Ik nam ook altijd een baneen voor m'n rijles. Dan werd ik trillerig door de zenuwen enzulks, het geeft even een instant energie-boost.
Jup hier ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar echt, banenen![]()
Ik eet elke ochtend een baneen voor ontbijtquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar echt, banenen![]()
Ze is zwanger?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn pousse, die altijd wegvlucht zodra je een peuk aan steekt.. Is de gewoonte aan het ontwikkelen om aan de rand van de asbak te likken.
Wat is dezen?
*gnork*quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed dat ik toch moet douchen na het sporten. Klotevogel kon goed mikken.
Zelfs in m'n haar.quote:
Van dat witte met zo'n zwarte kledder erin?quote:
OMFG zeg even dat je dat geen kut kan schelen en dat ie een mongool is omdat ie dat met je deelt?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Exen die in een gezellig hoe-gaat-het-nu-gesprekje op wa even moeten melden dat hun vriendin een beest in bed is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMFG zeg even dat je dat geen kut kan schelen en dat ie een mongool is omdat ie dat met je deelt?![]()
Humpfffffffquote:
Beste wat je kan doenquote:
Welk recept gebruik je?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup hier ookbanenen zijn awesome
Zo. Eerst aperitiefje inschenken, nu zelf pizza maken OMNOMNOM
Als dat zo is, is ze de heilige Maria in het kwadraatquote:
of je krijgt een hoesquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze de heilige Maria in het kwadraat.
Ja blijf het vaag vindenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beste wat je kan doenlekker er boven staan. Hij is duidelijk nog niet over je als ie dát perse moet melden
Of een poesel?quote:
EHMYGEWRD WE HEBBEN NIEUWE PIERCINGSquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ERMAHGERD LANG NIET GEZIEN.
vraag om picsquote:
een poeselquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een poesel?![]()
Dan is ze een enkelvoudige Maria![]()
Aangezien ze geen baarmoeder meer heeft
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe is ie chick?
Beetje OK qua scumbag body?
De poedel kan nog wel baby's maken! Ik moet schnel een kat vinden die nog baby's kan maken voor deze mix, dat gaat het winnen van de labradoodle jonge!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een poesel
ermahgerd ik ga de krant bellen
Heb je toevallig een pousse die nog baby's kan maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een PoeselSchaar mag ik je eerste klant zijn?
JAquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je toevallig een pousse die nog baby's kan maken?![]()
Ermagerd gat in de markt ik word rijk
We maken een event van de dekking en nodigen daar alle bloggers bij uitquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JADit is geen toeval, dit is het lot!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We maken een event van de dekking en nodigen daar alle bloggers bij uit
Hoe al die Chinezen toch zo dun blijvenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, een menu voor 1 persoon besteld bij de Chinees, hier kan een gezin van 4 een week van vreten man
Buiktyfusquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe al die Chinezen toch zo dun blijven
Het was toch juist van ondergeschikt belang of iemand kwaliteit levert of daadwerkelijk lezers heeft?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Alleen de 'grote' namen jongeuh, 't mot wel spesijaal blijfe!
Ohja! Eerste invite is voor Klauquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was toch juist van ondergeschikt belang of iemand kwaliteit levert of daadwerkelijk lezers heeft?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja! Eerste invite is voor Klau
Goed hoor!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nu wel okay, wel moe maar was leuke dag
daar?
Ben je het niet helemaal beu?quote:
ISZEERAL?quote:
Ja forward helix laten zettenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed hoor!
Heb wel op verzoek van Pinda even bloed laten prikken omdat ik de laatste tijd wel erg moe ben. Ga vaak ff een uurtje pitten als ik thuis ben van mijn werk. Hij vind dat niet echt normaal, maar ik ben dan gewoon ff heel erg moe in mijn hoofd van mijn werk. Plus: slapen
EN!! Ik heb de verwijzing naar de plastisch chirurg in de pocket! Nu nog even op de brief van het ZH wachten
En hoorde ik daar piercings? PIC! tenzij in je klit, daar hoef ik geen pic van![]()
Van de kookstudio waar we geweest zijn met m'n werk. Indien interesse kan ik het wel doorsturenquote:
Het is een plastisch chirurg hier in het ziekenhuis. Maar een gedeelte, het verwijderen en weer een beetje toonbaar maken zal waarschijnlijk worden vergoed. Maar dat is niet genoeg want dan hou ik helemaal niets meer over dus zullen er nieuwe prothese in moeten. Die moet ik waarschijnlijk betalen. Maar dat hangt allemaal af van hoe de brief naar het ziekenfonds wordt geschreven natuurlijk. Medische noodzaak is er sowieso omdat ze vervangen dienen te worden. En het beleid van de verzekeraar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja forward helix laten zettenzal wel pic doen als t genezen is :v
wordt je operatie nu vergoed door de verwijzing? of waarvoor had je hem nodig?
Interesse is aanwezigquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van de kookstudio waar we geweest zijn met m'n werk. Indien interesse kan ik het wel doorsturen
Mailadresquote:
Oh Hi!quote:
Mailadressssssquote:
Maar als ze het gewoon netjes in t zh fixen hoef je t niet persee weer op te vullen toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een plastisch chirurg hier in het ziekenhuis. Maar een gedeelte, het verwijderen en weer een beetje toonbaar maken zal waarschijnlijk worden vergoed. Maar dat is niet genoeg want dan hou ik helemaal niets meer over dus zullen er nieuwe prothese in moeten. Die moet ik waarschijnlijk betalen. Maar dat hangt allemaal af van hoe de brief naar het ziekenfonds wordt geschreven natuurlijk. Medische noodzaak is er sowieso omdat ze vervangen dienen te worden. En het beleid van de verzekeraar.
Best wel een beetje spannend
Forward Helix ga ik ff googelen
Dan hou ik misschien een kleine cup A over.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als ze het gewoon netjes in t zh fixen hoef je t niet persee weer op te vullen toch?
wat voor cup ga je laten terugzetten? wel kleiner dan je had?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan hou ik misschien een kleine cup A over.
Jazeker! Ik heb nu 75F / 80E en ik wil graag naar een mooie C of D.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor cup ga je laten terugzetten? wel kleiner dan je had?
Ik denk wel dat het mooier zal staan, en natuurlijkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb nu 75F / 80E en ik wil graag naar een mooie C of D.
Ik ben bang dat als ik voor een C ga, dat dat dan in mijn beleving heel klein zal zijn omdat ik deze jetsers gewend ben
Ja echt welquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mooier zal staan, en natuurlijker
Dat valt mij idd erg mee qua prijsquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja echt welKan niet wachten...zelfs die vreselijke pijn heb ik al over nagedacht en die neem ik ook maar weer voor lief.
En die protheses zouden iets van 1000 euro kosten ofzo zei die chirurg, zelfs als het 1500 zou zijn is dat nog te overzien toch?
Ik ben al driftig aan het sparen(maar ga morgen toch nog wel even een paar enkellaarsjes voor de winter halen
, het is toch nog lang niet zover... )
Ook al zou dat het zijn dan ga ik er nog voor. Ik heb nu gemerkt dat ik best redelijk snel kan sparen zolang ik geen gekke dingen doequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat valt mij idd erg mee qua prijsik had el 2k verwacht!
+1quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind tot nu toe AHS s02 niet zo leuk als de eerste :/
Hmm, het is niet heel goed ofzo, qua niveau beetje Gossip Girl & Pretty Little Liars.. Maar ik vind van die simpele series altijd wel prima voor erbijquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
denk je dat ik het ook leuk vind?
ik vind PLL wel tof :vquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, het is niet heel goed ofzo, qua niveau beetje Gossip Girl & Pretty Little Liars.. Maar ik vind van die simpele series altijd wel prima voor erbij. En die 2 dudes doen wel eens hun shirt uit
Hmmm dr. Arden is het wel waard om door te kijken vind ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind PLL wel tof :v
ik zal t wel proberen want ik denk niet dat ik AHS s02 af ga kijken, vier epsen nu gezien en t is meh
jep.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van dat witte met zo'n zwarte kledder erin?
En pitjes?
Dan meld je je niet aan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu. De Grazia is een weekblad. Dat wordt velen oud papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur maar naar mij door danquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
nee man grazia is wel tofquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
naja feest. waren met 8 vrouwen ofzo, gewoon cadeautje geven en hapje en drankje. niet echt een feestquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is een babyshower zo'n feest waarbij de baby nog niet geboren is?
Naja ik snap niet waaromquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja feest. waren met 8 vrouwen ofzo, gewoon cadeautje geven en hapje en drankje. niet echt een feestwas wel leuk
en vriendin heeft echt een mooie buik
Omdat leuk en gezelligquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik snap niet waarom
Maar is normaal in murica toch?
Omdat cadeautjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik snap niet waarom
Maar is normaal in murica toch?
Nopequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan is ie nog niet door de douane toch?
Volgens mij is morgen ook online de 20% kortingquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Debsterr het volgende:
Zeau, schoenen besteld. Indien morgen toch voorradig kunnen ze meteen weer retour
Die deed het nu alquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is morgen ook online de 20% korting
Nee ik had ze bijna vorige week al gekocht maar ja, scheelt 20 euroquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh OKoja het is 12u geweest. Dacht even dat je het zonder korting besteld had
:vquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ik had ze bijna vorige week al gekocht maar ja, scheelt 20 euro. Wel lief dat je het nog ff zegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |