Ik denk het ookquote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
Londen, jaaaajaaaaa, toch denk ik dat het een spleetoogjap was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pleonasmequote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een bijzonder wanhopige spleetoogjap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ok heb em toch maar eens goed uitgetest![]()
een uur had ik nodig (in my defence... Eerste keer dat ik krultang gebruik
)
ermahgerd wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
)
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
)
You so pretty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)
damn, das weird, je ziet er echt bizar anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goed!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
)
BABE! Nou ga je uiteraard je haar niet afknippen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
en krullenmousse als het nog licht vochtig is, dat werkt ook goedquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Moet wel haarspray kopen want achter zijn de eerste krullen al uitgezaktdamn you zwaar haar
Maar ik vond het ook wel een succes eik
En thx meiden![]()
![]()
Euh nee idd nietquote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
BABE! Nou ga je uiteraard je haar niet afknippen he?
Ze hebben wel leuke schoenen daar! Maar dingen terugsturen zal wel een crime zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
Voor mensen die van de week willen falen op Asos met korting
http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos
pakje inpakken, plakker van de Asos site erop, bij post betalen, afdroppen en klaar?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke schoenen daar! Maar dingen terugsturen zal wel een crime zijn.
Maar verzendkosten voor terugsturen krijg je niet terugbetaald toch, of wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
pakje inpakken, plakker van de Asos site erop, bij post betalen, afdroppen en klaar?
Ik vond het supermakkelijk
Neequote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar verzendkosten voor terugsturen krijg je niet terugbetaald toch, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |